....
Salutare
Sa mai stergem praful putin de pe logan. Nu s-a mai facut mai nimic la loganul din dotare din lipsa de timp. De curand am avut timp sa ii fac o spalare + ceara solida ca vine vara si o sa am botul plin de musculite.
Ca probleme intampinate de la ultimul post
-mi s-a ars un bec de la xenon si droserul digital, au fost schimbate numai ca becurile care le am eu la lupele mele(G3) se gasesc foarte greu si mi-a facut un baiat o improvizatie cu bec d2s care evident e o mare cocarteala si nu recomand ( aici tin sa ii multumesc lui MVP ca m-a ajutat la 10 noapte pe frig sa asesze becul cat de cat OK pana vin noile becuri)
-niste soricei si-au facut un cuib mic la farul din dreapta , bine ca l-am descoperit la timp
Urmeaza la masina sa ii fac revizia de filtre si ulei, sa schimb discurile ca sunt cam duse( aici ori merg pe pline cum e acum ori trec la discuri ventilate), sa schimb becurile, anvelopele cu 205/45/17 si cam atat.....
P.S. cine imi recomanda o solutie de curatat motorul?
Drumuri bune si libere
My 83 BLACK
Collapse
X
-
Originally posted by Alex23 View PostCu consumul cum stai, de demaraj cu 17 nu are rost sa te intreb. Am pe cineva care are de vanzare un set la un pret foarte bun si ma batea un gand.
Leave a comment:
-
jantele mele sunt ET 40 7J....oricum aici cred ca o sa ma invart 15-20mm
@ marius
tu mai ai distantierele?
Leave a comment:
-
Daca ai et 35 la jante poti sa pui dist de 20mm si le faci cu et 15.eu asa am avut...
Leave a comment:
-
am scris la postul nr.252 o pagina mai in spate cum e consumul meu la masina.
creste cam cu 1L .....si asa e scumpa benzina macar sa mergem cu stil
Leave a comment:
-
Cu consumul cum stai, de demaraj cu 17 nu are rost sa te intreb. Am pe cineva care are de vanzare un set la un pret foarte bun si ma batea un gand.
Leave a comment:
-
eu stiam ca astea se fac in Taiwan vecine. Oricum anvelopele sunt de vara..... iarna ma joc cu vredestein snowtrac 3;)
Sincer mie imi plac mai mult Nankang decat michelin-urile care le-am avut inainte. poate isi mai pierdusera din proprietati ca aveau 10 ani
Leave a comment:
-
nankang ? )))
Mor loganistii cand le povestesc de anvelopele mele de iarna Good Year UG 7+ folosite vara.... dar vere Nankang ???? China, cauciucuri din Dragonul Rosu'
PS Sa le poti sanatos! Are sefu'meu la Touareg Nankang de iarna- folosite tot timpul, si imi par foarte bune raportat la pret.
Leave a comment:
-
sa mai sterg si eu putin praful pe aici
daca tot nu am reusit sa vand jantele sa trec la ceva cu buza, am prins ocazia sa cumpar 4 anvelope pe 17 Nankang NS2 205 40 zr17 sh DOT 4612 toate cu 6 mm carne....
Dupa aproape 600 de km parcursi cu ele ca prima impresie volanul merge mult mai usor iar masina raspunde mai rapid, mi se pare ca se manevreaza mai usor si e putin mai infipta.
Nu e mare diferenta intre anvelopele care le-am avut inainte , aici ma refer daca se simt mai tare denivelarile sau gropile. E fix la fel, asa ca inca 3 ani nu o sa fac pietre la rinichi))))))))))))
Daca stiti pe cineva care are arcuri H&R de vanzare sau distantiere sa ma contacteze pe privat !!!!!
P.S. are cineva idee ce distantiere sa pun pe spate ca sa scot janta putin inafara? mi se pare prea bagata sub aripa
Leave a comment:
-
Fiecare cu parerea lui, sunt de acord ca sunt multe inbunatatiri care le poti face la un logan, dar asta cu chederul de la motor antipraf e neesentiala. La cate lufturi are loganul si mai ales la cat praf e in bucuresti nu scapi asa de el, iti intra pe la roti si pe langa scut destul. Singura utilitate este ca sta capota motor mai bine si nu ma face galagie la inchidere.....
STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
Leave a comment:
-
Guest repliednu are absolut nici o treaba chederul cu racirea motorului, astea sunt povesti.
si eu am de 3 ani si toata vara electromotorul a stat oprit dupa oprirea motorului
daca te uiti sub bagheta cromata, ai 3 gauri mari. deci pe acolo intra aer, in plus aer intra printr-o gramada de lufturi: de la faruri, de sub masina, de sub proiectoare (are niste bucati de plastic cu niste chestii decupate in ele prin care intra aer), oricum motorul nu are nevoie de atata racire, mai uita-te si pe la alte masini sa vezi ca au suprafetele pt racirea motorului mai mici decat la logan iar motoarele sunt mult mai puternice.
noul clio rs, peugeot 407, toyota gt86 sunt doar cateva ex
chiar si noul audi a6 3.0tdi .. grila e mare dar nu e toata activa. ce naiba, nu are audi a6 3.0tdi atata aerisire cata are loganu 1.4 )
exemplificare concreta
Imposibil de ignorat deși cam greu de ghicit în trafic. Dacă stai la trecerea de pietoni și îți întrebi prietena ori soția ce model de Audi trece, nu o să șt...
12:40Last edited by Guest; 22 August 2014, 23:03.
Leave a comment:
-
Originally posted by B-64-MVP View PostCat despre chederul de la motor nu prea iti recomand, o sa impiedice praful sa intre pe sus, dar pe jos tot va intra. Si nu asta ar fi problema, dar motorul o sa se incalzeasca si nu va avea aerul necesar care intra pe sub capota sa se raceasca si o sa-ti stea electroventilatorul pornit mai mereu. Tu decizi, faci o proba , nu e mult un cheder, 15-20 ron.
STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
Nu este nimic adevarat, exceptand ca pe sus va intra putin mai putin praf...
Leave a comment:
-
Originally posted by B-64-MVP View PostCam scumpa bateria, eu am luat rombat tornada 80amp cu 300. Dar mu mai cumteaza, bine ca merge si iti faci concediul !!! Cat despre chederul de la motor nu prea iti recomand, o sa impiedice praful sa intre pe sus, dar pe jos tot va intra. Si nu asta ar fi problema, dar motorul o sa se incalzeasca si nu va avea aerul necesar care intra pe sub capota sa se raceasca si o sa-ti stea electroventilatorul pornit mai mereu. Tu decizi, faci o proba , nu e mult un cheder, 15-20 ron.
STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
Leave a comment:
-
da stiu ca a fost cam scumpa dar a fost pe fuga....mai era una rombat de 60ah la 330 dar am zis sa imi iau mai mare fata de ce am avut
cu chederul m-am gandit si eu dar tot asa mi-am pus problema ca intra prin alte parti...asta e o sa curat motoru atent(nu la spalatorie) ca parca bateria asta noua e ca nuca in perete la ce praf e acolo
Leave a comment:
Leave a comment: