Logan Vs Opel Astra Classic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • soto_adler81
    replied
    Am vrut sa scot in evidenta ca prea se pune accent pe faptul ca unii ridica Dacia in slavi pentru ca o cumpara nemtii.
    Si nu am afirmat ca a vandut Opel mai mult decat Dacia, caci daca te uiti in topul ala o sa vezi Corsa care sta mai bine.
    Si adevarul e ca celelalte marci au vandut mai putin din cauza declinului economic si asa a intrat si Dacia in top, caci din punct de vedere al calitatii Dacia e sub majoritatea marcilor din topul ala.

    Leave a comment:


  • maximus
    replied
    Originally posted by soto_adler81 View Post
    Si ce e asa mult la o tara de peste 80 mil de locuitori. Trebuie sa ne bucuram ca modelul autohton o duce bine pe timp de criza, dar sa nu ne umflam ca uite cumpara neamtu dacie.
    In mare masura Dacia e cumparata de minoritati care sunt in numar mult mai mare de alea 7000 de unitati vandute de Dacia.
    Ca aia de isi duc rablele si le dau pe 2500 nu au ultimul model de la BMW, VW sau Mercedes.
    Dacia e o masina care iti ofera strictul necesar la un nivel de calitate modest, dar la pretul corect si asta o face sa fie apreciata.
    Eu unul ma bucur pentru succesul Dacia dar sper sa nu ramana doar un model low cost al Renault.
    inseamna ca si alea 9074 astra-uri vandute in germania nu inseamna foarte mult . la 80.000.000 de locuitori hai sa fim seriosi, nu conteaza cine cat cumpara, fii sigur ca minoritatile de acolo cumpara si fauve si opel si alte marci de genul, mie mi se pare o scuza puerila ca vezi doamne cumpara minoritatile dacia. Aia nu tot nemti is?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da, clar! mai scoate ceva din dotari la prestige...si mai creste pretul cu vreo 100 de euro...

    Leave a comment:


  • soto_adler81
    replied
    Sunt putin dezamagit dar speranta moare ultima. Se fac 10 ani de ocupatie Renault si poate in toamna Dacia ne V-a bucura cu ceva nou.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    sperante desarte... mai ales ca noul clio are preturile destul de apropiate de capetii de gama logan...

    Leave a comment:


  • soto_adler81
    replied
    Si ce e asa mult la o tara de peste 80 mil de locuitori. Trebuie sa ne bucuram ca modelul autohton o duce bine pe timp de criza, dar sa nu ne umflam ca uite cumpara neamtu dacie.
    In mare masura Dacia e cumparata de minoritati care sunt in numar mult mai mare de alea 7000 de unitati vandute de Dacia.
    Ca aia de isi duc rablele si le dau pe 2500 nu au ultimul model de la BMW, VW sau Mercedes.
    Dacia e o masina care iti ofera strictul necesar la un nivel de calitate modest, dar la pretul corect si asta o face sa fie apreciata.
    Eu unul ma bucur pentru succesul Dacia dar sper sa nu ramana doar un model low cost al Renault.

    Leave a comment:


  • maximus
    replied
    Originally posted by sambo View Post
    @seba : Ma umfla rasul! Au cumparat si nemtii ceva Loganuri si gata mandrie nationala! Pai numai minoritatea turca din Germania daca ar cumpara Logan si Dacia ar avea parte de succesul crizei. Nu mai vorbim de restul imgrantilor, ca au nemtii grupa mare.Sigur ca de cand cu criza masinile mai ieftine sunt la mare cautare dar daca am vedea un top al preferintelor germanilor, am putea observa pe ce loc e Dacia. Il si vad pe Hans, Gunter sau Helmut dand fuga sa cumpere Logan ... Mai rar ...Astra Classic nu se vinde in Germania pentru ca s-a vandut foarte mult timp si pentru ca Opel poate vinde oricand acolo ceva mai bun. E adevarat ca e o masina care si cam mancat malaiul, aflandu-se in ultimul an de fabricatie, insa urmasa sa, Astra New Sedan, este facuta in Polonia si se vine bine mersi in Germania.
    numai cateva bucati? ia vezi mataluta cate sandero-uri s-au vandut in aprilie in germania. http://www.autobild.de/artikel/hitli...09_904049.html . sandero e pe locul 12, in clasamentul de vanzari general, cu 7163 unitati vandute

