Logan vs. Kia Cee'd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • loganul dizal are niste reprize superbe dupa 3000 de ture. intra-devar, dupa 3000rpm ii cade cuplul in baia de ulei, e nemaipomenita repriza... cat despre caii chinezesti, uitati-va mai pe gunoiul ala de fisa si veti vedea ca 1.4-le de 109 cai e tot timpul cu 10-15cai peste loganul de 1.4 de la 2000 pana la 4500rpm. dupa care diferenta creste fara nici o sansa pt logan. apropo, masina e conceputa, construita si testata in europa, dupa standardele europene. vorbesc de ceed. decat sa va luati de puterea motorului la 6200rpm, mai bine v-ati lua de telescoape, garantia care de fapt nu e de 7 ani din bara-n bara si problemele pe partea electrica a ceed-ului, decat sa va legati de performante, siguranta si stabilitatea masinii, unde bate loganul de-l asculta cu urechea. si tineti cont ca fata de 1.4mp3 are 300 de kile in plus, care mai tempereaza caii aia in plus...din punctul meu de vedere, singurul logan care se compara cu ceed-ul e prestige-ul 1.6_16v, ala are ceva sanse la comparatie ca poti pune airbaguri laterale, are motorizare buna...bate clar la spatiu...in rest, 1.4mpi de la logan, ce are ala in plus fata de ceed decat un pret mai mic si-un portbagaj mai mare? si cam atat...in rest, pauza. hai acum sa nu fim prea patrioti ca devenbim penibili. eu n-as fi dat loganul 16v pe un ceed 1.4, dar cand e vorba daca sa-mi iau alta masina imi mai fuge privirea prin curte pe la kia...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Pentru un Procee'd 1.6 ? :P.

      S'a facut de curand un topic pe forumul local ( Craiova ) : 206 vs Logan. Ciudat ca 90% din posesorii de Logan nu si'ar mai lua nici in ruptul capului.

      Comment


      • "mai bine v-ati lua de telescoape, garantia care de fapt nu e de 7 ani din bara-n bara si problemele pe partea electrica a ceed-ului"

        Ce crezi ca au telescoapele de la ceed, sau partea electrica? Eu zic ca 90% din ce vedeti pe acel forum sunt soferi la prima masina. Eu la ceed-ul meu nu am intampinat nimic din ce sa scris pe forum, asa e nu este o masina perfecta, mai are scapari dar sa va zic o faza. Un coleg are ceed BEST 1.4 aia cheala care nu poti sa pui nimic pe ea. Imi zicea zilele astea ca se aude ceva ciudat la ea cand ia de volan, caun scartait. Si il intreb daca ia de volan cu piciorul apasat pe frana sau nu. Si i-am aratat ca scartaitul vine defapt de la placutele de frana. Asa sunt 90% din soferii de CEED de pe clubkia. Masina este foarte ok si depinde mult si de cine si cum o conduce.

        Comment


        • @razvann: tu te grabesti la concluzii. la banii ei cand am luat loganul, a fost cea mai buna alegere. cat desore aia care nu si-ar mai lua logan...eu mi-as lua la un pret cu sa zicem 15-20% mai mic, cam asa cum practica si restul firmelor la oferte acum. daca s-ar ieftini loganul cu 1500 de euro, clar mi-as lua din nou. in nici un caz n-am fost nemultumit de logan din cauza fiabilitatii (care tocmai la mine, la jiji, la sorin, la xp, e exemplara, cand tocmai noi omoram masinile cu zile si aia de le pupa-n cur, la aia se strica) sau a plasticelor de pe bord, ca doar nu stau cu fata lipita de plansa de bord cand conduc. mi-as lua focus pt suspensia independenta si pt esp, kia pt esp si full airbaguri, skoda otavia pt motorul ala de 1.8t si-n rest nu mi-as lua altceva decat logan. nu ma fa sa incep sa vorbesc de 206, mai ales de ala berlina, ca intamplator cunosc cateva cazuri nefericite de posesori de zdranganele, pardon, 206...
          @dojo77: nu ai aceeasi caseta de directie ca accentu' si aceleasi telescoape? si nu cumva aceeasi garantie de oricat dar nu 7 ani din bara-n bara? si nu vi se stinge la niciunul bordul in mers...si la niciunul nu se blocheaza electronica fara motiv? asa cum zici tu ca iti emrge nemaipomenit masina asa pot sa zic si eu cu mana pe inima ca n-am avut absolut nici o problema cu loganul. si am tras de el pana i-am dat dauna totala si totusi n-a batut nimic, nu s-a rupt nimic, n-a scartait nimic in 2 ani si 42000km. inseamna ca si kia e ca si loganul, cum ai noroc. caz in care da-mi voie sa-mi cer scuze ca m-am uitat in curtea kia glumesc, evident, dar acu sa vii sa spui ca zdrangane telescoapele din cauza ca iei curba cu frana apasata sau se stinge bordul ca ai telefonul langa mufa usb...ce dracu, mah, tre' sa-mi car telefonul in portbagaj sa nu se opreasca masina? a dracului ea tehnologie coreana...au si aia hibele lor si nu poti da vina pe soferi, ca asa poti spune de cei mai multi cu loganul ca farneaza cu ambreiajul apasat in curbe si merg in tr5 cu 1500rpm cu 1.4mpi. aia nu-i poti numi soferi si totusi sunt cei mai multi cu probleme. asta inseamna ca masina e impecabila si soferii idioti?red ca nu. adevarul e ca nici kia nu-i mama perfectiunii cum incearca unii s-o arate. ca e peste logan, da, de acord dar in nici un caz nu-i vreun benhmark de fiabilitate. e si ea un fel de logan la clasa ei, cel mai bun pret la dotari, dar se mai si strica ceva mai des decat altele mai scumpe decat ea uitat-te la vw golf ca si comparatie, peugeot 307, volvo ala micu'...nici nu le miroase kia si raportul de pret e ca si logan/kia, adica subunitar.
          Last edited by Seba; 22 January 2009, 15:35.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Cat ai dat tu Seba pe masina ?

