B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce e domne tiganeala asta aici?nu conteaza modelul de volan ..cu 2 maini pe volan creste siguranta noastra dar si a celor de pe margine.in oras e mai greu cu 2 maini ,sincer si eu conduc mai mult cu o mana pe volan in city,insa autostrada si restul ...2 maini.cosmine sa il stapanesti sanatos si sa fie finante mereuu sa bagi in za car .multam de 255..isi face bineeee treaba.
    [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

    Comment


    • Originally posted by dsign View Post
      Cam DA! Corect se conduce cu ambele maini pe volan, in dreptul orelor 10:10, asa cum am invatat cu totii la scoala. Restul... acte de bravura din partea celor care se considera asi la volan. Vorbesc din experienta, nu din dorinta de a face lectii cu colegii de forum.

      Volanul de acest tip (adanc) te ajuta sa-l manevrezi mai rapid atunci cand e nevoie, insa totodata poti pastra o pozitie a corpului corecta in scaun.

      De cand ma dau pe scaune sport fixe si volan adanc, am realizat cat de dobitoc eram conducand cu scaunul dat la maxim in spate, spatarul la 45 de grade, smechereste, si o singura mana pe volan. Nimic nu poate fi mai periculos pt coloana vertebrala, picioare si maini in caz de accident.

      Deci o singura mana pe volan intr-un turism, dupa mine, e fix fita.
      Nu stiu cum sa iti explic dar nu prea ma incalzeste pe mine chestia asta cu condusu la 10:10 pentru ca nu as mai sta comod deloc la volan. Ar mai fi o chestie...cotiera de ce se pune la masini? Sa ti-i ambele maini pe volan ? Eu nu cred ca tu daca mergi 200 de km iti ti-i ambele maini la 10:10 intepenite acolo. La ce faci tu cu masina, da, nu zic, tre tinute corespunzator, dar in trafic...
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • ..........acum depinde si ce ai in dreapta,daca nu le poti tine acasa(volan) ce sa-i faci
        ........glumesc uneori,dar trebuie atentie maxima mai ales pe timpul asta
        Sa avem drumuri usoare si Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • @dani, NZN
          Ma scuzati ca intervin dar nu aveti niciunul dreptate!
          Pozitia corecta a mainilor pe volan este 9-3(9:15) deoarece rezulta un arc de cerc mai mare intre maini ceea ce inseamana o mai mare usurinta si precizie in controlul directiei.
          Aveti aici film.. http://www.youtube.com/watch?v=NgDK4wiZJ_M

          @Cosmin
          Sa-l stapanesti sanatos si corect!
          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

          Comment


          • Volanul sport, fara airbag, se foloseste in combinatie cu centuri tip sport, cu minim 4 puncte de prindere, bine stranse pe corp. In masini care nu sunt destinate competitiilor sportive si nu au cusca, centurile trebuie sa aibe mecanism de zavorare omologat, de tipul celor cu care vina masina din fabrica (apesi pe butonul rosu si se desface centura).

            Volanul se tine cu ambele maini, in jurul orelor 9:15 sau 10:10, iar scaunul trebuie astfel reglat incat sa acopere complet spatele, iar mainile sa poata sta lejer pe volan (nici prea intinse, nici prea stranse). Spatarul scaunului, acolo unde se poate regla, trebuie sa sprijine complet spatele soferului, nu trebuie sa stea nici prea mult spre fata, dar nici inclinat spre spate (cum spun eu, smechereste). Un spatar inclinat prea in spate nu va proteja niciodata spatele soferului, care este astfel expus unor fracturi serioase ale coloanei, chiar si la un impact minor. In general, nevoia de a sta cu cotul sprijinit pe cotiera vine din faptul ca scaunul este prea in spate iar spatarul prea "culcat". Ne este greu sa stam agatati de volan, asa ca ne tolanim pe-o parte si punem cotul pe cotiera, ca deh, de-aia ne-a pus fabrica una... Nu ne gandim aici ca stam cu spatele incordat, stramb si expus unor riscuri inutile. Cotiera aia fixa, pusa pe tunelul central nu este destinata soferului, ci pasagerului. Soferul poate avea o cotiera montata pe spatarul scaunului, utilizarea acesteia nu necesita reglarea catre spate a scaunului.

            Uneori nu acordam atentie unor detalii pe care le luam de bune din popor, in loc sa ascultam pe cei care se dedica cu adevarat acestor stiinte. Nu e cazul sa fac eu scoala cu voi, pentru asta exista Stefan Vasile, Titi Aur, Bogdan Marisca si altii.

            Ceea ce am scris mai sus este un mic extras dintr-un curs de "defensive driving", expus aici cu cuvintele mele.


            Revenind on-topic, pe un volan sport adanc nu te mai poti sprijini cu podul palmei pe "spite". Daca nu-l tii bine cu ambele maini, e foarte mare riscul sa ramai fara degetele mari. Mi-am rasucit incheietura de atatea ori in vara asta...
            Last edited by dsign; 17 December 2012, 23:39.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • multumesc baieti ...

              Albinutza nu mai este masina de zi cu zi asa ca confortul poate sa dispara ... odata cu acest volan o sa zboare si servo ... inca caut scoicile potrivite . Nu schimbatorul este de vina pentru ratatul vitezelor.
              Mi-am comandat ieri inca un adaptor OBD2 si impreuna cu o tableta de 7" sa vad mai bine parametri din motor.

              Comment


              • Prea hi-tech devine loganul asta.Bv ma "dujmane" .
                sigpic

                IL 1 3 MIU

                Comment


                • Unde participa masina? ca la curse nu e loc, au astea numai buteli in cap.
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • Albina nu va avea butelie :p Stai linistit ...

                    Comment


                    • Uite ce am gasit bantuind pe net

                      Comment


                      • salut ,se poate cumva sa imi dai si mie un mesaj cu numarul de la cine ai facut jantele de tabla as vrea si eu sa fac acelasi lucru multumesc frumos .astept raspuns ,frumoasa masina tine-o tot asa

                        Comment


                        • robu_gangsta ai pm



                          In week-end Albinutza a fost prezenta la Regionala LC Kronstadt si a luat premiul 2 pentru cel mai indraznet upgrade ...

                          Trebuie sa recunosc ca am neglijat-o in ultima perioada ... pentru ca nu mai am chef si nici rabdare sa bag bani pentru ca am realizat ca nu merita ... am cautat sa vad cat as recupera daca as marita Albinutza si m-am linistit cand am vazut ca taxa este 1200e
                          Nu stiu ce sa fac mai departe ... dar imi pare rau pentru banii investiti ca nu am castigat mare lucru ... sunt sanse sa fie dezmembrata incepand cu piesele de upgrade

                          Comment


                          • Deci sa intelegem ca urmatorul pas este un swap ? Pacat oricum, era una din etaloanele in materie de tiganit motor de fabrica.

                            Comment


                            • Pai de ce s-o vinzi? E munca ta in primul rand si ar trebui sa te bucuri la maxim de ea. Acum ca ai facut-o sa fie "cea mai cea" si nu mai vrei sa bagi bani in upgrade scoate-o in lume si arata ce puteti.
                              Hai, capu' sus ca vine vara si sunt multe competitii la orizont.
                              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                              Comment


                              • A luat "virusul" de la Florin Nzn, vrea 2.0 :>

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google