Melcozaur 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    A scris omul ca a fost un pamflet. Adevarul e ca pana acum a fost cea mai tare prezentare si ne-a tinut pe toti incordati Pe mine deja ma enerva treaba asta cu 1.4

    La exterior nimic nu vrei sa-i faci?
    I-ar sta bine cu o suspensie sport si jante motorsport,asta ca tot iti place sa te dai
    Last edited by Christnacht; 29 March 2013, 09:27.
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #92
      Lasati ma omul in pace sa isi prezinte masina cum stie el mai bine . Se poate pune turbina pe masina ? -intreb doar .

      Comment


      • #93
        amza in 92 de comenturi cred ca ai scris de peste 5 ori ca am 1.6. eu sunt disperat?

        Singura suspensie pe care as pune-o ar fi una reglabia doar ca sunt foarte scumpe si pentru mine nu merita.

        La exterior am pus un sticker si zic ca e de ajuns. O masina stoc nu atrage atentia si nu ma doare capul in cazul in care vin noapte si sunt controale sau alte cele.

        Acum 1an si 6 luni am schimbat franele ,discuri si placute, cu un set de ferodo foarte ieftin. Placutele in acest moment sunt praf, am facut aproximativ 30 000km 90% urban si le voi schimba cu cele din pozele de mai sus (aceleasi)

        Acum ceva vreme am mers in targul vitan pentru a mai casca ochii dupa o clapeta de acceleratie de 50mm diametru. Am cautat 3 ore trecand de cel putin 4 ori pe la fiecare patura gasind 2 doar ca preturile erau imense pentru mine 200-300lei. La ultima incercare am vazut 2 clapete de aluminiu. Pun mana pe ele ma uit, una era sparta iar cealalta era foarte ok, chiar 50mm diamtreu. Il intreb cat cere pe ea si imi spune 100 ron, ii zic ca mai mult de 30 de lei nu dau ca sigur nu merge motorasul si accepta spre surpinderea mea. Vin acasa bucuros si incep sa o desfac si cand ce sa vedeti.. am facut-o sa mearga.


        Vorba aceea: Sa iasa aer
        Attached Files

        Comment


        • #94
          Sunt praf in sensul ca le-ai incins de le-a luat dracu in oras ca de altfel vad ca au inca foarte multa carne pe ele.
          Lasa-l pe amza si nu te mai enerva cu el, pur si simplu nu poate.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #95
            @melc: din ce-am simtit, de la inceput ti-am zis ca e o o idee mai fasneata ca 1.6 16v.
            Nu moare la accelerare si se simte exact ca o masina pe carburatie, de cilindree mare.
            Mie mi-a placut tare mult.

            Nu stiu ce i-ai facut si nici nu ma pasioneaza prea tare.
            Cert este ca ai o masina ce se conduce foarte ok.

            Comment


            • #96
              sami alea sunt poze de cand erau noi, o sa pun poze cu ele acum cand le dau jos. hiar sunt praf.

              Mc cezar.

              Comment


              • #97
                chiar te rog sa pui poze, am si eu exact aceleasi discuri si placute si in 5000 km mi-a facut uzura la disc incat se simte margine cand pui degetul, nu stiu sa aproximez 1-2 mm iar la placute nu-ti poti da seama, oricum incinse bine bat ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #98
                  Are axa sigur , axa de cuplu asta i-a facut .. Orice 8v v-a fi mai fasnet decat un 16v pana urca pe ture
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • #99
                    sam, de cand si pana cand ne tragem noi de sireturi? rog un moderator sa ia atitudine!

                    @Lau, detaliaza putin cu axa aia...

                    Comment


                    • Treaba e simpla...lau sa detaieze.E chiar f simplu de facut.O sa ai un cuplu formidabil in turatie mica.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • un dinte inainte la distributie?

                        Comment


                        • O tiganisem si eu pe cea stock si o facusem de cuplu,aveam un cuplu fenomenal intre 1500 si 3000rpm,atat de mult inca s-a rupt axa pe jumate .De...prea mult cuplu
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • nu exista ..in ambele cazuri pierzi enorm fie jos fie sus ..am testat un dinte in minus si un dinte in plus
                            La a mea am avut un dinte in plus si tragea foarte bine sus dar jos mergea in suturi
                            La cea rosie am avut un dinte in minus si jos tragea bine dar de la 3500 rot/min se punea in nas

                            Comment


                            • Miu, unde ai tiganit axa?

                              Comment


                              • Treaba la miu e ca axa era deja prelucrata tehnic, pe masini unelte de inginerul din mine, dar a uitat(batranetea si grijile coiSAN), a mai umblat si el la ea si a cedat, impreuna cu arcurile la supape, scaunele supapelor si arcurile+toate 7 surburile la rampa culbutorilor smulse.Asta-i viata...
                                Last edited by al!n; 29 March 2013, 15:16.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google