liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stuke...ai simtit ceva dupa montarea filtrului Green ? ptr ca am si eu in plan.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • doar cu filtru ala nu , dar a simtit cu restul , la "adunatura"

      Comment


      • Secretosule..intradevar 16v a ajuns cu renume prost.....
        1.4 8v VS 1.6 16v (stuke)------1.4 win

        Asa ca restu modificarilor secrete din motor nu te-au ajutat pare rau
        Last edited by Seba; 3 November 2009, 01:54. Reason: Automerged Doublepost
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • am si eu o intrebare...am cautat pe forum si nu am gasit exact daca cineva cu logan de 1,4 stock a facut liniuta cu opel astra 1,7 cdti ....si as fi curios de rezultat, inainte de a incerca asta live cu un prieten;)) (eu am 1,4, el opelul)...care este parerea voastra?

          mentionez ca dupa cum arata datele oficiale opelul astra classic 2 1,7 cdti scoate un timp de 14sec de la 0-100km/h, iar lungimea drumului pe care o sa facem liniuta este de cam 400-500 de m.
          Last edited by speedka; 3 November 2009, 01:13. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Masina ta e stock.?
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • Originally posted by MCD View Post
              Secretosule..intradevar 16v a ajuns cu renume prost.....
              1.4 8v VS 1.6 16v (stuke)------1.4 win

              Asa ca restu modificarilor secrete din motor nu te-au ajutat pare rau

              Secretosule..intradevar 16v a ajuns cu renume prost.....
              1.4 8v VS 1.6 16v (stuke)------1.4 win

              Asa ca restu modificarilor secrete din motor nu te-au ajutat pare rau
              in cazu ala... mai trebe umblat si la sofer ) nu numa la motor
              Ati incercat un schimb de masini totusi ,ca sa vedeti clar cine e de vina ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • mah si tu esti un bou si jumatate, mah xp. nu intelegi ca oricat ai modifica un saispevolti, tot unupatru emeptrei e mai tare? mare handicapat esti...clar, 1.4mpi se preteaza cel mai bine la tuning si 16v e cel mai de ***** motor. pana si dizalu de 65 remapat iti rupe spatele comparativ cu 16v. idioti astia de la renou, am mai spus-o si-o repet, ca n-or dezvoltat in continuare 1.4 si s-au chinuit sa faca motoare de 1.6 cu 16 valve, maturi, maciuci. unupatru asta e in stare sa faca muci si 1.6 ala de 133 de cai. vgroza si bibi, pazea ca vine unupatru si matura cu voi pe jos. o fi vreun pui de messerschimtt si gunoaiele de la renou nu vor sa recunoasca...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by speedka View Post
                  am si eu o intrebare...am cautat pe forum si nu am gasit exact daca cineva cu logan de 1,4 stock a facut liniuta cu opel astra 1,7 cdti ....si as fi curios de rezultat, inainte de a incerca asta live cu un prieten;)) (eu am 1,4, el opelul)...care este parerea voastra?

                  mentionez ca dupa cum arata datele oficiale opelul astra classic 2 1,7 cdti scoate un timp de 14sec de la 0-100km/h, iar lungimea drumului pe care o sa facem liniuta este de cam 400-500 de m.
                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                  logan 1.4 stock , acolo erau vreo 200 de metri , dar il faci si pe 400 daca cunosti masina si le ai cat de cat cu astea hai ca asteptam un rezultat
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • seba , nu vreau sa intru in subiectul asta care oricum este strain . eu spun ce vad la finish ... da 1.4 lu` mcd : usor , tiganit , fara usi , fara plafon si fara ce vrei tu; a facut un ( si nu doar unul ) 1.6 16v . nu laud pe nimeni ca nu castig nimic din asta , cat despre orgoliile lui mcd sa faca 1.6 16v al lui stuke care tocmai a scris mai sus ca a bagat in motor ceva modificari " secrete " , a fost indeplinit ... acum sa fim la obiect ... si stuke a acceptat provocarea ...
                    respect baietilor care nu trag liniile pe nas ... ;)

                    Comment


                    • Bravo mai... se pare ca avea dreptate GGI-ul... ce ajunge pe la el prin garaj rupe tot

                      Comment


                      • nu le vina sa creada propietarilor de 16v )

                        Comment


                        • Mai Seba si CristiX, daca se intampla sa castige 1.4 (modificat cat se poate) cu 1.6 16V/1.6 mpi gata, soferu ie de vina, masina a mers prost, etc etc, nici d-al drac n-ati accepta ca poate ar fi posibil sa fie si real.
                          La voi e regula ca 105 cp>75 cp (80-90? nu conteaza) si gata, pe considerentu asta n-are cum domle sa iasa in fata rahatu ala de 1.4 mpi , oricat de modificata si usurata ar fi.
                          Laudarosu' asta de MCD a tras linii cu mai multi 1.6 (mpi si 16V) in multe cazuri(majoritatea...?) a iesit in fata, se pare ca de fiecare data soferu domle a fost de vina...
                          Mare filozofie a vietii si cu liniutele astea, trebe o indemanare de Schumacher, daca ar fi proba de circuit, aia chiar ca ar fi floare la ureche
                          Liniuta, acolo e toata indemanarea...

                          PS: am vazut 1.6 16V pus la lucru de liniute cu 1.6 mpi (modificat, dar nu hard) , nu e chiar asa de periculos (plus ca ma tineam dupa ei sa-i filmez cu o pers in dreapta de vreo 85-90 kile, numa vreo doua autobuze a fost intre noi ).
                          Last edited by Octavian; 3 November 2009, 10:59.

                          Comment


                          • Sincer eu cred ca un 1.4 modificat poate bate un 1.6, 1.6 16v, intr-adevar conteaza cat de mult modifici la 1.4, dar intre 1.6 si 1.6 16v daca faci unele mici ajustari nu la motor , soft, suspensii , evacuare si filtru ajungi la picior de egalitate cu 16v stock.
                            sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

                            Comment


                            • Alin , hai sa nu exageram.ca un 1.4 sa bata un 1.6 16v ,trebuie umblat serios la motor...

                              Comment


                              • Domnilor, pana la urma conteaza raportul cal/greutate...Asa ca MCD momentan are un raport mai bun cal/greutate decat 1.6 16v.
                                Insa, daca se tiganeste si 16v, situatia este alta.
                                Sigur, putem sa ne batem cu pumnul in piept ca 1.4 "face" 16v, nimic mai adevarat, insa pe alocuri se pierde substratul si ajungem ca niste copii mici...:" Jucaria mea e mai tare ca a ta, sac:P"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google