Logan Nou Vs Passat Sau Golf 5 Sh?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Nou Vs Passat Sau Golf 5 Sh?

    Passat-ul modelul B6 (din 06-08), si Golful 5 (05-07), ambele cu maxim 9000euro. Si km pana in 90.000km. Motorizari 1.9TDI sau 1.6i sau 1.6FSI 115CP.
    Am gasit foarte multe modele Passat si Golf sh cu pretul acesta.
    Se merita un sh, in favoarea unui Golanel nou.
    Mai ar fi si costurile de intretinere.
    Daca ar fi sa i-au sh-ul as merge mai intai la service cu el, sa il verifice, si dupa aceea sa il cumpar.
    Sa nu uitam calitatea net-superioara Loganului, si pretul la revanzare.
    Ceva pareri? Ms.

  • #2
    Logan parerea mea , trebuie sa te gandesti daca poti sa o si intretii multe dacia logan din LCB eu zic ca cumpara golf sau pasat;)
    Super Oferta ,Capota Logan Carbon 3D (Texturat) La numai 130 Ron!!

    Comment


    • #3
      clar , opel astra.

      sigpic

      Comment


      • #4
        Pai am auzit ca la Logan piesele sunt scumpe? Arata super Passatul, dar as inclina catre Golf 5 1.6FSi? deoarece la Golf sunt piesele mai ieftine ca si la Passat.
        La logan nu stiu ce motorizare sa aleg? Nici vorba de diesel. In 1.2 16v si 1.6 16v, as dori consum mic, si taxe mici, mai ales ca 1.2 16v are aproape normele euro 5. Dar as dori si ceva performante. Cam greu de ales ?

        Comment


        • #5
          o opinie cat de cat realista de la membrii forumului nu stiu daca poti sa obtii ,pentru ca majoritatea sunt foarte multumiti de masina lor .Trebuie sa tii cont ca daca iei o masina noua poti beneficia de programul rabla , si cumpara la pret de nimic 3 vouchere ,si ai o reducere de 2000 si ceva de euro ,iar pe un voucher dai max 15 mil.O masina noua ,e o masina noua , ai pana la 3 ani garantie,si un diesel nu iti consuma mai mult de 5 % .Ar mai fi taxele mici , asigurarea casco care e mult mai mica la logan decat la masinile straine.Nici passatul sau golf 5 nu sunt masini de aruncat ,si daca sunt umblate pe dincolo la km aia nu zdrangane toata cum ar fi o masina umblata 90 mii la noi in tara ,si nici pretul nu e foarte mare , dar din start trebuie sa bagi in calcul o revizie cu schimbare de distributie ,si dumnezeu cu mila , cum ti-o fi norocul sa o nimeresti .
          Stai linistit ca nu cred ca sunt mai ieftine piesele la un passat care costa 20 mii euro nou ,decat la logan .Daca le comanzi pe original toate sunt scumpe , daca iei echivalente si restu gasesti mai ieftine .
          Nu e deloc greu de ales , totul depinde de tine , ai spus din start ca vrei benzinar... 1.2 iti poate asigura consum redus si taxe mici , si sa te duca in siguranta din A in B ,daca mai vrei sa si cari ceva cu ea probabil o sa ai probleme .Nici 1.6 16v nu consuma cu mult peste un 1.6 sau un 1.4 , dar consuma ,si ca performante eu zic ca este peste un passat ce are 105 sau 115 cp pe 1300-1400 kg .Mai conteaza si imaginea ,una e sa ai dacie ,si alta e sa ai VW ,depinde de mentalitatea fiecaruia .
          Cu piesele eu zic sa stai linistit , ca ce pica in 3 ani iti schimba pe garantie , iar apoi in afar de brate/capeti de bara bucsarai nu prea ai ce schimba , mai ales la benzinare .Ai schimbat astea si mai cativa ani nu zdrangane si nu bate nimic .
          Last edited by Cristi_Xp; 22 June 2010, 21:43.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Originally posted by SoNyKeL View Post
            clar , opel astra.
            Nu stii nimic Fiat Linea .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Daca tu crezi ca un sh cu 90.000 de km este mult mai bun decat un logan nou, atunci ia-ti sh!

              PS: nu se mai poarta BMW???
              sigpic

              Comment


              • #8
                eu zic golf 3 si iti raman si bani de tunning.....

