A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volanta? Aici doar ghicesc. Un amic a avut problema asta in urma unui mic accident. Cand apasa ambreiajul urca in turatii.

    Comment


    • Comment


      • Voi schimati ulei-ul de la cutia de viteze? eu am acest logan mcv din 2015 si am facut programare la service si am specificat sa imi faca si un schimb de ulei la cutie pentru ca merge putin mai greu, nu stiu daca o sa rezolve aceasta problema cu schimbul dar totusi zic sa il schimb la 5 ani.

        Comment


        • colegii s-a vindut (remat) taxiuri cu 600-700 mii km cu uleiul la cutie de fabrica nimeni nu l-a schimbat fodata.

          Comment


          • Originally posted by george.sce View Post
            colegii s-a vindut (remat) taxiuri cu 600-700 mii km cu uleiul la cutie de fabrica nimeni nu l-a schimbat fodata.
            cine te-a pacalit. Vezi ca userul Neohori https://www.loganclub.ro/forum/member/6985-neohori care intretine multe taxiuri, te cam contrazice. El pune si 3 aditivi Liqui Moly MoS2 https://www.emag.ro/aditiv-ulei-cuti.../pd/DMV2V3BBM/ in cutia de viteze si ulei nou 3litri elf nfp 75w80 https://www.emag.ro/ulei-pentru-cuti.../pd/DJ58LBBBM/ ,tocmai ca sa mearga usor si fara zgomote

            Comment


            • Eu il schimb periodic , la 3-4 ani dau jos tot . Folosesc doar ulei ELF 75w80 plus aditiv liqui moly mos2 , 2 tuburi la un plin de ulei .
              Nu este obligatoriu aditiv, nu este obligatoriu sa schimbi uleiul , o faci daca doresti sa eliminam toate teoriile , daca ai un ciocan rotopercutor nu este obligatoriu sa pui vaselina de contact la burghiu dar e bine, nu este obligatoriu sa-l desfaci si sa-l gresezi dar e mai bine , e, asa si cu aceste cutii de viteza care sunt ca sursele la calculator , numai cand te lasa sti cat sunt de importante .
              In legatura cu aditivul - este deosebit in sezonul rece , merge mult mai usor , intra in viteze la fix , merita , este testat de mine peste 1 mil de km pe flota taxi , nu au fost reclamate probleme, din contra . Ce sfat pot sa-ti dau este sa nu te joci la ulei, pune ce se cere in manualul tehnic, adica Elf 75w80 , intradevar exista alte firme ce produc compatibil dar acesta nu da gres niciodata , vorbesc pentru masini home use , pentru moto sport e alta poveste .

              Comment


              • Multumesc mult Neohori pentru sfaturi, tocmai ca este mai frig aici la munte si imi merge mai greu dimineata cand pornesc masina si intra mai greu in viteze de vreo luna o sa il schimb si cel mai bine sa cumpar eu ulei-ul si cele 2 tuburi de aditiv ca sa fiu sigur ca imi pune fix ce imi trebuie, am notat ce sa cumpar,, inca o data multumesc

                Comment


                • Nu sunt adeptul aditivilor in ulei, daca cutia nu-ti dezvolta sunete ciudate eu zic ca nu trebuie sa pui vreun aditiv , daca totusi ai sunete ciudate chiar si dupa schimb, trebuie sa rezolvi problema dpv. mecanic.Am schimbat si eu de 3/4 ori uleiul, Elf NFJ 75w-80 am pus de fiecare data si n-au fost probleme, fara aditiv, dar foarte important ! am schimbat uleiul regulat, adica 3/4 schimburi in 100k.

                  Prin folclorul mecanicilor de pretutindeni circula zvonul ca daca n-ai schimbat regulat uleiul in cutie si n-ai probleme, lasa uleiul vechi in continuare, au fost multi care dupa un schimb de ulei au inceput sa aiba probleme, sunete ciudate(au fost nevoiti sa schimbe cate 2-3 rulmenti),pentru ca au lasat prea mult uleiul de prima umplere, ala la un moment dat n-a mai uns cum trebuie si cutia a inceput sa se uzeze , cum spanul a ramas in suspensie in acel ulei , n-au fost probleme ,o data ce s-a facut schimbul, au aparut si problemele. Nasol cand il pierzi si nu l-ai schimbat de x km.

                  Eu vreau sa-mi propun ca anual sa schimb si uleiul in cutie, mai bine "arunc" aprox 120 de lei pe ulei, decat sa scot peste 500 de euro chiar si pentru cea mai mica interventie in cutie, in cazul in care cedeaza datorita uleiului, avem de la an la an, calduri din ce in ce mai agresive, este suficient o singura data sa cedeze uleiul si ciao cutie !
                  Last edited by prometheus; 10 November 2019, 22:06.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • eu zic ca uleiul din cutie se schimba la 5 ani sau 100000km. dar daca vrei sa fii impacat, schimba-l la 5 ani sau 50000, eu il voi schimba la anu', deci undeva la 70000 si 6 ani. La manuale nu e problema, la automate e grav daca nu schimbi la timp. si FARA ADITIVI! La masina sotiei, un fiat punto 1.1 benzina, maisna de 20 de ani, am schimbat uleiul acum vreo luna, am pus ce zice manualul, dar ulei full sintetic, ghici ce... Chiar daca acea deja apa, nu ulei... adica un lichid negru fara nici o legatura cu uleiul, si am pus in loc un lichid nou de consistenta mierii, masina merge la fel, cutia schimba la fel, adica normal... Nu mai bagati aditivi, nu schimbati uleiul in cutie anual, aruncati banii pe geam...
                    Last edited by mumus; 10 November 2019, 23:30.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Nu mai vorbiti daca nu stiti, Neohori are dreptate. Mi-a zis mai demult de treaba cu aditivii si am pus si eu in cutia de viteze, fiindca agata in treptele 2-3 si caraia in marsalier.
                      Aveam deja ulei cumparat valvoline gear oil 75W80.
                      Cu uleiul simplu abia pus aveam aceleasi simptome.

                      Comment


                      • La cutie nu pui decat ce recomanda producatorul, adica ELF NFJ 75W80,nu Valvoline, nu Castrol etc, daca la motor poti jongla cu marcile si vascozitatile in limitele scrise in carnetul de intretinere, la cutie nu merge ! pui doar acel ELF ! La tine poate fi o problema mecanica, poti sa-i pui tu mama aditivilor, mai dereme sau mai tarziu vei avea din nou acele simptome.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • ELF NFJ si NFP 75W80 au fost inlocuite de ELF NFX 75W.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • Interesant, eu am luat NFJ 75w-80, data fabricatie 16/11/2020, flacon schimbat avand acel sigiliu cu foita de aluminiu (noul ambalaj din gama ELF), dar nu este ca acesta ! Poti pune o poza si cu verso ? sa vedem mai in detaliu ce specificatii are si data de fabricatie ?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Si mai interesant e ca e ulei monograd acum - SAE 75W.

                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment


                              • Recomandat pentru hibride, dar este aprobat si pentru cutiile "normale" de la Renault - Nissan - Mitsubishi, ceva imi spune c-au lansat acest sortiment special pentru hibride, cred c-ar fi mers si sortimentul vechi, asa au si bidon oficial acum, sa nu inceapa unu si altul din constructori cu caraitul, ca n-ar fi recomandat.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google