B 37 CTR - Ascutitoarea Japoneza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E frumoasa rau. Eu prima data cand am vazut modelul asta nu mi-a placut pana cand m-am plimbat cu una si atunci a inceput sa imi placa.

    Eu i-am dat alta denumire fata de cea pe care o are acum "jucarie chinezeasca".

    Doc sper sa nu te superi pe mine am glumit chiar imi place masina ta super mult.

    sa te bucuri de ea.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #17
      Frumoasa masina ce i-asi da si eu o talpa sa ia bafta de ea cat ai dat pe ea?

      Comment


      • #18
        Frumoasa pe naiba, draguta si atat...logan cu VTEC. Tanti de la volan este intradevar frumoasa...
        Last edited by felixb; 12 March 2009, 14:49.
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #19
          Masina asta e un exemplu pentru cei care-si fac tuning cu "actibilde" Type R. S-o stapanesti sanatos si sa o duci pe la ~300 bhp sau, de ce nu mai sus.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Cum sa nu-ti placa o honda, care se tureaza nene pana sus , vro 7500 rpm , si rosie, si in 2 usii, e dementiala Doc, sa ai grija de ea si multi, multi km fara probleme sau alte incidente ! ! ! Respect !!!
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #21
              Va multumesc pentru urarile si aprecirile de bine. Masina asta mananca banii pe paine, insa merita fiecare piesa cumparata. Senzatia la volan este cu multe peste alte hothatch-uri actuale si merita sa tii numai in turatii mari facand abstractie de consum. Chiar si asa nu este ceva de speriat la consum, cateodata rivalizez cu surate aspirate de 1.6-1.8 si puteri mult mai mici.

              Investitiile pe care le fac in masina asta sunt pentru mine, nu sa fac senzatie pe la liniute. De altfel, pana acum nu am participat la nicio cursa de drag legala cu ea. Am preferat sa tocesc gumele si sa consum benzina pe drumurile virajate gen Ploiesti-Cheia-Brasov, Buzau-Siriu-Brasov, Bran-Moieciu de Sus, Rasnov-Poiana etc. Bineinteles nu am evitat nici in Bucuresti iesirile nocturne in jurul Casei Poporului sau bulevardele mari.

              Cu piesele de tuning comandate pana acum incerc sa cresc puterea motorului pastrandu-l aspirat. Cand ajung la limita, ma voi gandi daca merita sau nu sa investesc in inductie fortata (Turbo sau supercharger).

              L.E. CTR-ul se tureaza pana la 8200RPM (stoc). Puterea max stoc o are la aprox 7900-8000RPM. Cu reflash ii pot urca limita de turatie la 8600-9000RPM insa fara axe schimbate nu merita sa ii dau peste 8400RPM.. In poze se vede un set de axe si arculete TODA A3 ce ar trebui sa-mi ofere power dupa 8000 pana la 9500RPM si ceva in zona de intrare a vtec-ului.
              Last edited by Doc; 12 March 2009, 15:26.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #22
                wow!!!!ce de turee....!!dupa ce termini ar fi frumos sa faci un dyno cu ea!sunt de acord cu tine,sunt mai frumoase senzatiile in serpentine decat la draguri....bafta multa si spor la bani!
                "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

                Comment


                • #23
                  Asa de sus isi face treaba V-tech-ul? Eu il stiam util de pe la 7.000. Oricum, e polizor nu ascutitoare
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    e super tare masina!!!bravo...!
                    God is my copilot

                    Comment


                    • #25
                      Vtec-ul intra in mod normal la 5400RPM, la masina mea cu o versiune de soft la 3800RPM si cu alt soft la 4500RPM.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • #26
                        Frumoasa masinuta sa ai noroc de ea si spor la treaba.
                        sigpic #

                        Comment


                        • #27
                          Doamne Doamne ce masina,foarte frumoasa si nervoasa...cred ca o sa ajungi la maxim cu motorul aspirat si o sa incerci mai mult...asa se intampla mereu
                          Sa o stapanesti sanatos.
                          1 point 6 litre 8 vsigpic

                          Comment


                          • #28
                            Foarte tare masinuta! Sa ai parte sa is ate bucuri de ea

                            Comment


                            • #29
                              vezi Doc ca stiam eu ceva de turatiile astea mari !!! vrummmmmmm 6000 -> 7000 -> 8000 ! ! !
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment


                              • #30
                                Frumoasa masina .A fost de vanzare la un moment dat?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google