                Comment


                • #9
                  sigur au 90k? intreaba te asta...un prieten a luat passat 2004 adus de la nemti superb arata masina si merge bine, n am ce zice la 9000 de euro cu 96000 in bord...si s a dovedit ca la aducerea in tara in 2007 avea 206000 km..si el a luat in 2009, deci probabil avea ceva in jur de 300000 km...si masina merge, da sta cu frica sa nu i pice distributia..nu i bate nimic la directie, da a fost la verificare si tre sa schimbe tot ca bratele sunt praf...si incet incet i au picat din electrice...si in nici un caz intretinerea nu renteaza fata de loganu meu, cu asigurari si cu tot...subiectivist sau nu, n as da loganu decat pe alt logan full caruia sa i schimb suspensia si jantele numai bine.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai un venit de peste 1000 E pe luna, ia-ti Passat sau Golf, fara doar si poate, dar daca ai mai putin de 1000 E... deja nu se merita sa muncesti doar pentru masina. Eu unu' asa gandesc.
                    La Loganul meu platesc Casco si RCA, 1200 lei pe an (800 lei Casco, 400 RCA). In rest... pun benzina si schimb uleiul.
                    La un Golf sau un Passat, platesti 3400-4200 lei pe an doar Casco + RCA-ul, 4-500 lei. Deci ~4500 lei doar pentru ca ai masina. Nu mai vorbesc de revizii, care sunt de 4 ori mai mari decat la Logan.
                    Caz concret: am un prieten care are un Passat 1.9 TDI, 2004, 140 000 km la bord, luat cu 10 000 E acum doi ani. In doi ani a schimbat turbina - 400 E, cutia de viteze - 800 E, ambreiaj - 1500 lei, o planetara - 1000 lei, anvelope 2500 lei (pe 17), distributia - 3000 lei, probleme la ac - 800 lei. Preturile, in afara de anvelope si ambreiaj, nu sunt de reprezentanta, ci de piese din dezmembrari si montate de nea Ion la garajul lui. De consumabile nu amintesc pentru ca alea le schimbi si la Logan.
                    Deci, tu stii mai bine daca poti sa-ti asumi eventualul "risc financiar", de a juca la loteria sh. La fel de bine e posibil sa nimeresti o masina buna care sa nu-ti dea batai de cap.
                    Last edited by vitriol; 23 June 2010, 00:39.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      din start trebuie sa mentionam ca respectivele masini sunt aproape incomparabile cu un logan. ma refer la calitatea masinii, confort si asa mai departe. Zic asta pentru ca multi de pe aici omit sa spuna asta. Sau poate ei chiar cred ca loganul e vreo scula de masina. Nu e o masina deloc proasta, dar e cea mai ieftina masina de pe piata.

                      In rest ce sa zic, cel mai bine a punctat cel de deasupra mea. Daca iti permiti sa intretii un golf, passat etc e pacat sa iti iei logan. Masinile sunt incomparabile .
                      De asemenea mai trebuie sa subliniem ca la 8-9000de euro iti poti lua un golf5 dotat peste un logan full,cu o motorizare decenta 1.6 sau 1.9, an 2006-2007 LUAT DE NOU DIN ROMANIA (!!!!lucrul asta conteaza ff mult), cu 50-60-70,000km cu unic propietar.
                      Deci nu e cazul sa vorbim de passaturi de 8 ani cu 325,000km in bord si trecute prin 5 propietari.

                      Dar chiar si asa intretinerea unui golf sau a altei masini din clasa asta e clar mai scumpa decat a unui logan. Plus ca desi "e ca nou" la 60-70,000km tot o sa apara mai repede problemele decat la un logan nou. Asta pentru ca peste 30,000km golful face 100,000 iar loganul o sa aiba doar 30.000.
                      chiar pe v w forum am vazut seara asta vreo 2 anunturi de golf5 cumparate de noi care erau la vanzare cu 8-9000 (atentie ca preturile sunt ffff negociabile in perioada asta) si cu ~60,000km. E drept nu erau foarte dotate, erau o echipare mai de baza dar totusi aveau dotari la care loganul viseaza gen climatronic, airbag cortina etc.
                      eu asta as lua, o masina luata de noua din romania de 2-3 ani vechime. pe un club ford am vazut cateva anunturi cu focusuri 1.6 100cp la 8-9000 din 2007-2008 ~30-40,000km, dar e drept erau mai chele in sensul ca nu aveau climatronic. dar tot aveau in mare dotarile unui logan full.
                      Last edited by bossake; 23 June 2010, 02:19. Reason: edit
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #12
                        Golf 5 1.6 FSI.
                        Una din 2005 o scoti cam la 6500 euro, (am vazut una de vanzare la Iasi, full, pana si niste jante originale de aliaj faine, cerea 7200 negociabil si avea 32.000 de km, deci foarte putin rulata).
                        Un Prestige din 2006 sa luam ceva echivalent ca si putere te costa cam tot atat.

                        Comment


                        • #13
                          masinile nemtesti ies pe poarta fabricii cu 100.000 km la bord...daca ma intelegeti ce vreau sa spun 90.000 km in 3-4 ani, vrajeala mare. sunt oameni care stau la granita Germaniei cu aparatura langa ei sa dea km in spate. dar, daca iti plac lucrurile folosite de altii, ia-ti SH
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Sa ia una cu prima inmatriculare in Romania, fara multi kilometri. Sunt nerulatemult, unele doar la munca si in concedii, am eu o colega cu un Golf din 2006 cu 19.000 de km la bord. Masina e de vanzare, din pacate e doar cu motor de 1.4 .

                            Comment


                            • #15
                              Cat vrea pe Golf?
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google