Logan vs. Kia Cee'd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinand cont de cei 75 cai, nu vad de ce ar trebui sa fim suparati.
    Are 75 de cai, si 1100-1200 kg, se comporta ca atare. Vrei putere, si sa nu se simta gatuit motor, alege o varianta mai puternica, sau si mai simplu...alege alta masina.
    Sunt curios cum se simt cei din golf 5 sau 6, avand motorizarea de 1.4 16v, masina ce are performante sub cele ale loganului de 1.4. Eu unul nu-i aud ca se plang.
    Loganul este o masina mediocra per total, buna insa la capitolul fiabilitate si costuri de intretinere.
    Daca nu cauti mai mult, este o alegere excelenta.
    Insa daca vrei plastice moi (mor de fiecare data cand aud asta, parca stam cu fundul pe ele mereu), un motor de generatie mai noua, confort si siguranta sporita, atunci Dacia este codasa listei de cumparaturi.
    Nu iau partea nici Loganului, nici Ceed-ului.. Sunt strict 2 masini diferite, ce nu au in comun absolut nimic.
    Ambele sunt masini bune, insa cu target diferit.

    Comment


    • .Cezar in ultimul timp imi place ceea ce aud de la tine.Ai zis-o foarte bine .
      sigpic

      Comment


      • Eu cred ca cele doua masini au (au avut ceva in comun): au fost masini corecte pentru pretul lor de vanzare.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • Originally posted by Bad_Wolf View Post

          PS: Hai sa vedem cat te costa prima revizie , pe mine ma costat 230 ron vinerea trecuta, iti atesez factura daca ai nelamuriri

          Hai noroc !
          Da ma omori cu faza asta ..... O data la 10.000 km ma doare fix undeva ca dau inca 1-2 mil in plus. Dar "pe tine" te vad ca faci topic ca'ti intra praful in masina datorita lipsei filtrului de polen. Eu am dat la prima revizie undeva aproape de 4 milioane din care 140 ron a fost filtrul de polen ( la cee'd era 380ron ).

          Seba te inseli ... Cee'd 1.4 16v nu are nici'o sansa cu Logan 1.6 16v. M'am dat cu 2 cee'duri si nu am avut probleme. Si 1.6 8v 90cp il face ....( sau ies la egalitate ).

          Comment


          • Desi este off-topic te intreb: atunci unde naiba se duc cai putere in plus? Ca totusi sunt vre-o 14 (16 fata de Logan). Diferenta de greutate nu prea cred ca explica asta.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Sunt cai Chinezesti In calculatoare exista echivalentul se numesc Watti Chinezesti (cine stie cunoaste) Nu vreau sa jignesc pe nimeni cu Cee`d dar cei 109 cai (care sunt destul de razleti) dar dau impresia de mai putin chiar si la turatie mare. Conduceti motorizarea de 1.6 GSL si vedeti o diferenta - da impresia ca "are" si motor
              E cam aceeasi diferenta ca dintre 1.6 16v si 1.6 MPi la Logan. (1.4 nu intra in discutie e motor de croaziera prin oras)
              Ontopic : Am mers cu Cee`d la Drive Test si cand am dat in niste gropi (pe str. Dr Staicovici prin zona - mici nu cratere) si a inceput sa troncane toata cel de la KIA Romauto a zis hmmm nu stiu ce s-a intamplat nu ar trebui sa faca asa (avea 694 km si javra nu m-a lasat s-o coxez) sa vad ce poate .La cateva luni am condus si rodata si cam aceeasi impresie mi-a lasat (difera perioadele de rodaj probabil Logan - Cee`d)
              Offtopic : Sa le stapaniti sanatosi si pe alea si pe celelalte
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                Desi este off-topic te intreb: atunci unde naiba se duc cai putere in plus? Ca totusi sunt vre-o 14 (16 fata de Logan). Diferenta de greutate nu prea cred ca explica asta.
                O diferenta de 180 kg fata de 1,6 MPI sau 130 kg fata de 1,6 16v e destul de semnificativa si poate explica performantele aproximativ egale.

                Comment


                • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                  Desi este off-topic te intreb: atunci unde naiba se duc cai putere in plus? Ca totusi sunt vre-o 14 (16 fata de Logan). Diferenta de greutate nu prea cred ca explica asta.
                  Nici nu poti sa'ti imaginezi cat conteaza greutatea . Sa'ti dau un exemplu edificator:

                  - Seat Leon 1.4 ma face daca sunt cu prietena in masina. Cum raman singur il fac ... ( ne'am dat de 5 ori .. de 2ori eram cu prietena , de 3 ori fara ).
                  ps: prietena are undeva la 48kg .

