Logan Nou Vs Passat Sau Golf 5 Sh?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    CSH: esti prea indecis si provoci la discutii ampixul.
    Daca vrei Passat nu te mai gandesti la Logan.
    Cred ca tu ai vrea si cu buna si cu draga, nu se poate.

    Si eu am fost oleaca indecis, dar eram mai apropiat de clasa (cu o clasa )) ) Logan nou sau Focus ori Golf SH.

    Daca ai bani cash, poti sa cauti un SH, Golf sau ceva din clasa lui. Nu te intinde la Passaturi si alte cele (atata timp cat ai si Loganu in cap).
    Daca n-ai cash, eu zic 90% clar ca Logan nou (si intre 1.2 si 1.4, clar 1.2).

    Comment


    • #32
      Nu o sa mai merg pe varianta Passat, doar intre LOGAN si GOLF 5 (1.6 fie 102CP sau 115Cp). Bani am cash, dar nu as vrea sa ii bag toti intr-un fier, as lua o masina, in asa fel incat sa nu afecteze prea tare bugetul . O sa dau cand o sa am timp, o tura si prin piata sa vad cum sta treaba.

      Comment


      • #33
        Un prieten si a cumparat un passat din 2007 1.9TDI pana a facut schimbul de ulei a fost totul ok.Dar dupa ce l a facut (inainte probabil avea mai mult aditiv decat ulei ) deja la service batea motorul.
        A avut de schimbat axul(sau axele...nustiu exact cate are) cu came si tachetii.
        A evitat 2.0 TDI pt. ca ,cum stie toate lumea papa mult ulei ,si are probleme de alimentare,turbina si alte minuni....dar uite si a tras un fel de teapa cu 1.9...
        Cum au zis multi daca poti intretine un sh de 8-10 mii E merita,nu prea ai ce compara cu Logan,dar daca nu atunci ramai la Logan

        Comment


        • #34
          Originally posted by Pippo09 View Post
          .Dar dupa ce l a facut (inainte probabil avea mai mult aditiv decat ulei ) deja la service batea motorul.
          Fix povestea aceasta sa intamplat si la un prieten de-al meu, dar la un bmw seria-3 de prin 2004. Dar eu nu o sa merg pe TDI. Un Golf 5 benzinar 1.6 sau Logan, acuma o sa fac niste calcule , renunt la TDI si la Passat.

          Comment


          • #35
            Subscriu la ce au spus colegii.
            Daca ai puterea financiara sa intretii un sh nemtesc din ala de la babute si doctori atunci se merita o astfel de masina cu atatea dotari.
            In cazul in care bani alocati pentru intretinere sunt putini atunci loganul ala cu garantie de 4 ani e ce iti trebuie ca sa nu te doara capul.
            La benzinare am inteles ca intervalu de revizii este la 20.000 km, daca faci aproximativ 20.000 km pe an rezulta ca intretinerea in primul an te costa 300 lei

            Comment


            • #36
              Originally posted by CSH View Post
              Fix povestea aceasta sa intamplat si la un prieten de-al meu, dar la un bmw seria-3 de prin 2004. Dar eu nu o sa merg pe TDI. Un Golf 5 benzinar 1.6 sau Logan, acuma o sa fac niste calcule , renunt la TDI si la Passat.
              De acel Golf 1.6 de 102 cp benzinar parerea mea o sa fii dezamagit in comparatie cu un TDI de 105cp la acceleratie ,am condus golf 4-5 si de 1.4 si de 1.6 dar...... sincer Loganul 1.6 16v fuge mai bine, acel 1.4(Golf) e puturos rau.
              Un TSI ar fi alta poveste....dar nustiu cat de fiabile is....

              Comment


              • #37
                Originally posted by CSH View Post
                ........ Bani am cash, dar nu as vrea sa ii bag toti intr-un fier, as lua o masina,...............
                Atunci dupa mine vazut e simplu: un SH ales cu atentie
                La un Golf nu te omoara intretinerea atata timp cat nu schimbi treburi importante.
                Filtre si oloiuri a cam la fel cu Loganu.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Pippo09 View Post
                  De acel Golf 1.6 de 102 cp benzinar parerea mea o sa fii dezamagit in comparatie cu un TDI de 105cp la acceleratie ,am condus golf 4-5 si de 1.4 si de 1.6 dar...... sincer Loganul 1.6 16v fuge mai bine, acel 1.4(Golf) e puturos rau.
                  Un TSI ar fi alta poveste....dar nustiu cat de fiabile is....
                  Stiu cum este cel de 105Cp, dar trebuie sa luam in considerare si intretinerea dupa aceea (turbo, etc).
                  Un TSI nu gasesti la 9-10.000euro.
                  Tsi este foarte fiabil (chiar acuma a castigat IARASI, titlul de cel mai bun/fiabil motor in categoria 1.400cmc3.
                  1.6 e mai simplu, nu are atatea pe el.
                  Daca are aditivi in ulei, il duc la service, ii schimb uleiul, sa vad cum merge dupa aceea , si daca nu merge bine nu il mai iau , sau cum ) ?
                  Cred ca e bine sa aibe carte de service.
                  Mie nu imi place la logan (modul in care se comporta, din cele citite pe toate forumurile), acestea ar fii :Vantul lateral, Este instabil.
                  Am vazut si Loganul la sectiunea My ride : PH2 blue mineral, cum la rasturnat iarna in oras (asa am inteles) cu doar 40km/h, sau pe youtube am vazut un Logan 1.6 16v, care a fost dat pe mana unui prieten, iar in oras, pe drum drept a fost cu rotile in sus). In rest nu am nimic de reprosat. Mie imi place cum arata.

