My 83 BLACK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drogas
    replied
    Originally posted by vyalli View Post
    P.S. ai uitat de ciurucurile alea de anvelope barum care le-am dat jos la 30.000 au stat 1 an si dupa le-am pus pe masina lu taicamiu si acum au vro 60.000 si mai merg dar i le schimb eu lu batranu ca e instare sa mearga 100.000
    E de-al meu.
    Si eu am de gand sa le schimb cand nu o sa mai stea umflate... sau au atins limita de uzura.

    PS 1) Cu piesele pe care le schimbi de pe a ta , ii mai faci o masina tatalui tau.
    2) Ar trebui sa iti deschizi centru e dezmembrari daca ramai cu multe piese...

    Glumesc, arata foarte bine masina, daca bugetul permite nu ar strica sa ajungi si pe la motor... eventual un 1.6 16 valve macar daca nu altceva.
    Last edited by Drogas; 26 October 2012, 15:07.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    Originally posted by Drogas View Post
    Peste tot se plange lumea de fiabilitate la logan... vezi domne ca nu tin piesele stock cat tin la un SH adus din DE . Iata ca au dreptate, din ce se vede aici la tine :
    -amortizoare si arcuri schimbate pana in 50 de mii de km
    -toba finala schimbata
    -nici macar jantele ei originale nu au tinut 50 de mii de km

    Nashpa...
    hahahahahahha asta e buna vecine)))) stai linistit ca piesele nu s-au schimbat ca au picat s-au schimbat ca asa mi0a placut si majoritatea pieselor le am acasa ca backup:
    -arcuri schimbate pe la 26.000 impecabile
    -amortizoare schimbate la 50.000 arata bine nu scurse indoite nebuneli (arcuri si amortizoare ca backup pt loganu lu taicamiu )))
    -pai cum toba sa nu urle))))) oricum e in plan toata evacuarea sa fie schimbata ca e naspa
    -jantele sunt echipate cu cauciucurile de iarna

    P.S. ai uitat de ciurucurile alea de anvelope barum care le-am dat jos la 30.000 au stat 1 an si dupa le-am pus pe masina lu taicamiu si acum au vro 60.000 si mai merg dar i le schimb eu lu batranu ca e instare sa mearga 100.000

    Leave a comment:


  • - Geo -
    replied
    da, corect..cine se uita pe forumu asta zice ca nu tin deloc...eu le-am schimbat de la 38000

    Leave a comment:


  • Drogas
    replied
    Peste tot se plange lumea de fiabilitate la logan... vezi domne ca nu tin piesele stock cat tin la un SH adus din DE . Iata ca au dreptate, din ce se vede aici la tine :
    -amortizoare si arcuri schimbate pana in 50 de mii de km
    -toba finala schimbata
    -nici macar jantele ei originale nu au tinut 50 de mii de km

    Nashpa...

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salutare...

    Dupa cum spuneam vineri mi-am montat amortizoarele blisten cu arcurile din dotare(vogtland) si pot sa spun ca e o diferenta semnificativa fata de cele stock. Nu se mai lasa asa de rau pe curbe, sta bine, scutura dar nu deranjant singura chestie e la limitatoarele de viteza cand cobori cu spatele zici ca ai cazut din pod

    Per asamblu imi place si deabia astept sa fac upgrade la arcuri. Amortizoarele au fost montate la razvan (coco nu era) si recomand pe baieti pt orice treaba sa apelati cu incredere la ei.

    P.S. sa updatam putin topul la amortizoare cu pareri de la diferite persoane si 2 poze

    8-5 pentru H&R
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    mie imi pare rau ca nu mi-am luat 1.6 16V dar am zis ca oricum motorul de 1.4 e bunicel( am avut si pe supernova si a fost bestial) si de diferenta am plecat in vacanta

    cu motoarele astea turbate om trai si o sa vedem cum se comporta

    oricum tu ai varianta de top

    Leave a comment:


  • Cobra7
    replied
    Nici vorba... raman fidel lui 1.6 16V desi sper ca intr-o zi vor scoate si 1.6 16V Tce.
    Am oaresce dubii legate de fiabilitatea motoarelor mici si turbate cu cai multi gen(1.0 Ecoboost sau 1.2 Tce).