            Comment


            • 8400E 1.6 MPI Laureate 2008 (ABS + EBD + AFU, mp3, presuri, aparatori noroi) + GPL si modificarile aferente motor 900E
              8080E 1.6 MPi Laureate 2006
              Ramane sa faci tu comparatiile
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • 9300 oiro. partener 1.6_16v, 4 airbaguri, abs, ebd, clima, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice, scaun cu reglaj lombar, loc "cacalau" (la mine trebuie, am 1m93 si 102kg),garantie 3 ani, cd player mp3, 4 boxe(asa urat cum e el a mers ireprosabil pana l-am inlocuit ca nu-mi placea culoarea), vopsea metalizata, jante aliaj, portbagaj...a, gps, ca si ala a venit cu masina cu tot, trusa medicala moca, triunghi moca... bate-ma cu un kia la 9300 de euro banii jos cu mai multe dotari.
                Last edited by Seba; 22 January 2009, 16:13.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • "aceeasi caseta de directie ca accentu' si aceleasi telescoape", iti spun ca nu este aceiasi caseta de directie, iar despre telescoape nu cred ca accentul are amortizoare pe gaz. In legatura cu stinsul bordului sincer eu doar ce am vazut pe forum , am multi prieteni cu ceed si nu au asa zisa problema. Unii mai dezvolta si ei subiectul asta sincer din lipsa de necunoastere sau de plictiseala. Ma uimesc cei ce scriu pe clubkia. Cum spunea cineva acolo , este o masina numai cu probleme, dar adevarata problema este intre scaun si volan, asta este adevarul.

