Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faceam referire la comparatia 2.0 vs 2.4
    Insa am inteles punctul de vedere al lui dan.

    Comment


    • Originally posted by 3nzo View Post
      1.4 Dohc VTEC-DI JDM Only
      1.7 I-Vtec-I JDM Only
      qed

      Comment


      • Frig, ulei BMW 5w-30, filtru de aer, asemeni uleiului, rulat cca 15k. Dupa revizie repet figura si comparam >>>> http://youtu.be/PPh_Ggndb8k

        Diferentialul autoblocant, mare plus pentru traction avant !
        Sa ne-ntelegem, nu imi place actualul Acord sau Civic, doar cele dinaintea lor !

        Imi place simplitatea interiorului, scaunele bune, pozitia la volan foarte buna, motoarele temperamentale si mai ales FIABILE si ANDURANTE in conditii de forja ! Pistoane racite cu jet de ulei, fusta piston cu specialitati, etc, samd !

        Pe un drum dificil cu multe ace de par in surplomba, Civicul de 1.8 ma face de ras destul de rau, pentru ca are motricitate mai buna cu diferentialul ala smecher. Eu invart aiurea roata de pe interior si scot fum in paguba. Motricitatea are de suferit fata de Honda.

        Dimineata, pe polei ca naiba, singurul mod in care am putut executa pe urcare o duba a fost sa activez DTC, pentru ca DSC imi taia urgent orice tentativa de a misca gazul, iar cu el decuplat o luam intr-o dunga. Foarte smecher Dynamic Traction Control asta ! Practic a permis overspin dublu fata de viteza reala, mentinand ambele roti la turatie constanta

        DSC permite mici glisade daca nu bruschezi masina, am experimentat azi din plin pe polei

        Un lucru in comun, HONDA / BMW ! Sistemele ABS foarte fin calibrate !
        Last edited by dr_mke; 28 November 2014, 23:17. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • Trage binisor dar nu cred ca o revizie va imbunatati cu ceva (decat daca filtrul de aer este foarte foarte imbacsit).

          Am facut si eu ceva asemator cu Octavia (numai ca n-am fortat peste 6000RPM si nici la plecarea de pe loc): http://youtu.be/LLaa9avrWzU

          Nu inteleg anume cum a trebuit sa activezi DTC. Eu stiam ca aceste sisteme sunt active implicit si doar le poti dezactiva.

          Masina are diferential autoblocant? Din ce am vazut pe bmwclub numai modele sport au asa ceva (pe seria E90 doar cele M).
          Last edited by wolffy; 29 November 2014, 17:44.
          Mazda 2 SkyActiv-G 90
          ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

          Comment


          • Originally posted by wolffy View Post
            Masina are diferential autoblocant? Din ce am vazut pe bmwclub numai modele sport au asa ceva (pe seria E90 doar cele M).
            Se referea la Honda Civic.

            Comment


            • Aha. Nu stiam ca Civic are asa ceva. La BMW cred ca e doar EDL (sau cum se numeste la BMW) unde sunt folositi senzorii ABS pentru a monitoriza rotile si franeaza roata care patineaza (probabil si Dacia il are ca de obicei e la pachet in ESP).
              Mazda 2 SkyActiv-G 90
              ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

              Comment


              • DTC ul trebuie activat in conditii de aderenta redusa, cand ai nevoie de tracțiune. DSC ul, e de fapt, ESP
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Ok, dar DTC-ul este activat implicit si prin apasarea butonului practic se dezactiveaza sistemul pentru a nu mai reduce turatia motorului cand una din roti patineaza.

                  Probabil e o chestie de terminologie aici. Prin apasarea DTC-ului, DSC-ul e activ mai putin partea cu controlul tractiunii.

                  BMW DTC:

                  Dynamic Traction Control (DTC)
                  The DTC function can be activated by means of the DSC button. The active DTC function increases the DSC slip thresholds for improving propulsion up to a speed of 70 km/h. Basically the permissible slip is doubled but there is a program map in the background. This function offers advantages when driving on poor roads and thick fresh snow. Driving is not safety but rather traction-orientated. With increasing transversal dynamics, measured by the yaw-rate sensor, the slip thresholds are reduced back to the normal mode for stability reasons.

                  When the DTC traction mode is activated, the letters DTC are displayed in the instrument cluster.
                  ASC:

                  Automatic Stability Control (ASC)
                  ASC prevents wheelspin during acceleration on all types of road surface.

