Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Care sunt scorurile?

    Comment


    • #92
      2900 de lei pt. 12 luni . . . . . . . . penalizat ca-s tratat ca unul cu masina noua . . . . . . taxat maxim . . . . . .
      sigpic

      Comment


      • #93
        Erau niste discutii pe forum cu privire la problema asta si, sper sa nu gresesc, parca s-au identificat si ceva solutii.

        Comment


        • #94
          Originally posted by dr_mke View Post
          ... dar de la 4000 rpm in sus nu-i tine nici macar lumanarea la iVtec. Parere personala dupa ce am condus d-amandoua.
          Abia după 4.000rpm la Honda începe distracţia.

          Comment


          • #95
            Originally posted by danut1900 View Post
            Erau niste discutii pe forum cu privire la problema asta si, sper sa nu gresesc, parca s-au identificat si ceva solutii.
            Pentru RCA era aia, sa-ti transferi bonusul de la Loganul vechi pe pemfeu. Daca e la acelasi asigurator polita....
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #96
              Doctore, m-ai facut curios cu minunatul vtec de m-am uitat pe niste specificatii. Accord 2.0 2008 vs 318i sedan 2008. Ca sa fie mere cu mere. Honda in versiune noua (accord generatia 8) si bemveul cu facelift tehnic in anul precedent.
              Accordul are 13 cai in plus, ceva kg in minus, un fir de cuplu in plus si e generatie noua. Teoretic, numai avantaje. La vmax e mai rapid cu 5 km/h. Dar la 0-100 surpriza, 318i e mai rapid cu 0.2. Probabil vtecul gandeste mai mult pana sa schimbe camele.
              Vtecul lasa impresia ca stie multe si face multe. Dar pe de-a masuratelea, nu-i vreo mare sfaraiala.
              M-am uitat si pe consumuri, spritmonitor, nu minciunile producatorilor. Honda are 8.6, bemveul 7.7.

              Sa nu uitam ca 318i e un valvetronic strans de oo cu buna stiinta. Acelasi motor, lasat sa zburde (pe E90 320i) bate grav accordul, cu 1.1 secunde pana la suta si 13 la viteza maxima.

              Comment


              • #97
                Timpul 0-100 este nesemnificativ. Cu RWD si putere mica scoti cel putin 0.5 sec avantaj doar pt ca ai start mai bun.

                La condus iVtec se simte mult mai viu, mai dinamic. Personal mie imi place mai mult si cum toarce.

                Vtec schimba profilul la cama de admisie la ~4000 rpm, gandeste doar cand conduci la sarcini partiale sau viteza constanta.

                Vtec se face de muuulti ani, Vavetronic nici de 10 si inca nu are nici o aplicatie pe motoare suparate rau.

                Este foarte eficient, ca si Vtec, doar ca-i mai bleg.

                Honda minte mai putin decat europenii vis a vis de consum, din cate imi amintesc.

                Pana la 4000 rpm probabil ca este mai eficient Valvetronic, iar dupa 4000 Vtec. Cam asta-i parerea me, dupa ce am condus de amandoua.
                sigpic

                Comment


                • #98
                  Originally posted by dr_mke View Post
                  Vtec se face de muuulti ani...
                  Mai exact din 1989.

                  Comment


                  • #99
                    Si VANOS de prin 92 parca.... asa, ca replica . Valvetronic e next level, adica variable valve lift.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by dan20c View Post
                      Doctore, m-ai facut curios cu minunatul vtec de m-am uitat pe niste specificatii. Accord 2.0 2008 vs 318i sedan 2008. Ca sa fie mere cu mere. Honda in versiune noua (accord generatia 8) si bemveul cu facelift tehnic in anul precedent.
                      Accordul are 13 cai in plus, ceva kg in minus, un fir de cuplu in plus si e generatie noua. Teoretic, numai avantaje. La vmax e mai rapid cu 5 km/h. Dar la 0-100 surpriza, 318i e mai rapid cu 0.2. Probabil vtecul gandeste mai mult pana sa schimbe camele.
                      Vtecul lasa impresia ca stie multe si face multe. Dar pe de-a masuratelea, nu-i vreo mare sfaraiala.
                      M-am uitat si pe consumuri, spritmonitor, nu minciunile producatorilor. Honda are 8.6, bemveul 7.7.

                      Sa nu uitam ca 318i e un valvetronic strans de oo cu buna stiinta. Acelasi motor, lasat sa zburde (pe E90 320i) bate grav accordul, cu 1.1 secunde pana la suta si 13 la viteza maxima.
                      De ce ai comparat cu 318i si nu cu 320i?
                      BMW upgraded the 3-Series lineup in 2008 and made it ready for the Euro 5 norms that became mandatory starting with Janu...


