Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clio Turbo-k4m

    dat fiind faptul ca , dacia logan mi-a lasat o parere foarte buna, in special motorul 1.6 16v , am decis sa imi iau si eu propria masina tot in stilul renault asa ca tocmai ce mi-am facut cadou un renault clio coupe 1.6 16v din anul 2000 . dotari... cam ce aveam si la golan : AC , servo , volan piele , computer de bord , oglinzi electrice ( nu stiu daca sunt incalzite)
    dupa prima suta de km impreuna pot spune ca , trage mult mai bine ca golanul , cutia este mai scurta , de stabilitate nici nu se mai pune problema ! Per total o masina fasneata cu care sper sa imi fac treaba de acum incolo . Poze reale maine... pana atunci va pun una de pe google .
    Attached Files

  • #2
    Silviule, spor cu ea tati. Sa stii ca-s unu' de-aia care ti-au mai urmarit si citit posturile dar n-au vrut sa comenteze. Nu prea stiu ce-ai de gand cu ea dar te sustin, ....., nu m-ar mira sa vad niste schimbari majore. Anyway, s-o stapanesti sanatos, frumos cadou!
    9! 9! 9!
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu o sa fac valuri cu foarte multi cai putere ... pentru inceput ii fac o revizie completa si apoi o`m vedea . M-as bucura sa fie printre cele mai manevrabile masini, ca puternice sunt multe ! multumes mult !

      pana una alta azi am parcus vreo 20 km pe serpentine si in frana de motor mai brutala mi se misca maneta de viteze mai mult decat ar fi normal , parca cu tot cu cutie asa . maine am de gand sa arunc un ochi pe dedesupt . ce sa fie oare? suport, tampon ceva pe la cutie?
      Last edited by silviu_cos; 11 January 2011, 01:45. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si sa o rulezi cat mai multi km fara probleme.

        Se misca si e normal sa se miste atata timp cat bieleta de cuplu este naspa.

        Mergi maine si schimb-o si o sa vezi ca nu o sa se mai miste mai mult decat trebuie.

        Felicitari pentru alegere si numai bine.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          Multumesc mult ! Nici nu prea am avut somn .. ) azi sper sa rezolv treaba cu cutia , sa schimb uleiul si filtrele , lichidul de servo etc .

          Comment


          • #6
            am rezolvat treaba cu bieleta antibasculare( anticuplu) , acum maneta de viteze nu se mai misca asa rau in frana de motor sau la accelerarile puternice . am schimbat si uleiul + filtrul de ulei , un bec de pozitie si am facut o verificare la partea din fata si mai am de schimbat urmatoarele : rulmentii pe partea dreapta , pivot partea stanga si , probabil o flansa de amortizor pe dreapta . In plus farurile erau ingalbenite de la spuma si nu mai luminau cum trebuie asa ca le-am frecat cu smirghel (granulatie 2000) cu apa si apoi le-am polisat . dupa operatiune se vad aproape lafel de bine ca la logan care e cu 7 ani mai nou , va pun si cateva poze , scuze pentru intarziere .
            PS: imi lipseste racordul flexibil care iese din filtrul de aer sau ce e ala si merge pana in spatele farului stang . sub far am un orificiu pe unde ar trebui sa traga aer rece. momentan, la mine trage aer cald fix de langa motor . ceva idei cu ce il pot inlocui?
            Attached Files
            Last edited by silviu_cos; 13 January 2011, 20:02.

            Comment


            • #7
              Sa o stanapesti sanatos,merge foarte bine clio cu motorul asta,un soft si aia e .

              Comment


              • #8
                Frumoasa!S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente.

