Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Danke ! pe tamburi am dat 200 lei din dezmembrari, daca schimbi rulmentii, mare grija la inelele de ABS, sunt facute dintr-un material casant si se sparg usor. Nu trebuiesc inlaturate, insa in procesul de "servisare" rulmenti poti avaria inelele, depinde cu ce sunt scosi.Drumuri bune si tie !
    Last edited by prometheus; 1 December 2019, 13:04.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • 118 k, povestea continua, pompa de servo imi da putin de furca, transpiratii pe la axul fuliei, necesita schimbare in rest totul merge ok. Se apropie si schimbul de distributie care va fi executat luna aceasta.
      Attached Files
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Dupa lungi cautari pentru un mecanic adevarat, am gasit in final pe cineva care a fost in stare sa-mi regleze si mie culbutorii cum trebuie, dupa nenumarate respingeri de pe la alte mega service-uri gen APAN la care in opinia lor culbutorii nu se regleaza la 1.2 16v D4F-732, ca problema este in mod sigur din alta parte, sau alte ateliere unde am fost si s-au batut cu caramida in piept ca ei stiu sa regleze si de fapt au facut mai rau, prin eliminarea tolerantelor pe care inca le mai aveam, am gasit un mecanic bun care a stiut sa-mi regleze culbutorii, evident omul nu este la prima lucrare de acest gen.
        Valori corecte de reglaj, la mine pe axa cu came intre camele A2 - E2 exista acel canal enigmatic, in functie de acest semn valorile de reglaj evident difera (au fost reglate la cotele maxime) !
        supape admisie : 0,25mm la 0,32 mm
        supape evacuarea : 0,35mm si 0,42 mm


        Attached Files
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Inlocuit ulei cutie de viteze, ce se vede in atasament este un ELF NFJ 75W-80, in cel de 5 l este ulei uzat de cca 30000 km, facuti in 1.4 ani, in recipientul de 1.5 l este ulei nou. Degradarea este evidenta, uleiul si-a schimbat culoarea destul de mult, cu toate ca multi ar spune ca sunt km putini pentru a face un schimb, insa eu consider ca este o mentenanta preventiva si relativ ieftina mai ales daca se face personal, 4 l de ulei sunt cca. 140 lei, cu ocazia asta se verifica si daca au existat pierderi de ulei. La acest schimb, am ales NFX 75W pentru ca NFJ sau NFP au disparut de pe raft si acest sortiment inlocuieste ambele versiuni, evident este tot un API : GL4, daca nu avea aceasta norma clar nu-l alegeam, cum fac multi am observat, cauta API : GL5 pentru ca se "aude" prin folclor ca este mai bun, total gresit, pentru cutiile de viteze manuale de la Renault, in speta grupa JXX, producatorul recomanda doar API : GL4, probabil pentru ca internele cutiei sunt facute din materiale care nu suporta orice norma de cutie manuala, cum ar fi sincroanele din bronz, un API GL5 le distruge.
          Attached Files
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • arata misto chiulasa.Cumva culoarea auriu e de la Castrol folosit in trecut?
            cat despre uleiul de cutie, 75w este echivalentul lui 75w80
            ​​​​​​

            Comment


            • Nu cred sa fie de la Castrol acea culoare, ma asteptam sa fie mult mai curata, avand in vedere ca fac schimburile la km relativi putini.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Treci pe 0w40, e mai bun la rece,mai fluid decat 5w30 iarna.
                Ptr motor curat n-ar strica un engine flush din cand in cand.
                ​​​​​​

                Comment


                • am luat eu Triax euro lx 0w40 din cluj de pe site-ul uleidemotor, firma westone
                  SPECIFICATII SI APLICATII: TRIAX EURO LX 0W-40 este proiectat pentru motoare europene ca BMW, Audi, Porsche, Fiat și Mercedes Benz, de asemenea pentru multe alte masini care necesita un ulei de motor cu viscozitate 0W-40. Este recomandat doar pentru vehiculele pe benzină si ofera compatibilitate deplina cu toate tipurile de convertoare catalitice.

                  maine il pun, cu filtre mann
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • Cand ai timp, dupa vreo 500/1000 km posteaza cum s-a comportat, imi place ce specificatii are ! poate il incerc si eu.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Am pus uleiu nimic wow, nu e prima oara cand ldpe mananca spanac pe softpedia , ma mai aburise el cu redresoru cu robot de pornire lidl cand aparuse. Mai bun e Norauto HF1500 care l-am luat io prima oara si i-am zis si lui sa isi ia
                      Gen cum patisei tu cu Ravenol SSL0w40 care ti-l recomandase IancuMIC.
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Pentru iarnă, un 5w30 sau 0w40 e mai bun în general decât 5w40.Alt aspect, consider că la mersul preponderent urban și/sau curse scurte, este important să se schimbe uleiul mai devreme ca număr de km, știind că în mers urban aditivii, tbn-ul se duc mai repede. În mers urban se fac mai repede ore de funcționare decât kilometri. Indiferent urban/extraurban nu ține uleiul din motor mai mult de 10k km.
                        În privința culbutorilor la 1.2 16v, este foarte important reglajul culbutorilor, aș zice obligatorie după 100k km mers pe benzină și 30k km pe gpl. Este o operație de finețe și puțini mecanici cunosc valorile în functie de camă la 1.2 16v.
                        Last edited by mike-5; 29 October 2022, 18:49.

                        Comment


                        • [QUOTE=Leo0608;n3671523]arata misto chiulasa.Cumva culoarea auriu e de la Castrol folosit in trecut?
                          Îți spun eu, nu de la Castrol, ci de la schimburi ale uleiului ceva mai devreme de 10k km. Cu un ulei nu trebuie mers până la uzura lui maximă, de altfel nici nu știi când este uzat la maxim decât dacă îl duci la analize. Dacă îl schimbi când încă e în mințile lui, se evită depunerile în motor. Mai bine un ulei semisintetic aprobat schimbat mai des decât un sintetic scump schimbat mai rar.


                          Comment


                          • Schimburi dese + filtre de calitate, cu putin noroc, chiar si acest motor considerat mega slab pe parte de CP/cuplu, poate atinge lejer un 200k, fara interventii interne, pana la urma este valabil la orice motor, ai grija de el, va rezista mult si bine. Ce-i drept este ca la ora actuala un banal schimb de ulei intr-un service de reprezentanta si nu numai, ajunge la un scor destul de piperat, dar cum eu am scapat de mult timp de povara garantiei, imi fac singur schimburile de ulei motor/cutie.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • se incalzeste greu motoru cu uleiu asta.Da senzatia ca la Redline 0w40 care l-am pus in 2012.
                              ​​​​​ Am mers pe A2 Buc - Calarasi in treptele 3 si 4 schimbat la 6000-6300 rpm.
                              Nu stiu daca il tin, pare greu pentru motor. E ptr V8-uri americane, masini mari. Nu ptr ascutitori de pe logan
                              ​​​​​​

                              Comment


                              • Deci nu ti-l recomand ! Io nu's IancuMIC
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google