Auto-resetarea datelor din CB (masa insuficienta la tabloul de bord)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut.Recomand montarea HEXULUI am aproape 5mii km, nu sa restartat.Sunt fff ff multumit.Expicatia f buna pehttp://www.*********.ro/Datele-din-calculatorul-de-bord-se-auto-reseteaza-page-16-t11494-s450.html poze si tot.

    http://www.*********.ro/index.php?sh...494&st=420.MAI sigur.

    Am incercat cu dublare de masa{-} nu merge.Cu montare acestui montaj sunt super multumit.MULTUMESC pe aceasta cale MARIUSCOND dacia club.
    Last edited by crististreulea; 9 January 2011, 13:55. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Si eu credeam ca am acelasi problema ca dupa ce am oprit masina si am pus contactul, nu-mi mai afisa consumul mediu si distanta ce poate fi parcursa. Restul datelor erau vizibile (mai putin cel instant). Cum am pornit motorul a si aparut si consumul mediu si distanta ce pote fi parcurs. Am facut mai multe ori chestia asta sa vad ca intradevar asa este. Si da cum pun contact, la consum mediu am liniute la fel si la distanta ce poate fi parcurs, cum pornesc motorul apare si consumul mediu. Credeam ca este o versiune cu probleme (6002) dar m-am uitat la Loganul colegului meu un Ambition din 2006 si la el indica totul ok.

      Ce poate fi problema la mine?

      off topic: cu schimbatul bordului in meniul de diagnoza au aparut acele 5 litere lipsa debit carburant, joja carburant si mai nu stiu ce. Cum se poate sterge aceste informati ireale?

      Comment


      • Referitor Auto-resetarea datelor din CB (masa insuficienta la tabloul de bord) tin sa precizez ca in 80000 km nu am intalnit aceasta probleme , pot sa pun contactul de 10 ori sau sa-l las pus si nu se reseteaza nimic .
        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

        Comment


        • Originally posted by 77sky View Post
          Experimentul s-a incheiat!
          Nefast: s-a resetat...
          Nu ma asteptam sa dureze prea mult minunea.
          Am ajuns pe la vreo 50 l consumati si gata.
          In primul an de functionare ajunsesem pe la vreo 500 l. Acum, din datele pe care le am nu a depasit 140l, sau chiar 55 (ca ultima oara).
          Clar, la mine nu as zice ca este aceasta masa insuficienta.
          Revin cu informatii noi .
          S-ar parea sa fi descoperit cauza resetarii.
          Ce am constatat: dupa ce intru in meniul ascuns (o faceam de fiecare data cand alimentam), mi se reseteaza datele.
          Ajunsesem la peste 90L, m-am dus la masina sa vad cata motorina sa ii mai dau sa bea (sa am rezervorul plin in anotimp rece), cand observ ca s-au sters cifrele inregistrate.
          Revin cu informatii noi, cand le am
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • si la mine se reseteaza CB-ul, adevarat ca nu asa des ca la voi. de cate ori mi s-a resetat am avut o explicatie si de fiecare data aceasi.
            cand fac diverse teste sau sunt nehotarat, pun si iau contactul succesiv, moment in care CB-ul se reseteaza.
            la fel si daca bag cheia, rasucesc ca sa pornesc si nu tin suficient pe contact sa porneasca, iau contactul si imediat dau din nou la automat, moment in care se reseteaza instant CB-ul.
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • Ce a zis petronel ca a facut la masina lui pot confirma si eu ca functioneaza.

              Comment


              • Originally posted by alex86 View Post
                Ce a zis petronel ca a facut la masina lui pot confirma si eu ca functioneaza.
                ok, dar ce anume a facut? adica observ ca a lasat niste link-uri acolo dar din pacate la mine nu se deschid si deci nu pot urmari in detaliu toti pasii facuti.

                Poti adauga niste poze? Se poate face chestia aia de unul singur?

                mentionez ca am incercat cu dublarea masei si de asemenea cu verificarea triplei spate.
                Tripla e Ok..dar chiar si cu dublarea firului de masa ...tot se reseteaza de fiecare data dupa maxim o ora timp in care motorul e oprit.
                Va sunt recunoscator,
                Last edited by cosmin711; 20 January 2011, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • o chestie deasta am patito si eu se reseta cb-ul dau bordu(ceasurile) jos curat cele 2 mese stg-dr dau cu sprey de contacte electrice pe ele si in mufele de ceasuri le las timp de o tigare ,montez bucuros totu la loc pun contactu si surpriza..... atunci am luat toate sigurantele la control ochiometric(pe lampa de control toate OK) si alta surpriza sigurata mare stanga sus arsa(pe lampa curent pe ambele capete) am zis ceva de dulce si am inlocuito si GATA merge nu se mai reseteaza
                  asa ca mare atentie la sigurate si apoi la mesele masinii,sunt papuci de masa cositoriti,oxideaza greu