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Astra classic e cam "fumata". Desi la preturi similare, m-as gandi de 2 ori inainte sa cumpar Logan.
    Loganul s-a dovedit a fi o masina fiabila, cum si astra a dovedit asta.
    ACum ramane ca viitorul cumparator sa decida daca vrea plastice moi, pozitie la volan mai joasa, stabilitate imbunatatita, toate in detrimentul spatiului de depozitare mai mare, intretinerii usor mai ieftine, pieselor care se gasesc aftermarket pe toate drumurile.
    Ps: Cat despre interior si "superioritate hitlerista", personal, cred ca acea consola centrala a Astrei este oribila.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    In cazul asta Astra e tanc in comparatie si cu Megane, Kia Ceed, Hyundai Accent, etc
    De ce dracu conteaza asa mult grosimea la tabla?O face o masina mai sigura? Sunt masini cu aripi de plastic si au 5 stele la siguranta. O face mai rezistenta la rugina? Nici atat.
    Si mai lasa treaba cu ASAMBLATUL la polonezi (de cand sunt polonezii benchmark in materie de mana de lucru???)...nici macar motoare germane nu au pe ele...sunt motoare de Isuzu

    Leave a comment:


  • Clovis
    replied
    Originally posted by ado View Post
    Astrele astea facute la polaci sunt de tot rahatul, tabla e subtirica ca la logan, antifonarea slaba dar peste logan,etc...nu se compara cu un astra g fabrcat in gemania sau belgia. Oricum nu se mertia sa iei un astra cu peste 100 mii km...mai bine un logan nou sau o astra classic noua
    E o gluma nu? Pai astra e Tanc la tabla in comparatie cu Loganul, iar de antifonare nu mai vorbesc. Astra e asamblat la polonezi nu e facut acolo. Loganul e e asamblat si facut la romani si turci (motorul daca nu ma insel).

    Leave a comment:


  • sambo
    replied
    @seba : Ma umfla rasul! Au cumparat si nemtii ceva Loganuri si gata mandrie nationala! Pai numai minoritatea turca din Germania daca ar cumpara Logan si Dacia ar avea parte de succesul crizei. Nu mai vorbim de restul imgrantilor, ca au nemtii grupa mare.Sigur ca de cand cu criza masinile mai ieftine sunt la mare cautare dar daca am vedea un top al preferintelor germanilor, am putea observa pe ce loc e Dacia. Il si vad pe Hans, Gunter sau Helmut dand fuga sa cumpere Logan ... Mai rar ...Astra Classic nu se vinde in Germania pentru ca s-a vandut foarte mult timp si pentru ca Opel poate vinde oricand acolo ceva mai bun. E adevarat ca e o masina care si cam mancat malaiul, aflandu-se in ultimul an de fabricatie, insa urmasa sa, Astra New Sedan, este facuta in Polonia si se vine bine mersi in Germania.
    Last edited by sambo; 8 May 2009, 21:32.

    Leave a comment:


  • ado
    replied
    Astrele clasice nu sunt facute pentru vitezomani, e o masina gandita pt. omul dornic de plimbari. In topicul asta se compara o masina veche cu una noua, o comparatie absurda din punctul meu de vedere.

    Leave a comment:


  • Razzvan
    replied
    Astra G nu se mai vinde in Germania de cand a aparut Astra H. Nu stie sa vireze ?... poate te referi la opc'uri... nu la astea de 1.4 ...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    numa ca nu prea stie sa ia curbele. e stabila insensul ca nu se inclina, dar subvireaza grupa mare. in afara de astra gtc, nici un opel nu stie sa vireze. apropo, de ce se mai fabrica doar pt romania, ucraina, polonia, etc...? de buna ce-o fi...intamplator, nemtii cumpara logan/sandero, nu astra classic. or fi 80 de milioane de idioti? n-as zice, ca doar ei fac opel...

    Leave a comment:


  • ado
    replied
    Astrele astea facute la polaci sunt de tot rahatul, tabla e subtirica ca la logan, antifonarea slaba dar peste logan,etc...nu se compara cu un astra g fabrcat in gemania sau belgia. Oricum nu se mertia sa iei un astra cu peste 100 mii km...mai bine un logan nou sau o astra classic noua

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google