                      Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) Sedan 2007 2008 2009 2010 2011 | Technical Specs, Fuel consumption, Dimensions, 155 Hp, 215 km/h, 133.59 mph, 0-100 km/h: 9.4 sec, 0-60 mph: 8.9 sec, 7.2 l/100 km, 32.67 US mpg, 39.23 UK mpg, 13.89 km/l

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        La condus iVtec se simte mult mai viu, mai dinamic. Personal mie imi place mai mult si cum toarce.

                        Honda minte mai putin decat europenii vis a vis de consum, din cate imi amintesc.

                        Pana la 4000 rpm probabil ca este mai eficient Valvetronic, iar dupa 4000 Vtec. Cam asta-i parerea me, dupa ce am condus de amandoua.
                        Te inteleg perfect, si mie-mi place tdi-ul pd. Se simte viu si dinamic la condus. Plus ca toarce mai bine.

                        Am pus consumurile de pe spritmonitor, cred ca alea sunt mai mult decat concludente. Chiar nu conteza ce mint producatorii desi, ca fapt divers, in cazurile astea doua mint cam la fel.

                        Pen' ca n-ai condus valvetronicul lasat sa urce in ture.

                        Originally posted by Cezar View Post
                        De ce ai comparat cu 318i si nu cu 320i?
                        320-ul se bate cu accordul de 2.4, d-aia. Fanii honda vor spune ca delirez, dar cifrele celor doua sunt al dracu' de apropiate. Bonus, la vmax, bemveul e mai rapid. La mustata, dar totusi, cine s-ar fi asteptat?

                        Comment


                        • De ce o cilindree mai mica se lupta cu o cilindree mai mare?
                          Ca doar ambele sunt aspirate...
                          Cu ce sunt diferiti cei 13 cai din 318 vs 2.0, fata de cei 14 cai din 320 vs 2.0?
                          Nu stiu, intreb pt ca eu efectiv nu-mi dau seama de judecata dumitale.

                          Si cum sa compari un motor de 2.0 cu unul de 2.4? Unul de 170 vs unul de 200 de ponei?
                          Ciudata alegere, pe cuvant.

                          In cel mai rau caz, am putea compara 320 cu 2.2. Insa, eu as compara strict cilindreea si modalitate de alimentare (aspirat sau turbo). Iar in cazul de fata, BMW-ul e net superior.


                          Nea Mike, ce ti-o placut bre la Onda aia? Ca m-am dat si eu cu una, si e vai curul ei. Nu zic ca BMW-ul e vreun zmeu, insa n-as zice ca Honda e clar mai buna. Ba chiar, mai slaba in motorizare.

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Nu stiu, intreb pt ca eu efectiv nu-mi dau seama de judecata dumitale.
                            Eh, mai vin si eu cu d-astea sa-i sacai pe fanii honda. Meteahna mai veche, ce sa-i faci.
                            Oricum, honda a brevetat vtecul acu' 25 de ani si de atunci tine de el ca tiganu' de fusta ma-sii. Ailalti au schimbat de atunci "n" generatii de motoare. Abia acum se gandesc si astia de la honda sa puna o injectie directa. Sa mai zic de alte cele, gen cutii automate? Nu mai zic. Pana si adormitii de la ford sunt mai bine adaptati cu noutatile. Ajungi sa te gandesti ca ai pe logan motor pe benzina cu injectie directa, dar pe honda n-ai.

                            Comment


                            • 1999 - Honda Logo - 1.4 Dohc VTEC-DI ( injectie directa ) JDM Only
                              2003 - Honda Stream - 1.7 I-Vtec-I ( injectie directa gen a2a ) JDM Only ( Desi se gasesc si in anglia, am avut eu una la reparat in anglia ).
                              Last edited by 3nzo; 28 November 2014, 02:38.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                De ce o cilindree mai mica se lupta cu o cilindree mai mare?
                                318i al doctorului este motor de 2.0.
                                interesant e ca masina de fata are si vanos si valvetronic .

                                ceva retrofituri pe viitor? un pachet m(ca tot ai adus vorba la e46 pachetul m are si niste canale de frana super misto pe fata, nu stiu la e90), navi mare, interior sport recaro bla bla
                                aveti cumva o curba de putere/cuplu pt motorul asta?
                                Last edited by bossake; 28 November 2014, 04:24.
                                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google