My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mariusstf View Post
    Zic asta pentru ca am impresia ca tu crezi ca nu ma incred in vorbele tale, facandu-mi demostratia de sus!
    Demonstraţia de mai sus este de acum trei ani, când şi eu eram curios ce abatere există între consumul înregistrat de Calculatorul de Bord şi consumul real. Nu de alta, dar când alimentezi la pompă vezi cel mai bine câţi bani scoţi din portofel.

    Comment


    • În perioada 23 Aprilie - 22 Iunie am parcurs cu maşina 3.748 kilometri (pondere de 70% extraurban cu 30% urban) şi conform evidenţei pe care o ţin în ceea ce priveşte alimentările cu motorină am consumat 166,7 litri de combustibil.
      Rezultă un consum mediu foarte bun de 4,5 litri/100km, cel mai bun consum pe care l-am înregistrat până acum pe un parcurs aşa de mare de kilometri.

      Comment


      • Originally posted by Ampt View Post
        Din datele existente pe acest topic, când am prezentat consumul înregistrat la 5.000 de kilometri, rezultă că pe ultimii 4.000 de kilometri s-au "ars" 169,5 litri, iar consumul a fost de 4,24 litri/100 km!
        Şi totuşi acum doi ani am avut un consum şi mai mic decât cel prezentat ieri, adică 4,3 litri/100km în 2012 faţă de 4,5 litri/100km anul acesta, ambele consumuri fiind înregistrate pe un parcurs de 3.800 - 4.000 de kilometri.

        Comment


        • Ţinând cont de oferta existentă în reprezentanţele Dacia (discount piese + manoperă de 25% în cazul meu), ofertă care expiră în data de 05 Iulie, m-am decis să apelez şi eu la ei pentru schimbarea filtrului de motorină. Mi-am făcut analiza comparativă de preţuri şi pentru cei 2 (doi) lei în plus cât mă costă achiziţia unui filtru de motorină de la ei, am considerat că merită din plin.

          Pentru această operaţiune probabil că mă voi duce în Service (Dacoserv Militari) Vineri 04 Iulie, iar ca număr de kilometri parcurşi cu actualul filtru de motorină, sigur nu voi depăşi 10.000 de kilometri.

          Comment


          • Schimbi filtrul la 10000km?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • dar la cat sa-l schimbe ?! nu te joci cu motorina.

              Comment


              • si eu schimbam tot la 9-10k km. riscurile sunt mari cu tentativa de motorina de pe la noi! are mizerie ca la balamuc!
                Keep walking...

                Comment


                • Recunosc că până acum l-am schimbat la 14-15.000 de kilometri, dar cum părerile celor mai mulţi (Inginer Service, specialişti reparaţii motoare Diesel) înclină către un interval de maxim 10.000 de kilometri, mi-am propus ca de acum încolo acesta să fie şi pentru mine intervalul de schimb al filtrului de motorină.

                  Comment


                  • Originally posted by jonnie007 View Post
                    si eu schimbam tot la 9-10k km. riscurile sunt mari cu tentativa de motorina de pe la noi! are mizerie ca la balamuc!
                    am scimbat in general la 10 mii si n-avea mizerie.

                    @Ampt
                    am vrut azi sa cumpar buson pentru baia de ulei, si vanzatorul m-a intrebat foarte mirat ca de ce vreau sa-l schimb, ca n-are nimic. ce-i drept, ultimul e pus nou la dacoserv. nu se schimba la fiecare revizie ?

                    Comment


                    • Din câte ştiu eu buşonul de la baia de ulei nu se schimbă niciodată, dacă vrei totuşi să schimbi ceva atunci aceasta ar fi garnitura de la buşon.

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        După cum se observă şi din "poza de an", momentan maşina are 48.880 km...
                        În ultimele trei luni (31 Martie - 30 Iunie 2014) am parcurs cu maşina exact 5.111 kilometri.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          Astăzi am resetat şi kilometrajul maşinii, valorile înregistrate de C.B înainte de această operaţiune fiind de:
                          - kilometri bord - 44.069 Km.
                          - kilometri parcurşi de la ultima resetare - 4.064 Km.
                          - litri consumaţi pe această distanţă - 193,4 litri
                          - viteză medie - 32,2 km/h
                          - consum - 4,76 litri /100km
                          - interval de timp între cele două resetări (16.06.2013 - 21.10.2013)

                          Foarte mulţumit de maşină şi bineînţeles de consum!
                          Iată că am ajuns şi la finalul intervalului V de monitorizare al consumului, 44.069 - 54.069 km, perioada 21.10.2013 - 01.07.2014!

                          Din datele C.B rezultă următoarele:
                          Consum 10.000 de kilometri din care: cca. 6.000 de kilometri Extraurban şi 4.000 de kilometri Urban, 493,2 litri consumaţi, consum 4,932 litri/100 km, Viteză Medie 29,4 km/h!

                          Ţinând cont că în acest interval de timp am prins şi anotimpul de iarnă, consider că în final consumul obţinut pe cei 10.000 de kilometri este unul foarte bun.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Un consum foarte bun tinand cont ca iarna asta nu a fost prea prietenoasa, dar nici vara capricioasa !

                            La cat mai multi kilometrii de acum incolo si fara evenimente neplacute !

                            Comment


                            • @speedfane: Mulţumesc la fel!

                              Comment


                              • Mâine m-am programat în Service (Dacoserv Militari) pentru schimbarea filtrului de motorină.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google