Logan vs. Kia Cee'd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bad_Wolf View Post
    Cred ca te inseli , nu are cum sa fie la 5000 rpm cuplu maxim, mai exact Cuplu maxim (NM@RPM): 137@3500 la cee'd 1.4 16v si 109 cai chinezesti.

    Te inseli tu. Mergi pe kia.ro si ai sa vezi asta:
    Cuplu maxim (Nm/rpm) 137/5000 pentru 1,4 16v / 109 CP

    Loganul scoate 112 Nm/3000 rpm (dacia.ro) pentru 1,4/75 CP iar Leon-ul 132 Nm/3600 rpm pentru 1,4/85CP (seat.ro)

    Deci, cand o sa auziti un motor super turat pe strada nu trebuie sa va faceti mari griji. Este doar un Cee'd care se chinuie sa arate ca are toti cei 109 cai.
    Cei cu Cee'd faca cele mai dese drumuri la statiile de benzina. 109 cai ... publicitate.
    LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
    CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

    Comment


    • acum la modul serios, uitati-va cand se declara performantele unui motor, in general se specifica pe site-ul oficial ca masuratorile au fost facute dupa standardul DIN/ISO...unde 1cp=75*9.80665*1/1=735.49875W. prin definitie, 1cal putere este puterea necesara ridicarii unei mase de 75 de kg la un metru inaltime in timp de o secunda. din formula lucrului mecanic rezulta puterea ca fiind forta ori viteza. de aia 105cai vor misca mai repede o masina de o tona decat o va face un motor de 65 de cai. poate nu o vor accelera la fel de repede, dar intr-un final caii mai multi alearga mai rapid.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Te inseli tu. Mergi pe kia.ro si ai sa vezi asta:
        Cuplu maxim (Nm/rpm) 137/5000 pentru 1,4 16v / 109 CP
        Da ai dreptate !! Eu am vazut un post anterior cu performantele motorului de 1.4 si acolo scria ca la 3500 rpm ete cuplul maxim, valoare care mi s epare mai plauzibila decat 5000 rpm, eu nu am mai vazut nici una cu cuplu maxim la 5000 rpm si o valoare de 137, pai asta inseamna ca la 3000 rpm unde loganul de 1.4 are 112 cee'd are cat 70-75 nm ???? Asta insemana ca eu ca sa schimb viteza intr-o treapta superioara tb sa o turez de fiecare data la pragul de cuplu maxim (5000 rpm in cazul kia) , atunci unde te duce consumul , ar insemna sa mergi tot timpul subturat , eu la a mea schimb pe la 2800-3000 rpm si nu las sa scada sub 2000 rpm in orice treapta. Cred ca totusi e o eroare la mijloc , astept pareri !
        sigpic

        Comment


        • 90 % din valoare cuplului maxim este disponibil de la 2000 rpm.
          Nu este chiar asa lenesa, masina se descurca rezonabil.

          Comment


          • Incepand de pe la 3000 rpm ai disponibil 90% din cuplu.

            Rectific. Asa cum spunea si Cezar inca de pe la 2000 rpm ai disponibil cam 90% din cuplu. Am postat mai demult si un grafic; il gasiti la pag. 13 a acestui topic.
            Last edited by frantic; 21 January 2009, 16:41. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Oricum te fac ))...Eu am 75 de cai frumosi,tu 109 puturosi ))..Glumesc.La 2500 rot/min probabil folosesti in jur de 75 de CP.Sa zicem.Logan-ul la 2500 ,nu stiu daca are mai mult de 40 de CP?Aproximativ stiu eu.
              sigpic

              Comment


              • In general majoritatea marcilor care se respecta ofera o putere cat mai reala si mai apropae de adevar. Majoritatea masiniilor pe care le-am condus, intradevar, dupa 3000 de turatii erau foarte sprintene. Aveai pur si simplu masina "in pedala" cum se spune. Accelerai si te baga in scaun, mai mult sau mai putin, dar timpul de raspuns era foarte scurt si urca foarte repede.
                Nu inteleg de ce este nevoie pentru chinezarii sa pacaleasca lumea ca au scos din 1,4 109CP care nu sunt reali. Trebuie sa-ti urle masina-n cap sa ajungi sa-i cunosti pe toti.
                Oare disperarea noastra sa avem cai multi?
                Nu stiu cati din cei care si-au luat Cee'd s-au uitat si la aspectul asta, Nm/rpm. Acum probabil isi rod unghiile de unde si atatea anunturi de vanzare a "remarcabilei, nemaintalnitei, foarte puternicei masini".
                Nu stiu unde este cuplul maxim la 1,5 dCI/70CP dar stiu ca are niste reprize superbe dupa 3000 rpm.
                LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                Comment