                Comment


                • #9
                  cum e bieleta aia ? ca la logan sau asa ?
                  daca e asa se puteau cumpara bucse powerflex care nu au moarte :P
                  Attached Files
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    nu e... e o tija de aluminiu care are o bucsa in capat . pana una alta am un rulment care imi mananca zilele . pe accelerare se aude un huruuit la roata dreapta . il schimb azi , sper sa nu fie altceva .
                    Multumesc tuturor .

                    dupa ce am stresat cu telefoanele diferiti colegi forumisti am inceput o revizie a articulatiilor la renault clio. aveam un huruit stresant in zona rotii dreapta care incepuse sa se amplifice . la prima vedere am banuit ca e rulmentul . Am dat roata jos , desfacut piulita din capatul planetarei , am desfacut etrierul , am desfacut pivotul si am separat fuzeta de amortizor. Pivotul nu e in stare critica dar trebuie schimbat , rulmentul... era varza cand am vrut sa scot partea care tine discul dar dupa 2 lovituri de ciocan ( de proba) s-a rupt in doua , o parte ramanand pe fuzeta si o parte pe suportul discului , bilele au sarit peste tot , sa va mai zic ca nu avea pic de vaselina in el . Inainte de verificare simteam suspensia pe dreapta nu foarte ferma , in seara asta am constatat ca amortizorul e scurs ... deci trebuie inlocuit sau reconditionat (daca e posibil) . in rest capetele de bara sunt in stare buna iar la bascula nu exista joc la bucsi .
                    Maine urmeaza sa scot partile rulmentului cu o presa si sa il pun pe cel nou , sa schimb pivotul cu unul nou si sa degresez si sa curat tot ce se poate.
                    In legatura cu amortizorul ce variante am ? stiam ca pe la bucuresti v-ati scurtat amortizoarele , intarit etc . se poate face ceva in cazul meu? NU vreau treaba de mantuiala... masina o fac pentru mine si vreau sa fie in stare ok . mai bine fac un efort acum decat sa o dau in bara mai tarziu .
                    tot maine urmeaza sa fac acelasi procedeu si pe partea stanga iar apoi la puntea spate .Dupa ce va fi ok din punct de vedere mecanic urmeaza inlocuirea franelor pe tambur cu frane pe disc .

                    Nu stie nimeni daca se pot reconditiona amortizoarele masinii?? inginerii de la bucuresti haisariti cu sfaturi daca stiti ! Acum o intind sa iau 2 pivoti , pasta blocanta , degripant , sa ma interesez de 2 amortizoare , in caz ca nu se poate face nimic etc. Mi-am facut de lucru , ce sa zic ....

                    dupa cum observati va tin la curent cu evolutia lucrarilor . Am luat pivotii . Initial am vrut de origine dar serviciul celor care aduc asa ceva lasa de dorit , asa ca nu stau sa ma rog de nimeni pe banii mei , deci am cumparat pivoti febi (bilstein) . nu erau nici cei mai ieftini nici cei mai scumpi , ca si calitate nu va pot spune decat dupa ceva kilometrii . Am desfacut si roata dreapta si acolo am rulmentul varza.. misc de disc si se aude un pacanit si are joc , deci se adauga inca un rulment la lista de piese . Amortizorul este in stare buna dar va fi reconditionat sau schimbat in functie de ce ma hotarasc sa fac . Am luat si doua discuri ferodo , era pacat sa nu se schimb daca tot am desfacut ... momentan fug la garaj ca mai am o gramada de treaba...

                    *** roata stanga , pardon
                    Last edited by silviu_cos; 15 January 2011, 15:01. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      cateva poze in timpul lucrarilor de azi . roata dreapta e gata mai trebuie pus amortizorul si arcul . luni vin discurile noi + placutele , pus etrierul si gata . printre picaturi am inlocuit si invelisurile cablurilor deoarece copexul ala era copt si se sfarama la atingere .
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        mai multe pozeee
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          sal loganu nu il mai ai !???cat te costa inmatricularea la clio????
                          http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                          Comment


                          • #14
                            am si loganul , e al tatalui meu . inmatricularea la clio e in jur de 2000E ... btw se poate si altfel .

                            Comment


                            • #15
                              ...poate poti sa faci depreciere....sa scapi putin mai ieftinnnnnn
                              http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google