                  Comment


                  • Asta cu problema intre scaun si volan este perfect valabila. Sincer, ma suiam din Oltcit in Corvette, din Mitsubishi in Logan si am mers cu toate cu placere si dupa parerea mea de om care a condus de la dacia din 1978 pana la V8 toate mi s-au parut masini bune si fiecare masina are un anumit stil. Cand vrei sa vezi negativ vezi si pe mama negativ asa ca...asta inseamna sa-ti placa masina, sa ai o pasiune...sa cauti sa gasesti ce e mai bun si nu ideea tampita ca masina vecinului e mai proasta decat a mea...
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Salutare la toata lumea! Sunt un proaspat posesor de Kia Proceed City motor 1.6 GSL (il am de 2 luni si am deja 4,000 km, profitand si de ieftinirea benzinei).
                      Inainte am avut Logan 1.4 Laureat Plus pe care l-am vandut (dupa parerea mea l-am dat cam ieftin-5,400 EUR la cat de perfecta era masina aia dar...de...acum lumea prefera nemtoaice la mana a 10 a care au sute de mii de kilometrii si te lasa in strada cand iti e lumea mai draga, nu vor 'Dacie'). Ca o rautate, asta vara era plina autostrada de 'nemtoaice' oprite pe banda de urgenta si cu capota ridicata, trecute de prima tinerete si care pun pariu ca au costat mai mult de 5400 EUR.
                      Asa un versus propriu zis nu pot sa fac, dar na..si diferenta de pret e consistenta (Logan Laureat Plus a costat 8,500 EUR iar Proceedul m-a dus in 13,750 EUR), dar va spun cu mana e inima ca puteti fi mandrii de masinile voastre, mai ales ca odata cu Logan 2 au fost eradicate multe din problemele mici, dar foarte sacaitoare de zi cu zi. Ce nu puteam eu sa sufar la Logan- sunt acele oglinzi facute la zgarcenie in care aveai unghiuri moarte la greu...dar dupa ce te obisnuiai sa intorci capul cand schimbi banda era ok. Acest neajuns a fost inlaturat. Apoi manerele de la usi care pareau asa..neterminate...-s-a rezolvat la L2 care arata mult mai chic. Ca motorul e mult mai fasnet, interiorul mai finut...nu mai are rost sa amintesc - repet e diferenta de pret. Ce as vrea sa punctez aici sunt cateva puncte la care Loganul sta mai bine.
                      1. Inchiderea capotei. Nu stiu daca Proceedul meu o avea vreo problema, dar nu reusesc sa o inchid niciodata din prima. Pur si simplu trebuie sa o trantesc ca sa se inchida. La Logan se inchidea singura prin propria greutate.
                      2. Aici e un risc pe care mi l-am asumat si stiam de existenta lui- suspensiile sunt mult mai tari ceea ce confera o mult mai buna stabilitate (cand trece cate un tir pe langa mine nici nu clipeste,spre deosebire de Logan care se cam clatina), dar sunt si mai zgomotoase.
                      3. Farurile parca sunt o idee mai bune la Loghy. Aici nu ma pronunt prea sigur si datorita faptului ca nu prea am mai mers de multisor noaptea cu ea, mai ales sa nu fie ceata, iar cand am mers (era noua). aveam niste urme de ceara din fabrica pe parbriz care ecranau foarte urat.(intre timp s=au luat la spalare).
                      4. Consumul. Bine la Loghy era si motorul mai mic, nici nu prea ma dadeam la el, dar consumul in oras era cam de 9.5. La Proceed motor 1.6 e cam de 10.5. Ma gandesc ca nici motorul nu e lasat, are abia 4,000 km, poate mai scade (de fapt a scazut de la 12.5 la 10.5, poate se mai lasa). Tin minte ca si la Loghy in primele mii consuma mai mult.
                      5. Desi asta ar putea fi o calitate,...ESTE FOARTE JOASAAA!! Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc, eu care cu Loghy nu aveam in vocabular cuvantul 'bordura; . Noroc ca acel cauciuc de sub bara fata e destul de flexibil si nu a patit nimic. 6. Desi am climatronic, Loghy parca facea caldura o idee mai repede. Nu stiu la vara cum o fi...
                      Cateva lamuriri referitoare la Kia
                      1. Garantia e asa: 5 ani bara bara in limita a 150,000 km, apoi inca 2 ani la cutie si motor (in limita a 150,000 km). Service-ul, cel putin din B si din ce scriu colegii de pe forum e Ok (mai ales IMG). Pe mine m-a ferit Dumnezeu pana acum, dar ma rog tot la El sa nu mai patesc episoade gen Nesti (mi-au vopsit capota spate ptr niste zgarieturi si mi-au gresit nuanta- zicand ca e vopseaua de la Logan proasta- pana nu am scris la VC, nu am blocat banii de la CASCO, nu au facut nik, intr-un final au revopsit-o si tot nu a iesit perfect)
                      2. Reviziile nu sunt cu mult mai scumpe...de fapt sunt cam pe la aceiasi bani tinand cont ca Kia are si filtru de polen si ala costa cam 1 mil. Eu la Loghy dadeam cam 400 RON, la Kia e 500 RON.
                      3. Tabla e OK iar vopseaua e mai buna decat la Loghy (eu am avut si o culoare la Loghy... albastrul ala inchis- numai daca ma uitam mai urat la ea se zgaria ).
                      4. Eu nu am avut nici cea mai mica problema cu ea pana acum, nu o menajez deloc la gropi (na incetinesc,..dar am mai luat si multe 'semigropi' gen guri de canal etc). Nu stiu de ceilalti ,eu am doar 2 prieteni care mai au si la fel nici o problema (unul are cam 12,000 km si e si incepator...va dati seama, iar celalalt cam 7,000 km). Si hai sa ma si laud putin: masina are niste reprize incredibile...cu a 2 a in 6,000 de ture sare de suta', cel mai mult am mers cu 205 pe A2 (203 coform GPS- un alt aspect negativ la Logan- eroarea de kilometraj e nesimtit de mare... Eu pe ceas la Logan aveam 170 si GPS ul arata 156...)-masina sta perfect pe sosea,dar dupa 180 e zgomotoasa; sta foarte foarte bine in curbe, are jante pe pe 16- 205/65 R16.
                      La stabilitate bate C4 (are suspensie independenta vs suspensie semi-independenta), Ibiza si inclin sa cred ca si Golf 5. Nu am condus G5 cu viteza mare, dar cand ma duceam spre mare la un moment dat m-am 'harjonit' cu un Golf 5 motor 1.9 TDI. S-a tinut dupa mine f bine pana in momentul in care a venit o curba ceva mai stransa pe care eu nici nu am simtit-o (nu am pus frana deloc sau sa incetinesc ptr ca nu am simtit nevoia), in schimb el a incetinit si a ramas in urma... Nu stiu ce sa zic pana nu conduc un G5 in curbe cu 130 la ora...
                      Altceva ce imi place- climatronicul nici nu se simte cand ii dau drumul, dar si motorul e marisor are 126 de cai. Iar sistemul ala anti- patinaj isi face toti banii- ASR ul (la Kia se numeste altfel, dar tot ASR e de fapt). La un moment dat am coborat un deal acoperit cu zapada si cand sa il urc...noroc cu acel sistem ca altfel ramaneam prin Bulgaria...Masina urca foarte incet...la limita patinajului...dar urca.. La un moment dat am dezactivat sistemul si a inceput sa patineze in spume...
                      Cam atat...sper ca nu v-am plictisit prea mult..
                      Ca o concluzie, ambele masini sunt foarte bune si nu m-au dezamagit niciodata. Loganul avea 25,000 km si nu vazuse service-ul decat la revizii. Sper ca si Kia sa fie la fel de fiabila.
                      Sincer prefer un Logan de 1000 de ori unei masini second aduse de afara. Cel putin la Logan ii pui benzina si conduci..nu te doare capul...Plus ca are cam tot ce ii trebuie pentru confort - aer, ABS... iti faci treaba cu ea de minune. Nu degeaba e foarte apreciata afara..numai noi romanii avem o problema cu 'Dacia' .
                      1 Mil de km fara probleme!! (apropo am mers cu un taxi Logan 1.4 in Sb care avea 550,000 km!!! si se tinea bine 'mosu' , mai putin articulatiile )
                      Last edited by eugenmanea; 31 January 2009, 22:41.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • M-am plimbat si eu zilele astea cu un Pro'ceed si mi s-a parut genial...omu a dat 13500 pe ea , 120 de cai benzina si cateva optionale cum ar fi jante de 16,proiectoare,pachet interior piele la volan,schimbator...etc...oricum mi-a lasat un gust foarte placut masina,cel putin la interior este fooooarte frumoasa. Deci felicitari eugenmanea ptr achizitie,sa o stapanesti sanatos.
                        Numai bine.
                        1 point 6 litre 8 vsigpic

