Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in mare tine de stilul de mers.
    daca merg lejer, linistit, atunci tin turatia la 1.800- 2.000rpm (si schimb pe la 2.500)
    daca ma grabesc, atunci tin turatia la 2.500 - 3.000rpm, si schimb pe la 3.500rpm.

    Comment


    • Multumesc!

      Comment


      • Si eu tot in jur la 2000 merg +- 200 ture. Plus ca acolo ai si consumul cel mai bun. Eu am aproape 45000km cu masina si merge brici.
        sigpic

        Comment


        • 45.000 e putin, sa vedem pe la vreo 200.000 km cum se prezinta injectia
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Cine o va avea la 200000km. Fac 150000 si o dau mai departe.
            Filmarea este facuta pe DN1, pe la Ploiesti.

            Era noapte, ploua, vizibilitate redusa, drum aglomerat...
            sigpic

            Comment


            • Frumoasa masina,si consumul este foarte bun.Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere.
              Vand becuri cu led SMD pentru autoturisme si locuinte.

              Comment


              • Masina are 28.572KM.
                Merge bine, trage bine.
                Dar la motor a inceput sa dea cu ulei.
                Atasez poze, care sunt mai explicite.
                Uleiul l-am observat de mai mult timp, dar acuma are mai multa ulei.
                Am slabit surubul care tine furtunul, l-am aranjat, dar tot are un joc. probabil ar trebuie sa aiba o garnitura intre cele 2 furtunuri.
                Stiti o rezolvare rapida si usoara?
                Nu vreau sa petrec iar o groaza de timp prin service.
                Mai am de mers 10.000km, pana cand trebuie sa schimb uleiul.

                In rest masina e OK, m-am obisnuit cu ea, mi se pare ca scartaie mai tare fata de loganul 1 ph1.

                Numai bine tuturor.
                Attached Files

                Comment


                • cat ulei a pierdut de la un schimb la altul?
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • Originally posted by djxhouse View Post
                    Dar la motor a inceput sa dea cu ulei.
                    Am slabit surubul care tine furtunul, l-am aranjat, dar tot are un joc. probabil ar trebuie sa aiba o garnitura intre cele 2 furtunuri.
                    Stiti o rezolvare rapida si usoara?
                    Nu vreau sa petrec iar o groaza de timp prin service.
                    Maşina fiind în garanţie, cel mai bine pentru tine este să apelezi liniştit la ea!
                    Părerea mea este că nu merită deloc să umbli tu pe acolo şi în caz de ceva mai grav, să-ţi spună Doamne fereşte la Service, că tocmai s-a constatat intervenţia asupra motorului de către o persoană neautorizată şi astfel s-a pierdut garanţia!
                    "Paza bună trece primejdia rea!"

                    Comment


                    • Ampt m-ai convins. Asta o sa fie.
                      O sa trec pe la ei.
                      De mult nu am scris, ca nu am avut ce sa scriu.
                      Masina merge, bine.
                      Indata trebuie sa reinnoiesc RCA-ul rovigneta.
                      Numai bine tuturor.

                      Comment


                      • Am fost la service.
                        Raspunsul a fost pe masura...

                        "Vapori de ulei" si este foarte normal. daca nu erau vapori de ulei, atunci trebuia sa-mi fac griji, ca nu stiu ce nu functiona corect.


                        Acu chiar ca am ramas ca la dentist.

                        Comment


                        • Sincer nu mi se pare un răspuns demn oferit de un service reprezentanţă Dacia şi nu de vreun atelier oarecare, dar cum nu mă mai miră nimic ...

                          Comment


                          • o sa trec si la alt service dacia, sa vad ce spun si acolo..
                            cel putin in 3 locuri o sa verific.

                            Comment


                            • Asta înseamnă nervi, timp pierdut şi bani, toate din cauza unora care nu merită să se numească reprezentanţă Dacia.

                              Comment


                              • Reprezentantele Dacia au ajuns in ultimul hal in materie de mecanici, cand am facut ultima data schimbul de ulei i-am spus tipului de acolo ca nu e normal sa-mi curga ulei pe la surubul de golire , iar el mi-a raspuns sec ca nu este vina lui ci a fabricantului care a proiectat baia de ulei , iar eu i-am raspuns ca nu e atat de greu sa puna mana pe un manual Renault si sa mai citesca putin sa vada cum se face correct un schimb de ulei. S-a uitat la mine ca la cel mai periculos dusman pe care l-a avut in viata lui.
                                Si au mai avut tupeul ca dupa revizie sa ma sune sa ma intrebe daca am fost multumit de interventie.
                                Last edited by prometheus; 6 May 2014, 21:19.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google