My 83 BLACK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL
    replied
    eu am rupt 2 cotiere in 5 ani, una armster si una ca a ta. s-au retezat din partea de sus a piciorului. oricum, nu merita sa dai atatia bani pe armster.
    acum o vreme nu mai iau ca n-are cine sa mi-o puna. eu sunt prea lenes pentru a incepe sa studiez situatia si s-o mai si montez. si la service nu ma duc sa dau un sac de bani doar pentru atat.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    @B997NDL

    sincer nu stiu cu ce ulei de transmisie a venit masina(banuiesc ca dacia oil) si m-am gandit ca oricum acest ulei din cutie se schimba mai rar am zis sa merg pe ceva mai scump si de calitate. Diferenta este la schimbarea vitezelor parca merge un pic mai lin. De ex la masina lu taicamiu care nu a schimbat uleiul din cutie( 1.4 ph1, 83.000km) merge mai greu. Oricum sunt curios in iarna cum o sa fie schimbatul vitezelor

    in legatura cu discurile cred ca o sa trec la ventilate si m-am apucat sa citesc si sa caut. Momentan configuratia o sa fie:
    etier+suport etier TRW
    discuri brembo ventilate
    placute fdb845


    P.S. dupa 4 ani mi-a cedat piciorul de la cotiera. Cand mi-am luat masina mi-au facut oferta 500 de ron cotiera si nu mi-am luat. Am luat de la flavio cu 75 de ron cotiera exact ca cea originala si a fost perfecta. Acum dupa 4 ani aceeasi cotiera 70 ron cu tot cu transport

    Mai jos pozele unde a cedat cotiera iar pielea de sus am vazut ca e doar decolorata nu crapata sau ceva
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    adica e eco sau la culoare ?
    eu intreb daca ajuta cu ceva masina. si ea e biodegradabila din cauza ruginii.

    Leave a comment:


  • Nimeni
    replied
    Merita ca Motul e verde.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by vyalli View Post
    De curand am reusit sa imi fac timp si am schimbat toate lichidele din masina pe langa revizia normala de ulei. Am optat pt produsele din gama Motul pt ulei cutie, ulei servodirectie si servofrana. Ca impresii franarea si schimbatul vitezelor a ramas la fel nimic WOW motorul mi se pare ca urca mai frumos in ture iar la servo la fel
    deci n-a prea meritat uleiul MotylGear care e 47 lei/litru fata de Elf Tranself NFJ (cu care cred ca a venit masina) care e doar 25 de lei pe litru ? Schimbarea vitezelor se face absolut la fel ?

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut brady

    am vazut ulterior ca e ventilat deci zboara din calcul. o sa ma decid cand vine momentul intre cele de origine sau sandtler

    oricum ma apuc de citit topicul dedicat discurilor de frana sa invat de acolo ce si cum ar fii mai bine pentru a mea

    mersi rudy pt explicatie ...o sa urmaresc sa vad daca imi fac figuri

    Leave a comment:


  • brady
    replied
    Hai noroc, cu discurile de frana ai grija pentru ca cele brembo max necesita etrier mai mare deoarece sunt ventilate.Deci daca ai disc plin acum nu poti pune ventilat fara etrier. Celelalte vad ca nu sunt ventilate si merg pe etrierul de disc plin.

    Leave a comment:


  • rudy_grf
    replied
    Bujiile cu 1,2,n electrozi vor da tot o singura scanteie,dar avantajul la cele cu mai multi electrozi este siguranta aparitiei scanteii. Poate la cele cu un electrod e posibil sa nu ai tot timpul scanteie , la cele cu doi electrozi ai siguranta ca pe unul dintre cei 2 electrozi sa ai scanteie. ( cam asta este teoria ).

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut

    asta e culmea ca porneste normal si la frig si la caldura....vedem cand o sa vina iarna daca face figuri o sa le schimb.

    oricum sa vedem daca ma mai tine si iarna asta bateria ca cica e timpul

    Leave a comment:


  • bogdan BOG
    replied
    salut vyalli-in primul rand felicitari pentru masina,foarte ingrijita,o vad aproape zilnic..in legatura cu bujile,atunci cand am schimbat distributia am schimbat si bujiile, la fel tot de origine, dar cu un singur electrod.dimineata sesizez faptul ca porneste umpic mai greu,dar dupa ce se incalzeste motorul sau dupa alte proniri pe parcursul zilei e ok.o sa caut totusi unele cu 2 electrozi totusi.numai bine

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salut vecine

    piesele m-au costat asa
    KIT DISTRIBUTIE + POMPA APA DE ORIGINE LOGAN 470 ron
    KIT TRANSMISIE DE ORIGINE LOGAN MPI 350 ron
    MANOPERA 360 la dacoserv

    Rolele se prezentau bine dar asta am vazut cand am demontat distributia si oricum nu aveam de unde sa stiu cum se prezinta. Am zis sa schimb tot sa stau linistit mai ales ca atunci cand merg afara fiind motoru mic o tin in turatii mai mari si ma gandeam ca dupa 5 ani s-au mai dus rolele alea

    A si tu vb de audi nu ca loganu stiu ca nu il mai ai

    Leave a comment:


  • Drogas
    replied
    Cat te-a costat toata treaba la distributie + accesorii+ manopeara?

    Cred ca ai exagerat un pic cu rolele de la accesorii... si rola intinzatoare de la distributie puteai sa o mai tii... Ma rog acum stai super linistit noaptea...

    PS In afara de cureaua de distributie care a fost schimbata la sfarsitul lui 2010, in rest am pe masina toate reperele de fabrica -rolele de fabrica si cureaua de accesorii de fabrica ( 12 ani vechime- iti e mila de ea, daca nu aparea data fabricatiei nu imi dadeam seama) ...
    In mod normal o rola trebuie sa tina minim 120.000 de km in RO sau 180.000 in afara.

    Romanasii din reprezentanta sunt mai catolici decat Papa .... cu termen 60.000 de km sau 4 ani.

    Oricum ai facut o treaba buna.
    Last edited by Drogas; 16 June 2014, 13:22.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    Salutare.

    Sa mai stergem praful pe aici ca pe masina tot sta nu vrea sa plece......

    Anul asta in Aprilie i-am facut distributia ( 5 ani si 63.000 km). Piesele se prezentau bine doar ca pompa de apa pierdea antigel pe la presetupa(daca am inteles bine) iar cureaua de la accesorii avea niste crapaturi mici. Cea de la distributie era ok fara crapaturi.Piesele le-am luat de la daciashop si sunt foarte multumit de calitate si voi mai apela la ei

    De curand am reusit sa imi fac timp si am schimbat toate lichidele din masina pe langa revizia normala de ulei. Am optat pt produsele din gama Motul pt ulei cutie, ulei servodirectie si servofrana. Ca impresii franarea si schimbatul vitezelor a ramas la fel nimic WOW motorul mi se pare ca urca mai frumos in ture iar la servo la fel

    Urmeaza sa schimb discurile si placute ca se prezinta nasol rau de tot si optez intre


    si


    Acum sa va intreb ceva de bujii....bujiile mele aveau 2 electrozi de masa iar astea care le-am luat aveau doar 1 electrod..credeti ca o sa fie probeleme pe viitor? La masina nu simt nimic schimbat

    Poze cu masina o sa urmeza ca cu ploile astea sa stea curata mai greu
    Attached Files
    Last edited by vyalli; 16 June 2014, 12:50. Reason: 1

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    pretul e mare la cele galbene.....or face ceva in plus

    Leave a comment:


  • c.vio
    replied
    Nu exista nicio diferenta intre cele gri si cele galbene

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google