Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Fiecare cu parerea lui..
    Eu vreau ceva mai mare, sa fie mai premium decat Kia actuala, sa aiba istoric bun si sa fie OK ca si pret.
    Ori SAAB ul gasit indeplineste cam toate conditiile:
    - E mare (in clasa cu Audi A6)
    - E Premium rau de tot- cu piele bej de f buna calitate, scaune ventilate, incalzire spate bancheta, optiunea sa iti pui schiurile ca la Skoda (f important ptr mine ), xenon, pilot automat, sistem audio care se aude demential...
    - Putini kilometri (58,000)
    - Motor mai mult decat puternic (nu stiu de ce zici ca nu au motoare bune- 260 cai din 2.3 mi se pare OK!)
    - Frane - nu stiu dar banuiesc ca sunt OK (e modelul sport)
    - Il pun pe GPL si voi avea si costuri reduse
    - Pretul f Ok 7,000 EUR

    Problema lor majora se numeste GM care si-a bagat puternic coada cum a facut si la Hopel- ultimul model de 9-5 avea pret de Audi A6 si calitate de Opel Insignia- a fost praf!

    Saab ul pe care il iau eu e ultimul model conceput si cu piese strict SAAB, fara interferente de Opel.
    Mie imi place..
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #77
      Masina aia nu e ieftina de buna ce e... si nici mercedesurile scumpe de proaste ce sunt. Dar hai sa nu intram in polemici inutile.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #78
        Nu...nu e ieftina ca e proasta.
        Aceeasi masina dar cu 220,000 km la bord este 10,000 EUR pe Autovit (acum nu mai e la vanzare).
        Aceeasi masina pe mobile.de costa cam 9,000 EUR dar cu kilometri mult mai multi



        Este ieftina pentru ca o iau de la un prieten si o voi lasa pe numele lui (nu are rost sa platesc taxa de inmatriculare).
        Masina a costat de noua 45,000 EUR iar motivul vanzarii este ca acum sta degeaba in garaj (proprietarul a iesit la pensie si prefera sa mearga cu Micra care consuma la sfert fata de Saab )
        De altfel la randul meu voi beneficia de 6 luni garantie
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #79
          interiorul aduce a volvo...in rest masina arata super, mai ales break-ul

          Comment


          • #80
            Un Audi similar ca echipare si motor cat costa? cam acolo bateam eu.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              Problema la Audi e ca trebuie sa te duci in 3.2 ca sa obtii 260 cai- asta apropo de motoare performante

              Intre 10K si 12K masina de 260 cai
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #82
                Da, dar un 3.2 aspirat pe gaz (deci mai putin complex)va fi mai longeviv decat un 2.3 turbo. Si nici nu ai nevoie de mai mult de un 2.0 tfsi de exemplu. Dar ala sigur nu gusta gazul.
                Last edited by einstein1984; 25 November 2014, 17:15.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #83
                  De acord...dar atata timp cat motorul turbo va tine 200,000 km minim nici nu imi trebuie mai mult- SAAB ul il voi tine 4-5 ani ca deja are el 8 ani.
                  Plus ca la 3.2 platesti impozit de vorbesti singur.

                  SAAB face motoare turbo din 1900 toamna- am citit tot ce am gasit pe net despre masina asta si are review uri f bune! (Jeremy Clarkson zicea mai in gluma mai in serios ca unul dintre motivele pentru care SAAB a dat faliment este ca faceau masini care nu se strica).
                  In schimb ultimul SAAB 9-5- cel care acum pe Autovit se vinde pe la 15,000 EUR a fost un dezastru- au lasat mult de tot la calitate.

                  Eu nu o iau ca am o afinitate f mare ptr firma asta (va fi masina de unica folosinta- sunt constient ca nu o voi putea vinde mai ales ca taxa de inmatriculare este pe la 3,000 EUR). Dar m am gandit ca decat sa bag 20,000 EUR minim intr o masina premium cu un istoric incert care oricum in 4-5 ani pierde ca popa 7,000 EUR la valoare- mai bine o iau pe asta- are 58,000 km si dotari tot ce trebuie.

