Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    O parte din placute se pare ca nu mai au viata lunga .

    Vei trece si prin Bucuresti zilele astea?
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #62
      Dap, saptamana viitoare.
      sigpic

      Comment


      • #63
        Cică am fost la o miuță în seara asta.

        Consum de Bucale 10% fix cu tot cu niste mici teste stiintifice facute-n seara asta.
        sigpic

        Comment


        • #64
          te mai asteptam doctore ! sa ai parte de multi km fara incidente si fara probleme cu masinuta !
          Can't touch this !

          Comment


          • #65
            Dacă tot a trecut o lună fără câteva zile de când am Pemfe', am zis să fac un mic rezumat.

            Kilometri bobinați ceva peste 5.000, acum are 102.000 fără o mustață. Încălțat cu gume de iarnă de o săptămână, Nokian WRD 3, în locul Dunfloapelor M3 RunFlat. Dacă stau suficient de bine cu finanțele, la primăvară zboară și Conti, RunFlat nu mai vede veci ! Diferențele sunt prea mari la confort și evident îmbătrânirea suspensiei.

            Ce îmi place:
            - poziția la volan, pedalierul, spătarul scaunului
            - direcția foarte precisă
            - felul în care se acționează comenzile, cu o rezervă la schimbător, tipic BMW, trebuie să simți mai mult decât vrei mai ales la rece
            - csenoanele sunt mai ok decât mă așteptam vis a vis de temperatura de culoare
            - nivelul de insonorizare, practic până la 180 kmh este super fain, după crește puțin zgomotul motorului, dar nu deranjant
            - sistemul de ventilație, cu excepția zilelor cu multă ploaie, atunci trebuie trecu pe manual că nu-l duce capul prea mult
            - practicalitatea de break și luneta care se deschide separat
            - curba de cuplu a motorul la ture mici și medii, unde va sta cel mai mult, în general merg foarte constant chiar dacă scot medii orare mari
            - caracterul mult înclinat spre GT, cu șasiu confortabil dar sportiv la nevoie
            - manevrabilitatea la parcare, am scos niște parcări laterale demne de Premiul Nobel
            - parțial nu îmi place, dar este foarte bine pentru drumurile publice, indiferent de viteză, când ajungi la limită șasiul are inginerit un mic grad de subvirare, să știi că ai început să-l tragi pe coadă și că te zgărie dacă nu-i dai pace


            Ce nu îmi place:
            - sunetul motorului la ralanti, parcă macină pietre - asta este, păcatele injecției directe
            - comportamentul total lipsit de nerv după 4000 rpm în orice treaptă precum și zgomotul metalic ascuțit produs tot de minunatul sistem de injecție directă
            - frânele care cedează mai repede decât cele de la Logan (să nu uităm, Brembo HP perforate cu plăcuțe DS și lichid ATE Typ200), deși au un dozaj foarte bun, pedala este calibrată foarte fain ca efort necesar, pot face vârf-călcâi ușor și fin
            - ambreiajul glazurat de propritarul anterior lui Dan, s-a remediat complet după o noapte la liniuțe, la Copitală, acum cuplează super fin și când este încins
            - csenoanele pe ploaie sunt din păcate slabe rău, am mers vre-o 2 ceasuri pe ploaie sănătoasă și am fost tot cu proiectoarele aprinse, temperatura de culoare este de vină, eu o să rămân mereu la părerea că un halogen bazat într-un far bun este superior cu mult pe ploaie
            - lipsesc canalele de aer pentru frâne, după câte am văzut, la toate motoarele mici, așa că nu-i de mirare supraîncălzirea rapidă și fadingul în ciuda discurilor ventilate de 300 mm pe față și a celor ventilate pe spate, de 260 mm
            - sistemul audio, după ce fac rost de ornamente de uși cu tweeter, mai discutăm, dar oricum nu are dinamică deloc. Pentru asta trebuia să vină sus mister Dănuț, să audă o dinamică bună la un sistem audio, că-i prea greu de explicat. Loganul avea așa ceva, dar îl punea în cap antifonarea după 80-100 kmh, mai ales la volum mic.


            Chestii de rezolvat:
            - stergătoare, deși sterg bine pentru că sunt destul de noi, la vânt și peste 120 kmh tremură în draci pe parbriz. Explicația ? Pentru că . . . . Bosch ! Orice altceva în afară de Bosch și Valeo !
            - cureaua de accesorii cât mai curând
            - când le sună ceasul, plăcuțe Ferodo Premier și discuri Brembo PVT HC
            - la oloi am să trec pe Mobil1 0W-40 când vine timpul, adică în vre-o lună
            - de schimbat oloiul la diferențial
            - de schimbat lichidul de frână cu ATE SL6 sau TYP200
            - când drumul de Brad devine civilizat, de vopsit capota și scos urmele de zacuscă

            Per total, o mașină cu aere de Grand Tourer, cu un motor care se simte bine când dă 2/3 din ce știe, consum foarte bun la drum întins, deși aș zice și în oraș, de vreme ce mi-a luat 10% la Bucale.