                  Comment


                  • Originally posted by nikuniku View Post
                    o chestie deasta am patito si eu se reseta cb-ul dau bordu(ceasurile) jos curat cele 2 mese stg-dr dau cu sprey de contacte electrice pe ele si in mufele de ceasuri le las timp de o tigare ,montez bucuros totu la loc pun contactu si surpriza..... atunci am luat toate sigurantele la control ochiometric(pe lampa de control toate OK) si alta surpriza sigurata mare stanga sus arsa(pe lampa curent pe ambele capete) am zis ceva de dulce si am inlocuito si GATA merge nu se mai reseteaza
                    asa ca mare atentie la sigurate si apoi la mesele masinii,sunt papuci de masa cositoriti,oxideaza greu
                    sal.
                    solutia 1** (pe care am folosit-o eu):
                    - mai simpla ca schema, dar necesita citeva modificari in tabloul de bord:

                    - se intrerupe traseul mentionat in poza:

                    - cifrelor din poze le corespund cele din schema:

                    ==2 == +12v contact
                    ==3 == aici se conecteaza iesirea controllerului (pinul 6>>GP1)
                    ==4 == +5v (iesire LDO) pentru alimentare controller



                    solutia 2*:
                    - mai "complicata" ca schema, dar mai usor de implementat (fara a modifica nimic in bord):

                    - se intrerupe firul +12contact care ajunge la tabloul de bord si intre cele 2 capete se inseriaza modulul ca in schema;
                    - mai trebuie conectat la +12v permanent si GND

                    Hex-ul este acelasi pentru ambele scheme:

                    [attachmentid=1627486226]
                    (!schimbati extensia in .hex)
                    L.E.:
                    Un hex "mai performant" (consum mai mic... uitasem active pull-up-urile).
                    HEX_2.txt ( 874bytes ) Descărcat de:: 162

                    Succes!

                    Acest mesaj a fost editat de mariuscond: 3 Dec 2008, 21:49

                    Comment


                    • salut !

                      Am si eu un logan 1.6 16v de o luna si mi s-a resetat de vreo 4 ori CB-ul. Am fost ieri la service si mi-au curatat firele de masa, ca cica aia din fabrica dau cu o solutie si din cauza aia nu face contact calumea. Sa vedem ce se mai intampla.

                      Comment


                      • mda ! am fost la munte, am facut 1200 km si mi s-a resetat de 3 ori ! am fost iar la service si au zis ca-mi schimba bateria ca cica e prea mica ! Nu stiu daca sa-i cred da sa vedem ! e in garantie si nu vreau sa umblu la ea !

                        Comment


                        • faza 2 16v. logic.

                          uite rezolvarea. nu se vede la garantie. o poti da jos cand te duci. daca astepti dupa ei nu o sa rezolvi niciodata problema

                          uite rezolvarea. cost 30 lei toata impamantarea. alternator, AC, pompa servo, ECU, motor admisie, distributie. timp realizare 2 ore in regie homemade singur

                          mi se reseta de fiecare data cand reporneam motorul. si inainte si dupa bateria in portbagaj. acum dupa e ok nu s a mai resetat. am scos bateria de 3 4 ori. si am avut o gramada porniri. nu s a resetat
                          Attached Files
                          Last edited by alessandro; 1 August 2011, 19:44.

                          Comment


                          • aceeasi problema cu resetarea am observat-o si eu zilele trecute, mentionez ca cu putin timp in urma am schimbat casetofonul cu mp3 player ambele blaupunkt... sa fie asta pb?
                            Logan laureat 1.2

                            Comment


                            • Originally posted by 77sky View Post
                              Revin cu informatii noi .
                              S-ar parea sa fi descoperit cauza resetarii.
                              Ce am constatat: dupa ce intru in meniul ascuns (o faceam de fiecare data cand alimentam), mi se reseteaza datele.
                              Ajunsesem la peste 90L, m-am dus la masina sa vad cata motorina sa ii mai dau sa bea (sa am rezervorul plin in anotimp rece), cand observ ca s-au sters cifrele inregistrate.
                              Revin cu informatii noi, cand le am
                              Am revenit cu informatii noi.
                              Prima valoare mare a fost inregistrata prin mai 2011 de cca 260L, apoi s-a resetat.
                              De curand mi s-a resetat a doua oara. Ajunsesem pe la 530. Record absolut de cand am masina
                              Am vazut ca mi s-a resetat inclusiv viteza medie, distanta parcursa de la ultima oprire, autonomia...
                              De cand am realizat ipoteticul motiv de resetare (citirea nr de L din rezervor), nu am mai facut asa ceva.

                              Ma intreb: de ce nu salta mai mult de valoarea asta?
                              Exista colegi care au citit valori mai mari de 530 L carburant consumat?
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Si mie mi se resetau. La mine a fost de vina maneta semnalizare. La semnalizare stanga stingea proiectoarele. Uneori mu aveam deloc tensiune. Trebuia deschisa masina din yala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google