Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare! De vreo 2 saptamani am trecut la ceva schimbari in viata mea, si din acest motiv pot zice ca Toledo este pus la treaba, zilnic fac vreo 30 km extern si cred ca aproape tot atat intern, consumul mediu este fix 6. Dar cu benzina de 98 nu de 100+, de care va primi de la urmatorul plin din nou... Revizia de 5 ani sa amanat putin, (in afara de consumabile voi schimba si antigelul si posibil si placutele originale. Am imedeat 50000 km, si cred ca va face mult mai multi km masinuta de aici inainte, Ce pot spune ca ma gandesc ca in urmatorii 2-3 ani sa o inlocuiesc cu o toyota chr 1.8 hybrid, sau cu 1.2 cvt 4x4, asta daca nu ma razgandesc pe parcurs, daca nu o sa imi iasa socotelile, probabil mai raman cu toledo Ps: a trecut de 5 ani, fara nici macar un surub, piesa, pres, sau eu stiu ce va mai trece prin cap schimbat... Acum, dupa 5 ani, anvelopele de vara par a renunta la aderenta mai repede, pe umed, desi au 'carne' suficienta. Presimt la anul un schimb de gume de vara, sau daca imi va merge bine, un schimb de masina.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Originally posted by mumus View Post
      Ps: a trecut de 5 ani, fara nici macar un surub, piesa, pres, sau eu stiu ce va mai trece prin cap schimbat
      Are doar 50000km, ma gandesc ca e un lucru normal.

      Originally posted by mumus View Post
      ... Acum, dupa 5 ani, anvelopele de vara par a renunta la aderenta mai repede, pe umed, desi au 'carne' suficienta. Presimt la anul un schimb de gume de vara, sau daca imi va merge bine, un schimb de masina.
      Ai inspectat "carnea" ramasa? Nu are mici fisuri? (dar sa te uiti atent cu o sursa de lumina, nu doar asa vizual). Caz in care e semn ca trebuie altele. La 5 ani de utilizare sezoniera (banuiesc) sunt cam la limita, indiferent de nivelul de material ramas pe ele.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Nu au fisuri, cred ca pur si simplu au imbatranit. Chiar ieri am tras de ele pe uscat, si sunt ca noi, doar pe ud am simtit ca sunt mai slabe. https://youtu.be/IkVaGhJdAjQ
        Last edited by mumus; 18 August 2019, 07:45.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Am in familie megane din 2018 parca, luata de noua probleme la 25000km... O vinde. Ps in film stiu ca nu pare, dar am mers cu 130-140.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Frumoasa traiectorie ai in acel clip .Ce probleme sa ai in 50 k ? sa ne auzim si la 100 k , daca si atunci lucrurile vor sta cum sunt acum , atunci poti sa aduci in discutie fiabilitatea marcii , cum ai crescut puterea doar din soft la o valoare destul de mare fata de cea stock , ramane de vazut daca ajungi la acel rulaj fara probleme tehnice.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Vedem, daca totul merge bine, nu va prinde la mine 100000, dar eu zic ca la modul in care o intretin, nu voi avea probleme nici la 100000, nu o fortez la rece niciodata, a vazut doar ulei LL schimbat la jumate de interval, forjele sunt pe perioade scurte, doar cu motor cald, de logan am abuzat mai tare si mai mult, si azi merge ceas. Softul nu este agresiv, gandeste ca a fost facut de la 105 cai la 131, si asa nu mai pare mult.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Ps: Pe la minutul 2 si ceva, se vede ca nu pot folosi trasa ideala, si desi suportul detectorului este lipicios, efectiv a zburat de pe bord... Credeam ca va derapa usor si masina, dar nu. Deci gumele sunt inca bune pe uscat.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • La acel minut era destul de aproape de impact frontal pentru ca erai pe contrasens si aveai masina din fata. Moartea l-a luat si pe cel mai bun alpinist al Romaniei. Este boala ce arati tu in acel clip chiar daca nu o recunosti. Drumurile publice nu sunt pentru mers ca cel din clip dar din pacate nu se pot da sanctiuni (inclusiv anularea permisului) doar pentru o proba video. Asta as schimba eu la lege. Se intampla deja pe stadioane. Cand intra un narcisist pe gazon care se vrea interesant, posturile de televiziune nu il mai arata asa cum faceau acum 5-10 ani. Nu ii mai ofera celebritate. Asa ar trebui sa faca si social media cand cineva publica un video in care se conduce imprudent si ilegal. Asa ar disparea toate "live"-urile care au facut atatea victime. Ar disparea si satisfactia publicarii unui astfel de clip pe net daca s-ar baga politia pe fir sau daca social media ti-ar taia contul si te-ar suspenda cateva luni de la orice activitate online.