            Culoarea ? Nu știu încă, cert este că se cam uită lumea după mașină, iar eu am purtat zilnic chestii roșii.
            Attached Files
            Last edited by dr_mke; 22 November 2014, 01:27.
            sigpic

            Comment


            • #66
              De remarcat ceva subiectiv:
              Un BMW respectabil, o imagine favorabila pentru proprietar.
              Adica: pe la noi prin sud, in estul salbatic, trebuie sa ai "benveu" NEGRU, cu geamuri NEGRE, motor MARE... si in nici un caz break!!!
              Reteta de mai sus este imaginea cocalararului, marlan, tupeist, interlop, smecher...
              BMW-ul dumneavoastra, dl.doctor, NU se incadreaza deloc in acest tipar si...va felicit pentru asta!

              Comment


              • #67
                Fiecare boschetar cu boschetul lui
                De obicei masina spune foarte multe despre proprietar.

                Comment


                • #68
                  Doctore s-ar putea ca ATE TYP 200 sa nu mearga ca lichid de frana din cauza ESP-ului. O sa trebuiasca musai SL6.

                  Comment


                  • #69
                    Am schimbat plăcutele Ate, cu Pagid, precum si vechiul lichid de frana cu unul proaspat, tot Ate SL6 si fara nici o nota de subiectivism, comportamentul franelor s-a imbunatatit considerabil.
                    Ate recomanda schimbul lichidului de frana, la 2 ani...
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      Adica: pe la noi prin sud, in estul salbatic, trebuie sa ai "benveu" NEGRU, cu geamuri NEGRE, motor MARE... si in nici un caz break!!!
                      Reteta de mai sus este imaginea cocalararului, marlan, tupeist, interlop, smecher...
                      Asta e Eu4yas? Cred ca vinde masina, nu vrea sa fie privit drept cocalar.

                      Ca arata bine pe rosu e una, dar si pe negru ar fi aratat foarte bine.

                      Daca ar fi masina mea (dar nu e) si daca ar exista finantele, as spune ca jantele alea nu dau foarte bine pe masina, e loc de imbunatatiri. Ma refer la modelul spitelor. Sunt atatea jante originale BMW care arata mai bine...
                      Dar cum poate tie iti plac, nu baga de seama ce am zis.
                      Last edited by mr.K; 22 November 2014, 18:57.

                      Comment


                      • #71
                        All BMW Wheels style including technical data & pictures 3 E90+

                        Ai colosea toate jantele originale de E90, cu sau fara facelift. Gasesti ceva care sa merite deranjul sau cheltuiala?
                        Sa verifici de rog doar jantele pe 16, ca mai mari nu se pune, e alta discutie.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by darksid3 View Post
                          Ate recomanda schimbul lichidului de frana, la 2 ani...
                          Recomandarea are iz de marketing...! De ce sa nu folosim instrumentul ce atesta calitatea lichidului,si doar atunci cind nu mai e in parametrii,e normal,sa-l inlocuim...

                          Comment


                          • #73
                            @lenush64: Foarte multe produse au iz de Marketing în zilele noastre...
                            Constatare la care se adaugă întotdeauna şi mărimea bugetului de Marketing, care face ca anumite produse să fie mai cunoscute şi implicit mai vândute, decât altele ce nu au "norocul" să beneficiaze de aceiaşi expunere şi asta în condiţiile în care, poate sunt chiar mai bune decât cele atât de "lăudate".

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by dan20c View Post
                              http://www.bmwstylewheels.com/3/E90+
                              Ai colosea toate jantele originale de E90, cu sau fara facelift. Gasesti ceva care sa merite deranjul sau cheltuiala?
                              Sa verifici de rog doar jantele pe 16, ca mai mari nu se pune, e alta discutie.
                              Nu trebuie sa te superi pe mine, nu era o critica la adresa ta, referitor la jante. Sunt mai multe modele care arata bine, daca merita sau nu, decide proprietarul. Tu te-ai descurcat cu astea.
                              Era mai mult o intrebare pentru doctor, daca sunt si niste jante noi in planurile de viitor sau raman astea, se mai pot face si schimburi, sunt destui care se plictisesc de un anumit model...deci n-ar insemna un efort financiar prea mare.

                              Comment


                              • #75
                                Mie imi plac ambele seturi de jante. Astea de iarna cred ca mai mult decat cele de vara.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google