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    nope amortizoarele sunt sh folosite vro 4000 km asa. noi nu gasesti sub 1200 de ron dar daca am prins ocazia asta am profitat

    pai si ce motor iti pui 1.2 TCE 115????

    eu masina o sa o tin pana ii cad tablele

    Leave a comment:


  • Cobra7
    replied
    Bun pretul. Sunt noi?
    Am avut intentia sa o fac neagra dar am renuntat pentru ca trebuia chelita si nu am avut incredere ca toate piesele vor fi puse la loc cum trebuie.
    Am revopsit-o fortat de imprejurari si mai ales de idiotii din vecini ca altfel n-o vopseam... Dar poate o s-o schimb cu un Logan 2 negru.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    deci 6-4 pentru H&R dar votul continua

    Leave a comment:


  • brady
    replied
    DeLuXe are dreptate, daca vrei o masina teapana pe viraje si nu doar sa sada mai jos H&R sunt arcurile tale

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    @cobra

    650 m-au dus amortizoarele de la mariuscent slobozia

    am vazut la tine pe my ride ca ti-ai revopsit masina dupa 3 ani mai bine o faceai neagra daca tot culoarea asta o vroiai

    @deluxe
    eu stiam ca vogtland erau de entry level si le-am ales ca coborau putin si nu imi atingeau la configuratia care o am pe masina( 17 50 205). oricum am vazut o poza cu un logan cu 17 50 205 cu arcuri H&R si nu atingeau. Oricum pt urmatorul upgrade de arcuri neaparat imi trebuie cauciucuri cu talon 45 sau chiar 40

    De unde ti-ai luat bara aia pe fata de la motor?

    Leave a comment:


  • DeLuXe
    replied
    sunt putini in masura sa comenteze ce arcuri sunt potrivite
    ca cineva care in decurs de 6 ani le-a avut pe toate 3 si voghland ai deja, iti recomand h&r ... eibach sunt entry level, mie nu mi-au placut deloc

    Leave a comment:


  • Cobra7
    replied
    Ce sa faca si ei... trebuie sa faca si ei un target lunar...
    Oricum e mai bine sa-ti propuna alta culoare decat sa-ti propuna alta masina. Mie incercau sa-mi bage pe gat un PH1 Kiss 1.5dci cand eu i-am spus ca nu ma intereseaza nimic sub 16V...
    Cat au fost amortizoarele?

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    @cobra

    pai nici eu nu stiam ca au negru in aprilei 2009 si cu o seara inainte nu eram decis ce culoare sa aleg si am vazut din greseala negru la ei. Nici ei in showroom nu stiau ca comercializeaza negru si au incercat sa ma faca sa imi aleg alta culoare( ex: se intretine greu, dureaza o luna jumatate 2 aproape livrarea etc) si le-am spus ca nu ma intereseaza ca astept. Am facut actele, avans pe 9 aprilie parca iar pe 15 aprile m-am sunat ca pleaca masina de la pitesti ))))))))))) iar pe 17 am ridicat-o. Ce pot sa spun ca atunci cand am ridicat masina pana si directorul a venit sa o vada ca nu stiau nici ei cum e negru )))))))))))))

    Asa e scorul este 4-4 dar astazi masinuta pentru ca a facut 50.000 de km ii pun amortizoarele ca m-am plictisit sa le plimb in porbagaj si sa ma dau cat pot pana vine zapada

    Ciudat ca au coborat 4,5 ca ce am cititp pe forum coboara 3.5 si cica dupa o perioada se inmoaie arcurile ??????

    Oricum o sa incerc toate combinatiile eibach s H&R ca sa ma convinb

    P.S. ca sa pun arcurile astea trebuie sa schimb si talonul la cauciucuri la 45 sau 40 deci alti banuti care momentan nu sunt in cont

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google