Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    depinde cum e slabit...pt inceput poti elimina posibilitatea asta, e cel mai la indemana
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #62
      acum am fost si m-am uitat la scut. e strans foarte bine, chiar nu se misca deloc.
      asa o fi trebuind sa trancaneasca ............

      Comment


      • #63
        trebuie s-o pui pe elevator si sa verifici bine suruburile...asa era si al meu, nemiscat dar erau 2 suruburi slabe si cand le-am strans n-a mai troncanit nimic
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #64
          Originally posted by florian View Post
          Si la mine se aude vag la denivelari un troncanit pe fata, ma gandesc ca poate fi de la distanta dintre capatul de amortizor(sau cum io zice) si caroserie, dupa cum se observa in urmatoarele poze:
          Totusi acel disc din cauciuc+metal este distantat, iar la denivelari atinge de caroserie, astfel mi sa cam luat vopseaua, bine ca nu asta e problema, dar cred ca nu este normal sa am acea distanta acolo, de aproape 4-5 mm. Ce as putea sa fac? sa mai strang acel surub din capatul amortizorului pana se lipeste de caroserie "partea din cauciuc"?
          la tn flansele de la amortizor sunt paralele cu suportul de caroserie ....la mn mai mult ca sigur este de la flanse....stau lipite de caroseie intr-o parte si la o distanta destul de mare in partea cealalta
          (aprox 0.5-0.8 cm)

          Comment


          • #65
            foloseste un pistol pneumatic sa desfaci piulita de la amortizor si astefel nu mai aai nevoie de inbus sa tii contra ;)
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #66
              mi se aude un troncanit la roata fata stanga la orice groapa,oare sa fie bucsele?cam cat costa?

              Comment


              • #67
                Şi la mine se auzea un trăncănit pe partea dreaptă la denivelări. Am fost la service şi mi-au spus că e pivotul şi capetele de bară. Şi chiar aşa a fost. Am schimbat singur capetele de bară şi pivotul fără a schimba cu tot cu braţ. Se poate , nu e mare lucru. Acum nu mai trăncăne. Singura mea problemă e că s-a întâmplat la 38000 km la bord. Cam devreme pentru o maşină nouă, dar de cealaltă parte trebuie luată în considerare şi starea drumurilor din ţara noastră. Asta e!!!!!!!!!

                Comment


                • #68
                  ce norocosi sunteti, eu am un logan faza 2 si troncane de nou. zic ei ca e o problema care e in curs de rezolvare.........poliloghii sa traga de timp pana iese din garantie

                  Comment


                  • #69
                    La fel troncane si al meu dar nu se simte nimic in volan(ph2 laureate). Cei de la service mi-au zis ca e de la caseta de directie de ph2 cu volan reglabil si ca trebuie schimbata dar ca la fel va troncani si cealalta dupa o perioada(cei de la dacia spun ca nu este defectiune ci doar un zgomot tehnologic dar recomanda inlocuirea casetei).O sa mai merg si la alt service sa mai cer o parere.

                    Comment


                    • #70
                      [QUOTE=tzeegunoo;405596]La fel troncane si al meu dar nu se simte nimic in volan(ph2 laureate). Cei de la service mi-au zis ca e de la caseta de directie de ph2 cu volan reglabil si ca trebuie schimbata dar ca la fel va troncani si cealalta dupa o perioada(cei de la dacia spun ca nu este defectiune ci doar un zgomot tehnologic dar recomanda inlocuirea casetei).O sa mai merg si la alt service sa mai cer o parere.[/QUO

                      aceeasi problema o am si eu, am fost azi la service am stat cu masina demontata de oa 8 pana la 15 si nu au dat acceptul cei de la Pitesti sa se schimbe caseta, ca cica trebuie sa vina o comisie sa o inspecteze ca e noua masina, preferance 1.4 , iunie 2009 , 7000km ; si troncane de la 3000km
                      ... restu' e logan

                      Comment


                      • #71
                        salutari. am citit fiecare post de la acest thread. eu am sandero si imi troncane la denivelari pe fata de la 2.500 km. acuma am 10.200 si 6 luni de cind am masina. am verificat toata fata, fiecare surubel, mi-am montat pina si bara stabilizatoare pt ca am suspectat ca e de acolo. in zadar. zgomotele nu au disparut. nu mai stiu cum sa rezolv si ma deranjeaza destul de tare. am primit acceptul sa schimb caseta (nu am facut-o insa..urmeaza) dar sunt sigur ca nu se va rezolva pentru ca am vazut si pe forum ca cei care au schimbat caseta au facut-o cam degeaba si la 3-400 km zgomotul a reaparut. oricum nu se poate strica asa repede caseta..parerea mea si nu poate fi asa fragila. o minte luminata ma poate ajuta? eu simt si in volan usor socurile. zgomotele sunt intr-adevar ca de suspensie foarte uzata, ca si cum niste tampoane s-au uzat si nu isi mai fac treaba. masina e laureate si are directie asistata. coloana reglabila.multumesc
                        Last edited by ciomp; 19 November 2009, 00:21.

                        Comment


                        • #72
                          La Loganul meu se auzea ceva la trecerea peste denivelari dar nu se auzea ca si troncanit era ca si cum ai freca " fier pe fier" ceva de genu...
                          La service au zis ca e tamponul de la motor trebuie gresat....si dupa asta nu mai suna, acum se mai aude ceva dar foarte rar si mai incet

                          Comment


                          • #73
                            la viraj maxim sunetul e mai infundat si mai profund, iar in viraje normale e mai ascutit si mai metalic la mine. nu stiu cum sa il mai descriu. cind se aude mai metalic poate fi si din caseta. parca doar in stinga il percep. bafta.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by JREwing View Post
                              Nu te contrazic, dar pivotii sunt 2: inferior si de la capul de bara (superior, fuzeta e prinsa fix de telescop). Structura suspensiei e de asa maniera realizata, ca pivotul inferior moare greu, iar cel de la capul de bara, destul de greu. Mai repede poate muri rotula din capul de bara sau sa fie un joc in planetare (din cauza pierderilor de vaselina sau a stilului foarte agresiv de condus, care da jocuri in lagare). Ma opresc, deocamdata, deoarece nu stiu stilul si nici masina, ca istoric.
                              Lamuriti-ma si pe mine va rog care e diferenta dintre pivotul de la capul de bara si rotula din capul de bara. si eu sesizez un zgomot la denivelari si ma gandesc ca poate e de aici...

                              Comment


                              • #75
                                avind in vedere a am probleme cu troncaniturile si eu, (de noua face asa) am o intrebare pe care o postez aici. va rog sa imi spuna cineva daca odata suspendata masina (ridicata pe elevator) e normal sa am joc la arcuri pe directia telescopului sus-jos. jocuri mai am si radial, pe directia talerului. aproximez ca sunt cam de 0,5-0,8 cm pe directia sus-jos si mai mult in cealalta directie, pe raza talerului de sustinere. sper ca am fost destul de explicit. suspectez ca de aici avem probleme cu troncaniturile pentru ca singura
                                modalitate de a fixa arcul in acest caz e prin presare sub greutatea masinii. mentionez ca am descoperit absolut intimplator acest lucru acum citeva luni si nu i-am dat importanta si mai mentionez ca am pipait masini care nu au acest joc. eu am epuizat cam toate posibilitatile pentru a identifica de unde vin troncaniturile. multumesc de ajutor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google