                  Comment


                  • iti recomand ochelari... Cand era masina langa mine, eram usor trecut peste contrasens, (fara sa il deranjez pe ala) si a zburat detectorul doar ptr ca am trecut dupa opel, repede masina pe contrasens, sa ma pregatesc ptr virajul urmator...
                    Last edited by mumus; 20 August 2019, 22:47.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Puteam foarte bine sa continui drumul fara sa trec dupa opel pe contrasens, dar nu am vrut sa pierd viteza din inertie. Eu am pus filmarea sa se vada ca se poate merge repede si safe, si lin, si frumos... dar daca tu vezi alt ceva, asta e. Fiecare vede ce vrea. Eu zic ca conduc super ok, dovada ca placutele au peste 48000 km...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Sunt cateva faze in clip in care erai cu toata masina secunde bune pe sensul opus , iti expun o situatie plauzibila , crezi ca aveai timp sa reactionezi daca te-ai fi trezit cu vreun motociclist gonind cu peste 200 la ora pe sensul lui ? mai ales ca sunt cateva faze unde nici n-ai drum drept n-ai idee la ce riscuri te expui .
                        Iti doresc drum bun , si renunta in a mai sofa in acel stil , este periculos si riscant , nu stii cu ce te poti intalni din sens opus .
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Eu zic ca nu am riscat nimic, dar na, odata ce am expus pe net, accept si critici.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Eu cred ca ai riscat chiar daca nu constientizezi asta. Nu doresc sa fiu "lupul moralist", am mai imbatranit si poate am uitat de andrenalina tineretii. Dar as comenta putin asta"
                              Un drum bun si frumos! Pe bune! stiu ca nu se vede, simte , dar 130- 140 este ritmul.
                              Drumul este unul cu multe curbe fara vizibilitate buna, se intersecteaza cu drumuri secundare si destul de circulat. Dubita ce dorea sa vireze si te-a vazut in ultimul moment, caruta, Renault, VW, Opelul (cea a tras dreapta, l-ai evitat de a zburat si suportul dectectorului), celalat Opel, Dusterul (a tras dreapta pana pe marginea drumului) si VW (si el mergea destul de repede, pe axul drumului, noroc ca l-ai intalnit dupa curba, daca il intalneai in curba si pe sensul tau nu cred ca mai sustineai ca nu ai riscat).

                              La viteza de 130-140 km/h pe drumul ala poti sa fi Nico, Titit Aur, sa ai super reflexe, cele mai bune cauciucuri si cele mai tari frane, daca intalnesti unul ca tine intr-o curba din aia......
                              Gandeste-te ca 130+130 = 260 km/h. Cat timp de reactie ai? Care ar fi rezultatul impactului?
                              Am avut norocul si sansa ca pana acum sa pot evita destui de multi de astfel de soferi. Inainte de a intra intr-o curba fara vizibilitate ridic piciorul de pe acceleratie, trag cat pot dreapta (desi as prefera sa abordez curba altfel) si ma rog ca din contrasens sa nu apara unul ca tine pe banda mea. Poate pot fi considerat fricos dar cand vad o masina pe contrasens (drum cu doua benzi) trag cat pot dreapta pentru ca majoritatea circula acum ca tine, pe axul drumului si cu viteza foarte mare. Daca si eu as face la fel, care crezi ca sunt sansele de impact frontal?

                              Subscriu la ce au spus anterior cei doi colegi si repet: sunt doar niste opinii, fara alte conotatii.
                              Last edited by Gil26; 22 August 2019, 06:49.

                              Comment


                              • Daca ar fi psibil as da mult mai multe Like-uri . Asa este , pedala de acceleratie o poate apasa oricine , chiar si un copil.
                                Cu insumarea vitezelor nu sunt de acord . Sa te izbesti cu 80 km la ora de un cap de pod poate fi mai devastator decat 130+130 fiindca ambele masini vor absorbi energie .Capul de pod sau un zid de beton nu va absorbi nimic din energia cinetica . Decelerarea de la 80 la 9km se va face in milisecunde .
                                Poate nu ar trebui sa amintesc formula lui : E = mc patrat
                                Multumim Gil pentru ca ne mai aduci la realitate . Prea multi ne credem cel putin Titi Aur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google