                • Off topic:
                  Nu stiu unde este cuplul maxim la 1,5 dCI/70CP dar stiu ca are niste reprize superbe dupa 3000 rpm.
                  La DCi 70 cai ai cuplu maxim de 160 nm la 1700 Rpm iar putere maxima 70 cai la 4000 rpm .
                  Oricum ceed'ul asta e o minune a tehnologiei moderne daca dintr-un motor de 1.4 scot 109 cai , cred ca , caii astia chinezesti sunt ca si watii PMPO la boxe
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by florin75david View Post
                    Nu stiu cati din cei care si-au luat Cee'd s-au uitat si la aspectul asta, Nm/rpm. Acum probabil isi rod unghiile de unde si atatea anunturi de vanzare a "remarcabilei, nemaintalnitei, foarte puternicei masini".
                    Nu stiu unde este cuplul maxim la 1,5 dCI/70CP dar stiu ca are niste reprize superbe dupa 3000 rpm.
                    Ia sa te iei cu cee'd -ul sa vezi ce reprize are ...

                    Comment


                    • Incredibil cat de mult se bat campii pe aici si cat de mult se vorbeste dupa ureche doar pt. ca unii au impresia ca loganul "nostru" pt ca nici asta nu e real o fi vreun supercar.
                      109 cai aia sunt cat se poate de reali chiar daca sunt obtinuti la un regim de turatie mai ridicat in plus de asta nu stiu de unde ati scos ideea asta cu "caii chinezesti" cand producatorul este sud-coreean.
                      Cand am deschis topicul asta nu am facut-o pentru a ponegri Loganul si nici Ceed-ul, am facut-o pentru a discuta cat se poate de obiectiv pe baza unor argumente clare din punct de vedere al romanului care are suma X de bani si vrea sa isi achizitioneze o masina iar pentru asta trebuie sa ia in calcul totul de la siguranta, motorizare pana la calitatea si finisajul materialor folosite de catre producator, iar la capitolul acesta din punctul meu de vedere Ceed-ul bate Loganul la curul gol, ca altii vor sa creada altceva este parerea lor si le-o respect.

                      Comment


                      • In afara de intretinere ... la Logan dai cu un milion si'un pic mai putin la revizii

                        Comment


                        • La 1.6 MPi Laureate din 2006 am platit 280 Ron la 12000 km(1 an) revizia si 188Ron la 20k km (2 ani)-schimburi de filtre , ulei si cam atat . Nu am Cee`d - posesorii pot sa posteze si ei ce preturi au platit la revizii sa vedem daca difera cu 1 milion cum zici tu Razzvane.
                          La GPL-ista mea am sunat ieri si la revizia de 20000km ma costa 488Ron - daca nu exista si alte probleme - schimbare filtre ulei , filtre gazos lichid gpl si a mai zis ceva dar nu stiu ce ..
                          1.6 MPi Icy White

                          Comment


                          • Originally posted by florin75david View Post
                            ...au scos din 1,4 109CP care nu sunt reali. Trebuie sa-ti urle masina-n cap sa ajungi sa-i cunosti pe toti.
                            Oare disperarea noastra sa avem cai multi?
                            ...
                            Judecand dupa logica ta, sa inteleg ca cei care si-au luat, de ex., un Ferrari au facut o mare greseala pt. ca trebuie sa duca motorul in 8-9000 rpm pt. a "cunoaste" toti CP? Saracii, cred ca-si smulg parul din cap ca nu au ales un diesel!

                            Revenind la Kia, asa cum spunea si alt user, chiar nu are rost sa mai insist sa conving pe cineva ca motorul se comporta decent , indiferent de regimul de turatii. Eu unul o conduc in fiecare zi si sunt supermultumit de comportamentul ei.

                            Comment


                            • Motorul se poate comporta el decent dar ideea era ca la 1.4 si 109 cai la 6200 e cam tras de par, parerea mea. Si nu compara tu motoarele de Ferrari sau alta marca cu polizoarele noastre ca acolo e alta mancare de peste. Referitor la interior si comparatia mioritica facuta de colegul nostru mi se pare normal ca la bani mai multi sa ai un interior mai bine stilizat. Pe mine nu ma derajeaza ca, cobor geamul de pe consola de bord si nu am comenzile pe usa sau ca plasticul e mai fin la cee'd fata de logan, fiecare isi permite o anumita masina , dar problema la noi romanii este grandomania si snobismul si pentru multi decat sa se suie intr-un Logan mai bine se suie intr-o masina "straina" , multi fac eforturi pentru a cumpara masini straine tocmai din acesta cauza.
                              Concluzia mea ar fi ca Cee'd - ul e cam tras de par dpdv al motorizarii , interiorul este mai elegant dect loganul clasic dar si pretul , acum cu aparitia ph2 compenseaza multe din "neajunsurile" lui ph1 atat la exterior cat si la interior iar motorizarile renault sunt mai de bun simt decat ce ofera cei de la kia.
                              sigpic

                              Comment


                              • Sincer CEED-ul bate multe marci nu numai LOGAN-ul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google