                  Comment


                  • #39
                    Sfatul meu e sa iti iei o masina noua. Niciodata nu o sa se compare un sh, indiferent de marca cu o masina noua. Nemtii spre exemplu de ce cumpara loganele noastre si nu isi cumpara masinile lor sh? Noi romanii asa suntem, carcotasi. Discutii am avut si cand mi-am luat mazda, ziceau unii ca ei si-ar fi luat bemeveu 5 din 2006, a6 din 2006 si etc cu 150 000km, ca noi, ca am motor mic si ca ma face un clio rs din 2000 de nu ma vad si multiple exemple. Pe naiba, de ce sa nu fac eu primii astia 150 000, nici nu stiu daca apuc in 4 ani si sa am o masina noua, pe care o cunosc, am menajat-o in rodaj si etc.
                    zoom-zoom

                    Comment


                    • #40
                      Subscriu celor spuse mai sus..ai sa vezi ca intretinerea arde rau de tot la o nemteasca germana,stiu cum e....pe langa pretul masinii din start bani pentru distributie,schimburi,si unele chestii care ca si la orice SH nu o sa fie puse la punct si daca vrei sa fie masina OK le vei pune pe bani,parerea mea ca 1,6 16v isi face treaba super,iar consumul e mai mic ca la golf,si un motor nou e nou nu de la 90k in sus.Alege varianta laureate 16v parerea mea,intr-adevar comfortul si stabilitatea nu sunt ca la golf5 insa nu te sufla de pe drum ,nu te teme

                      Comment


                      • #41
                        Ai zis mai sus ca ai avea in jur de 10 000 euro cash. Iti dau un sfat, nu fac reclama, poti sa iti iei masini noi, in jur de 11 000 euro. ex: mazda 3 sedan, varianta CE in jur de 13 000 euro, fara prima de casare. Exemplele pot continua, octavia, corolla si etc. Sau daca zici ca iti e frica sa nu te rastorni, iti iei logan 1.6 16v, si ii trantesti o suspensie sport buna si un set de jante mai mari si gata.
                        zoom-zoom

                        Comment


                        • #42
                          ce dati mai fratilor cu instabilitatea la logan, pai daca dai ca inecatu dai cu rotile in sus orice masina, am loganu de un am si nu am simtit niciodata ca este instabil (tine cont de faptul ca nu ai masina de curse).Revenind la topic un var a cumparat w golf 4 si dupa 6 luni a scapat urgent de el la vindut unui vecin care si el dupa citeva luni la dat ca avea numai probleme.O alta ruda a luat un w polo din germania si luna trecuta a schimbat cutia de viteze, dupa 7 luni de la cumparare .Asa ca sh este loterie macar loganu are garantie 3 sau 4 ani

                          Comment


                          • #43
                            Aveti dreptate. Acuma as opta intre 1.2 si 1.6 16v, iar in ceea ce priveste consumul sa nu depaseasca 7%. Am citit aici pe forum ca ati scos 6,4..... ,dar altii ziceau , ca ei nu pot scoate asemenea consumuri : pe cine sa cred?.
                            Masina o sa o folosesc 25% in oras 75% in afara.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by laur_cos View Post
                              ............. Niciodata nu o sa se compare un sh, indiferent de marca cu o masina noua. Nemtii spre exemplu de ce cumpara loganele noastre si nu isi cumpara masinile lor sh? ............
                              Pai corect, niciodata un SH la 7-8000 Euro (clasa mica sau compacta) nu se va compara cu o masina Logan noua, ca de Logan e vorba.
                              Ce vezi tu si noi, o mica parte din nemti cumpara minunea nationala, stai linistit ca sunt si alte categorii (mai multi ca si cumparatorii de Logan) care merg pe SH si la ei.
                              Daca luam in discutie un Golf benzinar aspirat spre exemplu, fara pretentii de reising (un 1.6) in 7-8000 gaseste f bun.
                              Uite numai un exemplu cu max 80000 km la bord, climatronic si tot ce nu are si n-o sa aibe Dacia prea curand in dotare, oricat de noua ar fi..
                              Deci normal ca nu se compara cu Loganul
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Ce frumos arata ). Dar cu 4 usi. O MICA PARTE DIN NEMTI :adica eu am vazut doar pensionari care aveau Dacia, adica persoanele care nu au un buget prea mare (sa stiti ca si in Germania sunt destui care nu au ce manca ).
                                O sa merg acuma pe un Logan 1.2.
                                Am avut un prieten care mi-a oferit un A4 2.5TDI cu 180CP, piele, mai pe scurt era FULL. Masina era din 03, cu 130.000km.
                                El a cumparat masina cu 25.000euro, iar acuma a avut nevoie de bani si a vandut-o cu 7.000. Am vrut sa o cumpar , caci cunosteam masina, dar cand am auzit cat trebuie sa platesc pentru intretinere si taxe, am lasat-o balta )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google