If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bah...Glumeam... cine crezi ca sta cu cronometrul? Ar trebui aceasi oameni sa faca testul pe 3 masini incarcate la fel. Cam greu sa faci treaba cum scrie la carte
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Bun, dau si conditiile (cum a fost la mine, fara incercari repetate): sofer 62 kg si benzina juma de rezervor.
Deci daca e cineva care a facut, rog postare .
Am facut asta sa compar cu un 1.4 stock, dar am avut doar un caz si pe tr III in special am stat ceva mai bine, pe tr IV diferenta foarte mica (0,4 secunde).
PS: am vazut pe vw.De cum face test la Golf V de 1.4 80 cp la reprize si demaraj, sofer 75 kg si rezervorul plin 90%.
Off-topic: testele se fac cu 2 oameni de 75 de kg si rezervorul 90% plin. Astea-s conditiile de testare ale masinilor dupa normele actuale. Asa se determina acceleratia, viteza maxima, reprizele, consumul, rezistenta la impact (normal ca nu baga benzina in masina, dar pun balast de x kg cat reprezinta 90% din rezervor)
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Off-topic: testele se fac cu 2 oameni de 75 de kg si rezervorul 90% plin. Astea-s conditiile de testare ale masinilor dupa normele actuale. Asa se determina acceleratia, viteza maxima, reprizele, consumul, rezistenta la impact (normal ca nu baga benzina in masina, dar pun balast de x kg cat reprezinta 90% din rezervor)
1) Fahrzeugleergewicht mit 90 % Tankfüllung ohne Fahrer (75 kg). Je nach Ausstattung ergibt sich ein individuelles Leergewicht des Fahrzeugs, wodurch die mögliche Zuladung entsprechend verringert wird. Gewählte Mehrausstattungen erhöhen das Leergewicht des Fahrzeugs.
Nu prea inteleg eu germana (deci s-ar putea sa ma insel) dar cam asta am inteles din asta.
Interesant, eu am gasit specificatiile cu doi oameni si 90% rezervorul. Chestia aia in germana zice ca n-au sofer in masina ...Ma rog...O fi vreo metoda noua...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Am si eu o dilema,am avut azi niste contradictii cu un prieten cu un ford fiesta 1,4 din 2008, tot isi lauda masina si l'am provocat la o liniuta sa vad si eu ce poate(acu vreo 2 saptamanii m'am mai dat cu un alt fiesta tot 1.4,si atunci am castigat de 2 ori la rand dar poate k e o oarecare diferenta intre masinii si soferi).Crede'ti ca as putea sa castig si aici?De cele mai multe ori schimb treptele la 5500-5600...Ar trebui sa schimb un pic mai sus sa am mai multe sanse?(sincer nu as vrea deloc sa pierd) :-ss
Fiesta 1.4 are ceva cai in plus dar si kilograme!Am condus un Fiesta 1.4 si e foarte costeliv in performane..Daca se pot numi asa, deci un Logan 1.4 are reale sanse
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment