Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este un fel de Cold Air Intake. pe scurt un tub mare si gros cu o palnie in cap care ia aerul rece de afara si-l arunca pe filtru. in acet mod ai mereu aer rece. culmea este ca pe caldura mare se simte ca de la cer la pamant. filcor plus sdta cred ca ar fi echivalent cu o solutie completa de admisie de la marii producatori. in loc de filtrul meu, orice alt filtru sport ar face la fel: ar merge mai bine, fiindca ar avea aer mai rece. cand mai vin pe la intalniri aveti ocazia sa vedeti sdta-ul.

    Comment


    • Il si testam sa vedem ce efecte are? Un versus ceva)).
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • mergem si la cumparaturi. ideea este ca tocmai m-am mutat si ma lupt de vreo saptamana sa-mi fac putin timp sa vin. as aprecia daca mi-ai lasa pe pm numaruli lui skandal, ca i-am lasat un stick bootabil si-s curios daca merge sau nu..

        Comment


        • Pune o poza cu SDTA-ul ala, sa vada si restul ca nu-i chiar cold air intake. E un furtun de aspirator, cu diametru mic, ce se vrea a aduce aer rece pt o singura portiune a filtrului.
          Cold air Intake, presupune aer mai rece decat cel in compartimentul motor. Cum nu exista o modalitate de a aduce aer, ci doar prin simpla impingere a lui pintr-un canal cu diametru mic, ca sa poti beneficia de cold air intake, cred ca trebuie sa mergi cu f multi m/s. Undeva la echivalentul unui Veyron.
          Daca tot ai de gand sa-ti pastrezi chestiunea de o numesti filtru sport, macar cumpara o flansa sa stea fix. Altfel, risti sa-ti traga aer fals. Gasesti cu 40-50 ron prin autovit sau site-urile specializate.

          PS: cand va dati, vin si eu.

          Comment


          • te cam inseli, demonule Cezar. diametrul furutunului "de aspirator" este cel putin dublu fata de al celui de aspirator. cam cat gura unui borcan de 800g, ca sa inteleaga tot romanul..

            eu nu "ma dau" , liniutele sunt 4 fun si nu fac o pasiune din asta. oricum ambreiajul meu inca tremura la debraiere deci ceva is not right....oricum masina trage ok.
            Last edited by razvanamza; 29 July 2010, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • e de la filcor , din cauza aia a murit ambreiajul , sau v`a murii.
              puterea filcorului face ravagii !

              Comment


              • Si de ce cand ne luam din mers tot eu o luam in fata? Acolo nu mai tine de ambreiaj..
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • ce-ti mai place FOF ...au dat dracii si in tine

                  Comment


                  • Pai mai Razvane, de ce nu calculezi tu debitul de aer necesar pt un cold air intake? Si cu ce viteza ar trebui sa mergi ca sa poti avea un aer rece sub capota. Insa, asa-i ca "raceste" doar o parte a filtrului? Si mai exact, undeva la 1/3 din el.
                    In fine, daca vrei sa asculti bine, daca nu la fel. Eu intru in polemici cu tine ca sa-ti stimulez creierul, nu sa stau la certuri precum babele. Daca ti-am ridicat niste semne de intrebare, atunci e perfect. Daca insa crezi ca am o pasiune in a te intepa, gandeste iar, caci nu te consider atat de important

                    PS: arunca un ochi la ce a facut Cosmin: ala e cold air intake, pt ca toata tubulatura este orientata catre filtru coroborat cu forta de suctiune a lui poate creea un CAI.
                    Last edited by Cezar; 29 July 2010, 20:31.

                    Comment


                    • alexpeed, atuncea era mai lenesa. am forjat-o :d

                      FOF, no comment. cezar, ai vazut vreodata un SDTA?
                      Last edited by razvanamza; 29 July 2010, 22:48. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Nu, niciodata n-am vazut asa ceva.
                        Dar daca tu esti fericit, sa le folosesti sanatos.
                        Attached Files

                        Comment


                        • mamaaa , are 2 furtunele , deci 2x puterea scoasa din filtru

                          Comment


                          • acel dispozitiv este unul experimental. al meu are in loc de cele 2 furune mici unul mare si gros asa l-am cerut

                            spre dispararea "fanaticilor" de filcor, voi posta poze cu dracia zilele astea

                            Comment


                            • @ razvanamza de curiozitate cu cat ti a crescut consumul dupa ce ai pus filcor si sdta ? la mers normal ma refer

                              Comment


                              • nu o mai luati cu cresterea consumului aiurea ..nu creste consumul de la filtrul sport si nici nu scade ...mie nu mi-a crescut si nu mi-a scazut ... in afara mers 100-120 - 6-6,5 maxim si in oras nu sare de 10,5 ziua ... iar seara 7-8 maxim si mers numai in reprize (schimbat peste 4500) in ambele cazuri + frana de motor ...asa ca nu mai bateti campii cu consumurile astea ..masina consuma cat o calci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google