                  Revenind la Proceed astazi mi-am dat seama ca a implinit 6 ani- La Multi Ani Blonda! .Ma declar multumit pana acum- m a purtat din Croatia Italia pana in Grecia si niciodata nu mi-a facut cea mai mica problema. Urmeaza si cadoul: o tratare a caroseriei pentru iarna: decontaminare si ceara.
                  La motor nu am schimbat un arc, la suspensie s-au schimbat 2 bielete pe spate si 2 bucse tot pe spate (pe fata inca are bieletele originale!)- singurii bani neprevazuti pe care i am dat pana acum au fost pe 2 discuri originale pe fata (tot din cauza mea ca am pus placute TRW ce mi au mancat discurile) plus o baterie Varta.

                  Desi multi chiar si de pe aici au fost foarte sceptici privind acest brand inclusiv garantia de 5 ani bara bara de care erau f siguri ca nu se aplica + 2 ani motor iata ca eu sunt dovada vie ca lucrurile se intampla! Pana acum in 6 ani costurile de intretinere concureaza de la egal la egal cu costurile de intretinere ale unui Logan- cu mult sub tot ce inseamna masina nemteasca sau frantuzeasca!
                  Ca si minusuri la aceasta masina as mentiona tabla si vopseaua care nu se ridica la nivelul nemtoaicelor (chiar imi zicea un prieten care are Skoda si Kia Ceed ca la Octavia iti trebuie o mana ferma si o cheie ascutita ca sa reusesti sa zgarii vopseaua).

                  Drumuri faine tuturor
                  Last edited by eugenmanea; 25 November 2014, 17:35.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • #84
                    @eugenmanea: Să te poarte sănătos în continuare!

                    Comment


                    • #85
                      Nici macar bujii nu ai schimbat la 100 000?
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #86
                        Ca sa nu vin cu apelative tendentioase te invit sa mai citesti odata textul

                        @Ampt multumesc de urari- la fel iti doresc si tie!
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #87
                          Plăcuţe frână spate, antigel, lichid de frână, probabil le-a încadrat la consumabile.

                          Comment


                          • #88
                            ulei benzina GPL zeama de parbriz, bujii anvelope, lichid de frana schimbat odata, filtre - toate acestea intra la cheltuieli normale cu o masina.

                            M am referit la bani neprevazuti- adica cheltuieli pe care in mod uzual nu le faci decat fortat (reparatii ce nu intra pe garantie si nici in planul de mentenanta normala a masinii).
                            A..si au mai fost si niste becuri!
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #89
                              La cate ai schimbat la Kia aia ..da-o mai repede daca e pe vine si ambreiajul,daca au fost pe garantie s-au nu nici nu mai conteaza ai schimbat aproape jumate de masina in 100km
                              Daca Saab-ul e modelul din poze e misto masina cel putin ca aspect si motor,interiorul pare simplist insa cel putin mai iesi din multime

                              Comment


                              • #90
                                Iti multumesc ca incepi iar cu atacuri aiurea in tramvai - nici nu citesti calumea despre ce e vorba..dar vorba aia romanul ca sa nu taca trebuie sa aiba o parere.
                                Ai si un report de la mine ca mi-ai denigrat masina total aiurea in tramvai.

                                Hai ca sa mai repet inca odata poate pricepi si tu romaneste si nu mai reiau de fiecare data cam ce am schimbat si de ce:
                                - Ambreiaj din cauza ca scartaia pedala (vuietul il au cam toate masinile)
                                - Coloana directie volan pentru ca troncanea ceva (schimbata pe garantie cand masina avea 4 ani si peste 60,000 km)
                                - Bord ptr ca aveam un greieras la consola
                                Loganul din nastere are un tremurat cand ridici piciorul de pe ambreiaj - dar nu se schimba pe garantie tocmai pentru ca vin destepti care zic dupa ca s-a schimbat juma' de masina si e praf masina.

                                Stai tu cu Renault ul ala la care daca la 51,000 km si mai mult de 12 luni iti troncane bieleta bye bye o suporti din buzunar.

                                PS sorry nu ma pot abtine: Sau= ori: se scrie legat
                                s-au cand se refera la participiul trecut al verbului se scrie dezlegat.
                                Dc nu stiti sa folositi cratima aia nenorocita... mai bine n o mai folositi deloc.
                                Last edited by eugenmanea; 25 November 2014, 18:48.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google