                  Si pe langa cai aia.. mai conteaza transmisia , etc .

                  Comment


                  • Si eu am auzit numai pareri bune despre leonul de 1.4. Se pare ca are cutia etajata fff bine...
                    Oricum la masinile pe benzina la puteri d-astea mai anemice (~100 cp) intr-adevar greutatea conteaza fff mult .La diesel in schimb datorita cuplului nu prea are treaba..
                    Iar despre kia de 1.4 mie mi s-a parut ca are toti caii. Insa trebuie dusa pana aproape de limitare in fiecare treapta. la o liniutza e ok treaba asta.dar in viata de zi cu zi e deranjanta treaba...
                    Per total si eu zic ca nu are ce cauta ceedul in comparatie cu loganul. sunt total diferite masinile astea si ar trebui sa se si adreseze unui target total diferit. Loganul e o masina de familie din clasa low cost. Ca ne mai intrecem noi cu ele, ca le mai forjam asta e altceva. Dar tot o masina low cost este.
                    Ceedul e din alta clasa. Si asta insemnand implicit si costuri de intretinere mai mari .
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • Tot ce are pret de pornire cel putin 9.000-14.000 euro e low cost. Orice marca vrei tu.Clasele insa difera in functie caroserie in primul rand.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • SEAT Leon 1,4 / 85 CP obtinuti la 5000 rot/min
                        Cuplul maxim in plaja de turatii 3200-3500

                        KIA Cee'd 1,4 / 109 CP obtinuti la 6200 rot/min

                        Logan 1,4 / 75 CP obtinuti la 550 rot/min


                        Sa fim seriosi. Motorul este super tras de par si fortat la maxim. La 6200 rot ai consum oriunde vrei tu pana la 20%. Sa i-o zica lui MUTU ala care-o arde asa tare.
                        Publicitate.
                        Pana jungi la 6200 ture ... trece vara.
                        Nu am gasit cuplul maxim la Cee'd dar caut si vad si asta.
                        LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                        CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                        Comment


                        • Ai fi surprins sa vezi ce repede urca in ture motoul de 1,4 16v de la Kia.
                          Cuplul maxim e 137Nm, obtinuti la 5000 rpm.

                          Comment


                          • Cool Loganul 1,4 are motor de joagar . Sorry nu m-am putut abtine.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Originally posted by frantic View Post
                              Ai fi surprins sa vezi ce repede urca in ture motoul de 1,4 16v de la Kia.
                              Cuplul maxim e 137Nm, obtinuti la 5000 rpm.
                              Cred ca te inseli , nu are cum sa fie la 5000 rpm cuplu maxim, mai exact Cuplu maxim (NM@RPM): 137@3500 la cee'd 1.4 16v si 109 cai chinezesti.

                              Am o intrebare pentru posesori , cam la ce viteza maxima taie injectia in treapta 2, 3 si 4 ? Sau in treapta 2-3 -4 la 6200 rpm ce viteza are masina ? Ca fapt divers vreau sa fac comparatie cu Loganu sa vad diferenta (etajarea cutiei de viteza)

                              Eu am dat la prima revizie undeva aproape de 4 milioane din care 140 ron a fost filtrul de polen ( la cee'd era 380ron ).
                              Filtru de polen cu carbon la Logan este 60-70 Ron faptul ca nu este instalat de Dacia din motive cunoscute de toata lumea si discutate pe alt thred , DECI daca pun si filtru ies la 300 ron cu totul, si tot este mai putin decat Aveo sau Cee'd .
                              sigpic

                              Comment


                              • mai, s-au postat nu demult graficele de cuplu si putere ale motoarelor de kia si renault, ambele 1.4. ca va place sau nu, kia are cuplu maxim mai sus de cat loganul, in mod evident, dar ce nu vreti voi sa vedeti si gata, e ca valoarea cuplului chiar si la 2000rpm e mai mare la kia ala care e "tras de par". nu simtiti demarajul ca are 200 de kile in plus, dar cum am mai spus: esp, 8 airbaguri, caroserie de 5 stele la euroncap...acolo e diferenta de kile si de bani. a, si la topspeed, 1.4 de la kia ii da pe autostrada la logan 1.4 de-l ineaca, oricat de viteaz ar fi loganul in prima suta de metrii.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google