- = M V P = - (Castigator Campionat Cel Mai Tare Exterior Level 1 Editia 2011 )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dsign
    replied
    Dsign a schimbat cutia dupa ce a explodat-o pe cea originala

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    eu zic sa iei legatura cu alessandro sau dsign ca din ce am citit stiu ca au avut probleme la cutia de viteze de au ajuns sa le schimbe

    macar asa afli direct ce te asteapta

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    n-are nici o legatura ambreiajul cu saritul din viteze, singura problema sunt sincroanele, m-ar bucura sa fie din altceva dar nu cred.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    ambreiaj uzat? placa de presiune care se inmoaie la cald?

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Asta banuiesc si eu sa fie problema, pentru ca tot ce am montat pe ea au fost noi si in acelasi timp. Acum aproximativ un an si jumatate am schimbat ambreiajul (kit Sachs) si uleilul din cutia de viteze cu Valvoline Dura Blend 75w80 si in tot acest timp nu am avut probleme de genul asta, daca era se intampla atunci cand le-am montat. Singura mea nedumerire este cu furca de la ambreiaj care cam joaca in lacasul ei, si pedala de ambreiaj care trepideaza in timpul mersului dupa 1500 rot/min.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut mvp....

    sa nu fie ceva la sincroane...tin minte ca la supernova aveam probleme cu viteza a 4a mai sarea din cand in cand dar nu am gasit atunci nici o rezolvare chiar daca am completat cu ulei tot asa facea

    oricum daca ramai fara ulei ai probleme in vitezele superioare din cate stiu eu


    sper sa nu fie cutia ca atunci e distractie mare

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Probleme cutie ? ? ?

    PROBLEME IN PARADIS !!!!
    De cateva zile loganul din dotare a inceput sa faca ceva figuri , pe loc cu motorul oprit si rece imi intra bine in vitezele 1 si 2,iar marsarier perfect. Am desfacut busonul de ulei de la cutia de viteze, am completat cu aproximativ 500 ml de ulei Valvoline Dura Blend 75w80 (acelasi care este acum in cutie), am uns ghidajele de la timonerie, am verificat si pe la furca si pe la cablul de ambreiaj,dar nimic. Cand pornesc motorul, dau cateva ture, se incalzeste motorul si cutia incepe sa imi agate 1 si 2, sa mi-o arunce afara, cateodata si a 3-a. pe marsarier nu fece figuri cand e calda. Ce sa fie oare ? ? ? In interiorul cutiei, sincroanele, pinioanele, timoneria, bucsele ? ? ? Cine ma poate ajuta ii sunt recunoscator ! ! ! Respect ! ! !

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut mvp...

    la tine sigur e ET mai mic ca jantele si anvelopele nu sunt bagate ca ale mele oricum arata bine sper sa reusesc sa schimb si arcurile in viitor.....

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Merci Vyalli, da are dreptate Geo, deocamdata nu am distantiere, se poate sa fie un ET mai avantajos pentru mine !!! Si a ta arata bine, mai ales cu talon pe 40 !!! Am facut senzatie atunci, si-au rupt aia gatu dupa lupele noastre B-) !!! Respect !!!

    STR8 =»»HTC =»» Forum Runner

    Leave a comment:


  • geo_ultras
    replied
    nu are, inca

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut MVP

    ce distantiere ai puse pe ea?

    P.S. masina arata mai bestial live;)

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Doua cadre rapide, de prin oras. Murdara, dar tot luceste :-D !!!

    STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Lasa ma Andrei ca pentru tine fac o poza mai explicativa :-D !!!

    STR8 =»»HTC =»» Forum Runner

    Leave a comment:


  • andrei_mircea
    replied
    Ma simt ca in Kafka., de unde sunt si ce rol au chestiile alea?!

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Da merci Adyy, e chiar bun upgrade-ul !!!

    STR8 =»»HTC =»» Forum Runner

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google