                  Control is effected at a control threshold stored in the control unit. Brake interventions are performed as well as intervention in engine management for the purpose of reducing the tractive force.

                  The ASC function can be deactivated by pressing the ASC button for a longer period (3 s).
                  Last edited by wolffy; 29 November 2014, 21:13.
                  Mazda 2 SkyActiv-G 90
                  ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                  Comment


                  • Dynamic Traction Control sau DTC se activeaza separat de la buton, el nefiind activ by defalut, iar pe bord apare simbolul DTC. Sistemul permite overspin la nivelul puntii spate (in cazul de fata) dar mentinand turatia ambelor roti la o rata cat mai apropiata. Se utilizeaza in conditii de aderenta redusa gen zapada mare, polei, noroi, atunci cand ramai impotmolit sau tractiunea este ineficienta din cauza interventiei sistemului Dynamic Stability Control.

                    DSC se dezactiveaza apasand lung butonul DTC. DSC ramane activ cand DTC este cuplat, doar ca nu se mai amesteca sa taie gazul atat de rapid cum o face in mod normal.

                    DSC este in sinea lui destul de permisiv, poti glisa usor masina fara ca el sa intervina. In momentul in care una din rotile puntii spate pierde aderenta intervine instant, fie in momentul in care bruschezi masina. Pe polei mi-a permis derapaje de jumatate de banda, facute finom. Pe asfalt uscat poti scartai destul de serios pana cand intervine.
                    sigpic

                    Comment


                    • [QUOTE=wolffy;1633943]Ok, dar DTC-ul este activat implicit si prin apasarea butonului practic se dezactiveaza sistemul pentru a nu mai reduce turatia motorului cand una din roti patineaza.



                      DTC ul nu e activat implicit. Il confunzi cu DSC ul. Am BMW din 2009, acum am trecut de al doilea BMW, cred ca am putin habar.

                      @dr_mke evita frana de motor, iarna, ca al tau e santul, Doamne Fereste.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Efficient Dynamics, braking energy regeneration prin alternator, etc, samd = frana de motor ? De unde ? N-are asa ceva in adevaratul sens al cuvantului !

                        Tehnica shift lock va trebui sa astepte pana mi-o lua alt Pemfe' care sa aiba si frana de motor suficient de puternica. Crede-ma pe cuvant, nici macar pe polei nu destabilizeaza masina.
                        sigpic

                        Comment


                        • Când vei avea conditii prielnice (drum alunecos, fara trafic, spatiu suficient) testeaza frana de motor si vezi ce se intampla cu masina
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Pai ce scrisei mai sus ? Nu conduc (derapez) RWD pentru prima oara iarna, asa ca n-o sa am nici o surpriza.
                            sigpic

                            Comment


                            • Cred ca nu ai inteles ce zic. Nu vorbesc despre eficienta franei de motor, ci ca in condiții de drum alunecos, la retrogradare cu cutie manuala, riști sa te duci "de-a dura" cu toate rotile de iarna si esepeurile pornite. N-am de ce sa te cred pe cuvant, camd e treaba testata pe propria piele. Nici nu apuci sa debraiezi si deja masina trage intr-o parte.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Este un comportament provocat de cel de la volan prin manevrarea incorecta a comenzilor masinii. Am filmat de joi urcare si coborare pe polei ca sticla, in rampa de cel putin 7%. La coborare am mers nitelus cam tare si nu am provocat de nici o culoare masina sa-mi iasa din trasa la retrogradare in a-2 la ~50 kmh.

                                No offence intended. Eu iti spun ca tehnica se numeste ''shift lock'', nu are nici un efect la motorul meu care nu vrea sa faca frana de motor pentru ca asa este softul conceput si chiar daca ar face suficient de multa frana de motor pentru asa ceva, as cam sti cum sa ma distrez la intrarea in viraje.

                                Singura retinere in a posta filmul este depasirea unei basculante, unde din cauza inclinatiei drumului si DSC -ului decuplat am fost mai mult cu posteriorul la 15-30 de grade spre stanga, desi era drum drept.

                                Am sesizat sfatul foarte bine intentionat de la inceput, dar crede-ma ca nu ma ia nimic prin surprindere la 143 cp pe puntea spate. Singura chestie care ma ia mereu prin surprindere este garda la sol mica si lipsa de cursa a suspensiei.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google