Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La kia am intelesc ca directia cam e consumabila.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #47
      Originally posted by parpales View Post
      Coloana de dir,volan, ambreiaj , bord sunt tot categoria consumabile sa inteleg (chiar daca pe garantie) ?
      Daca vin la loganul tau pun pariu pe o sticla de vin ca o sa iti gasesc un greieras in bord -(pentru asta am schimbat eu bordul), maneta de viteze iti tremura la ralanti (deci ai o problema la cutie), iar cand iei piciorul de pe ambreiaj se aude un harait la ralanti. Nu mai vorbesc de alti greierasi de prin masina gen cei care apar pe la centura de siguranta etc.

      Daca am schimbat toate astea nu inseamna ca masina nu functiona fara sa le schimb- dar pur si simplu pentru ca s-a putut le-am schimbat. De ex ambreiajul a fost schimbat pentru ca atunci cand dadeam cu spatele si urcam o bordura , pedala fiind la jumatate, se auzea ca un vajait asa. S-a schimbat ambreiajul pe garantie!
      Sunt sigur ca si la Logan daca se aude un vajait cand dai cu spatele iti schimba ambreiajul pe garantie!!!

      La coloana directie modelele care au fost construite in 2007-2008 au aceasta problema- s-a subdimensionat o piesa la coloana directie care s-a dovedit prea putin rezistenta pentru drumurile din RO. Coloana cu care s-a inlocuit are alt cod si am primit asigurari ca va fi mult mai rezistenta.
      Acum...na- daca o fi ca la 130,000 km sa crape si sa fiu nevoit sa o schimb pe banii mei nu cred ca e asa un mare bai sa bag in masina 1,000 lei in 130,000 km.
      Last edited by eugenmanea; 17 December 2013, 17:14.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #48
        Originally posted by eugenmanea View Post
        Daca vin la loganul tau pun pariu pe o sticla de vin ca o sa iti gasesc un greieras in bord -(pentru asta am schimbat eu bordul),

        nu cred ca e asa un mare bai sa bag in masina 1,000 lei in 130,000 km.
        si eu am greieri in bord, mai ales cand e rece. si crezi ca ar ajuta schimbarea lui ? Probabil intr-un an, doi, ar reaparea.

        scapi cu 1000 de lei ?!

        Comment


        • #49
          Io nu mai am momentan...sau oricum sensibil mai putini decat atunci cand era masina noua.
          M-am ocupat asta-vara de capitolu' asta si am reusit sa-i anihilez in mare parte.

          Ce-nseamna sa nu mai fie masina-n garantie.

          Comment


          • #50
            Cam asa costa reparatia coloanei directie nu inlocuire.Da am incercat si eu sa omor greierasul de la fascia centrala cu tot felul de buretei dar m am lasat pagubas pana la urma.Bordul la ceed e chiar de calitate dar la mine greierasul era la fascia centrala la care am umblat eu ca m a mancat..
            Last edited by eugenmanea; 17 December 2013, 23:12.
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • #51
              Astazi masina a primit 2 cadouri.
              1. Capota noua.In 2009 am avut o tamponare usoara si mi s-a inlocuit capota la reprezentanta. In 2013 ce credeti- a ruginit. Cand am facut revizia a Mit- alta reprezentanta- le am zis sa imi schimbe capota ca a ruginit si masina are 12 ani garantie pentru rugina. Si ...ce credeti? SOC! Nu va putem inlocui capota deoarece nu este originala!! Am facut sesizare la reprezentanta care mi a inlocuit capota in 2009 si ... minune- mi au inlocuit capota cu una noua, de data asta una originala. Cica sa mai crezi in reprezentante si sa platesti o gramada de bani ca sa iti puna piese originale!
              2. Mi-am pus si senzori de parcare- 290 RON cu tot cu montaj tot la reprezentanta care mi-a inlocuit capota.
              95,000 km- coafura rezista si asteptam zapada!
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #52
                Bune investitii !!! Capota ori a fost AM, ori prost pregatita !!! Senzorii sunt wireless sau cei standard, cu fir din portbagaj pana in fata la display?

                STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                sigpic
                The MVP

                Comment


                • #53
                  Ambele variante!
                  A fost AM sigur- ptr ca nu avea sigla Kia pe ea (asta noua are).
                  Masticul pe 'buza inferioara' nu a fost aplicat calumea- si acolo a ruginit.
                  Senzorii cred ca sunt clasici.- cu fir.(Am vazut un fir care intra in tavan)
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • #54
                    Esapamentul cum se prezinta? Urme de rugina?
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #55
                      Cred ca am citit pe undeva ca esapamentul e din inox- dar nu stiu sigur.
                      Anyway nu am intalnit vreun caz pana acum care sa se vaite ca a ruginit esapamentul sau ca prezinta urme de rugina (cele mai vechi Ceed uri sunt din 2007).
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #56
                        Ieri la 102,000 km si 5 ani jumatate am facut prima investitie mai importanta in masina: schimbat discuri fata+ placute originale 1,320 RON la reprezentanta.
                        Pana la urma tot din vina mea am schimbat discurile- cand am schimbat placutele la 55,000 - la reprezentata aveeau placute originale si TRW cam cu 100 lei mai ieftin.
                        L am intrebat pe mecanic: Domne tu dc ai fi in locul meu de care ai pune?
                        'Pune Domne TRW uri ca nu e nicio diferenta'. Diferente la franare nu au fost- doar ca TRW urile mi-au mancat discurile- mi-au facut ditai santurile pe ele.
                        Asa ca...sa nu mai patesc pe viitor dupa vorba 'scumpul mai mult pagubeste'- am bagat originale la reprezentata. (m-am interesat sa le iau si din comert originale- ma costau cam cu 100 lei mai ieftin- am zis ca nu merita deranjul si nici riscul ca nu cumva sa fie fake uri).
                        Acum franele tin excelent- masina e perfecta la 102,000 fara greierasi sau alte probleme.
                        S-au mai schimbat pe garantie si cablurile de la frana de mana (le-am semnalat inainte ca masina sa implineasca 5 ani ca nu tine bine frana de mana, dar abia acum am catadiscsit sa ma duc sa le schimb).
                        Drumuri faine tuturor.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #57
                          Felicitari pentru investitie, dar nu cumva costa cam mult o bucata de fier si o placuta de frana ? Aftermaket gasesti discuri si placute de calitate mai buna decat ce-ti vine tie pe echiparea de origine cam la jumatate de pret.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #58
                            Nu stiu ce sa zic...fiecare cu parerea lui. Din ce am mai citit multi si-au luat teapa cu diferite marci (Ferodo, Jakoparts)-in sensul ca s-au ovalizat dupa cateva mii de km. Plus ca unele placute AM au partea de jos dreapta- nu semirotunda-si nu se potrivesc. Cu ATE cica nu ar fi probleme.

                            Eu am fost super multumit cat m-au tinut originalele- cam 55,000 km placutele si 100,000 discurile (in conditiile in care s-au stricat tot din cauza mea cu TRW urile ) asa ca daca si astea pe care le-am pus acum tin tot atat... nu cred ca mai tin eu masina pana sa le schimb din nou.
                            A- inca ceva- cel putin la Kia treaba ca chiar dc pui placute originale nu mai tin ca cele cu care a venit masina e cam basm.
                            Eu am schimbat placutele pe spate la 65,000 km daca nu ma insel (am pus originale). Acum la 102,000 pe spate nu s-au tocit nici jumate- deci ma vor tine si astea tot cat alea primele cu care a venit masina. Pe spate discurile n-au nicio problema.

                            In privinta calitatii nu pot sa te contrazic pentru ca nu cunosc- dar ma indoiesc sincer ca se poate mai bine decat cele originale (unul din punctele forte ale masinii sunt franele- eu cand trec de pe masina de la serviciu- Avensis- pe a mea prima frana o pun de am tendinta sa dau cu capul de parbriz- nu mai vorbesc de Polo sau ce am mai condus eu in ultimul timp).
                            Last edited by eugenmanea; 3 July 2014, 13:10.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #59
                              Cat ar mai fi tinut discurile originale peste cei 102.000km daca la 55.000km nu puneai TRW si puneai originale?

                              Comment


                              • #60
                                Asta numai Mafalda ne-ar putea spune

                                Am prieteni care au trecut de 130,000 cu cele originale.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google