B 37 CTR - Ascutitoarea Japoneza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by andy_x3m View Post
    Asa de sus isi face treaba V-tech-ul? Eu il stiam util de pe la 7.000. Oricum, e polizor nu ascutitoare
    daca intra la 7000 ,ce rost mai are ca la 8000 e gata tarlaua ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Originally posted by B-87-GBY View Post
      Frumoasa masina .A fost de vanzare la un moment dat?
      Da am avut de gand sa o vand pentru ca imi mai luasem un S2000 si cu doua masini sport chiar nu aveam ce face. Insa soarta a facut sa vand S2000-ul chiar daca abia il cumparasem.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #33
        mai bine ca ai scapat de s ... am avut palcerea sa merg cu una si senzatia o ai doar in carturile puternice ...
        sigpicMy ride

        Comment


        • #34
          o masina pe masura ta.COMPLIMENTI!!!

          Comment


          • #35
            sa ai parte de ia cat mai mult iar cand nu-ti va mai place ia-ti alta mai puternica oricum sa o iei tot rosie

            Comment


            • #36
              Chiar sunt curios daca atunci cand o sa vreau sa o vand gasesc vreun cumparator pasionat o masina tunata.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #37
                fain fain fain felicitari
                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                Comment


                • #38
                  cu siguranta da ... dar o sa vrea sa vada gradul de uzura al pieselor pentru a stabili cat de mult ai ... ascutit-o
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #39
                    si pe seceta asta....ca o fii pasiune dar trebuie si $$$$....oricum,o sa ai un mare avantaj daca o vinzi la cunoscuti!toti stiu cata pasiune si $ s-au investit in ea!dar momentan bucurate de ea!
                    "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      daca intra la 7000 ,ce rost mai are ca la 8000 e gata tarlaua ...
                      Mare sef de trib, nu am zis ca intra la 7.000, am zis ca acolo e util. V-tech-ul e cam acelasti lucru cu VVT-ul sau VANOS-ul. La japoneze se cocheteaza cu turele inalte pe cand la europene mai putin. VVT-ul e util de la cat? De activat se activeaza pe la 4.000 dar cand i se simte eficienta cu adevarat?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Cam cat te-a costat kitul de ambreiaj ca am vazut placa de presiune,discul si rulmentul?

                        Comment


                        • #42
                          Frateeeeeeeeeee!!!!!!!!
                          Beton aramat!
                          Bafta si spor la treaba!!!!

                          220 cp........si ale noastre.........dar asta e, muncim si facem si noi ce putem!!!
                          Numa' bine!
                          aham......Restul e LOGAN


                          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                          Comment


                          • #43
                            Placa presiune, ambreiaj si rulment aproape 400 euro. Vtec-ul se simte efectiv dupa 4800-5000RPM, deja la 6000-7000RPM pierd aderanta cu softul modificat.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by andy_x3m View Post
                              Mare sef de trib, nu am zis ca intra la 7.000, am zis ca acolo e util. V-tech-ul e cam acelasti lucru cu VVT-ul sau VANOS-ul. La japoneze se cocheteaza cu turele inalte pe cand la europene mai putin. VVT-ul e util de la cat? De activat se activeaza pe la 4.000 dar cand i se simte eficienta cu adevarat?
                              vvtul intra progresiv... vtecul intra agresiv ,nu inteleg faza cu eficienta ...nu am inteles`o ... e acelasi lucru de la 5400 si pana la decuplare
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                Cam asa suna varianta de soft modificata:

                                We have implemented a VTEC window from 3800rpm to 5400 rpm.

                                * Below 3800 rpm the K20Z4 engine is always on the low cam
                                * Above 5400 rpm the K20Z4 engine is always on the high cam
                                * Between 3800 rpm and 5400 rpm the K20Z4 is on the low cam at part throttle switching to the high cam at full throttle.


                                Ideea este ca vtec-ul incepe sa se simta in turatie, si cel mai bine se simte la masinile care il au setat sa intre la 6000RPM. La FN2 de fabrica este setat la 5400RPM, iar cu tuning poate fi setat la 3800RPM sau cum il am eu la 4500RPM. Cu cat intra mai jos in ture cu atat se simte mai putin (senzatia).
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google