                        Comment


                        • ok dupa cum am vazut eu, loganul full = cee'd-ul coaja :O am inteles bine?? :O :O :O ??
                          Last edited by Valik.Goian; 2 February 2009, 20:34.

                          Comment


                          • @eugenmanea:daca tu zici ca bate golf V,inseamna ca nu ai condus golf V.
                            sigpic

                            Comment


                            • pai a precizat ca nu e sigur de chestia asta .. eu as zice ca golful sta foarte bine in curbe .. am fost cu aman2 masini dar nu la "limita"
                              e placut ceed`ul , imi place ,am fost si cu 206 (masina de test) avea 25000 km si zdranganeau toate in el plus ca avea motor de 1.4 75cp parca nu tragea asa bine ca loganul de 1.4 ... daca ar fii sa mai aleg vreo masina as alege logan sau kia daca as avea pana in 14000euro .
                              in 2004 cand am achzitionat loganul nu erau atatea oferte si prostii ca acum , nu regret nimic doar ca era 41 sau 42 euro cand l-am luat
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Cee'd si Procee'd sunt ok.Mie nu imi plac anumite chestii,cum ar fi bordul,lumina este mult prea puternica,noaptea este foarte obositoare,si nu stiu daca cee'd-ul ala cu care am mers eu avea el o problema,dar usile din spate nu se inchid bine si se aude ca si cum ar fi un geam deschis...La procee'd nu mi-a placut motorul pe care il avea ala,parca 1.4,deci pentru o masina atat de sport,sa ai un motor asa de slab...Erau buni macar 150Cp.In rest e ok masina,pretul nu e prea mare.Dar acum a aparut si Golf VI,si la 14.000 ti-l iei nou,si dotari de Logan Prestige +.
                                Golf V,sta foarte bine in curbe,ca sa zic ca nici macar pe Golf IV nu cred ca-l bate in curbe.
                                In fine.Sorry de offtopic.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google