B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, din pacate galeria de evacuare a fost montata la un asa zis specialist. I-am lasat masina sa faca treaba in liniste si se pare ca nu a strans suficient piulitele pe prezoane. Scaparile de gaze in exterior n-au fost mari, altfel simteam in masina... De data asta am aliniat suprafata flansei serpisorilor, am cumparat garnitura noua si voi monta galeria cu mana mea, respectand cupluri de strangere.

    Pana acum am facut totul ca la carte : am pus motorul pe pozitie, am apropiat suruburile suportilor apoi am strans in ordine corecta si la cuplu orice surub care are legatura cu prinderea motorului pe caroserie. Am facut apoi acelasi lucru cu suruburile dintre motor si cutie.

    In acest moment ma ocup de curatare si spalare a tuturor pieselor anexe (galerie admisie, galerie evacuare) si remediat mici defecte din instalatia electrica (izolatii rupte, dezlipite, protectii desprinse, inele de prindere etc.)

    Inainte de a termina ma voi ocupa si de frane. Preconizez ca va fi gata saptamana viitoare.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • mda...galeria aia daca a fost facuta de un ''meseria bratara de aur, gatul palnie de...de inox alimentar'', n-o fi tinut cont de faptul ca atunci cand el sudeaza, acea flansa trenuie sa fie perfect plana, ori el a sudat pe o singura parte si ce sa vezi, dupa ce a sudat si s-a racit, surpriza, a ''tras''....aviz amatorilor, cand face nenea meserie, atrageti-i atentia.
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • @mariann, galeria de evacuare este de fapt de Citroen 1.6 16v venita din Anglia. Nu sunt probleme cu ea, insa flansa a fost facuta la noi, pentru ca nu se potrivea pe chiulasa cea de Citroen. Ca sa sudeze flansa respectiva si sa mai faca ceva adaptari, meseriasul a avut nevoie de ceva timp. Motiv pt care i-am lasat masina, sa aibe pe ce sa faca probe si apoi sa monteze cu totul.

        Nu-l invinuiesc pe om, ca toti gresim. Bine ca n-a fost nimic rau, am rectificat suprafata flansei si acum astept sa o montez cum trebuie.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • corect, bine ca n-a fost ceva grav...
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • Sa fie bine...sa nu fie rau :

            - am carte, am parte... de lectii de conduita elementara la volan si ceva notiuni de pilotaj sportiv, cartea este coordonata de maestrul Constantin "Titi" Aur;
            - am terminat frana pe o parte;
            - am achizitionat un vas de expansiune nou;
            - am spalat toate furtunele, caloriferul, radiatorul si conductele de apa;
            - am curatat zonele de imbinare la corpul termostatului/chiulasa, la galerii;
            - am montat radiatorul, alternatorul si pompa de servo, galeria de evacuare
            - am pus coliere noi la toate furtunele (coliere cu autostrangere, originale, cum erau pe masina)
            - am confectionat un racord cu stut de intrare a gazelor de carter; este realizat dintr-un debitmetru vechi si un racord de alama; urechile de prindere ale debitmetrului imi vor fi de folos la fixarea lui pe bloc; foloseste la imbinarea dintre doua conducte de aer, intre filtru si corp-clapeta

            Ma misc mai greau deoarece lucrez seara, dupa ce vin obosit de la serviciu. Fac totul cu migala pentru ca nu vreau sa uit vreun surub nestrans.
            Attached Files
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Meserie, cu ce vopsea ai vopsit etrierii? Rezistenta la temperatura inalta? Vreau un nume )

              Adica as avea nevoie de toti pasii de la curatatul ruginii (solutie ceva,spray?) ajungand la grund (la fel,de care?) si finalizand cu vopseaua.

              Bafta multa si nu te grabii.Cozonacii ies pufosi daca le acorzi destul timp si atentie!

              Comment


              • Cozonacii ies pufosi daca nimeresti reteta. De apreciat tactul cu care se face orice chichita la masina asta. De aici si fiabilitatea extrema care o caracterizeaza.

                Comment


                • Originally posted by CataLiNNN View Post
                  Meserie, cu ce vopsea ai vopsit etrierii? Rezistenta la temperatura inalta? Vreau un nume )

                  Adica as avea nevoie de toti pasii de la curatatul ruginii (solutie ceva,spray?) ajungand la grund (la fel,de care?) si finalizand cu vopseaua.

                  Bafta multa si nu te grabii.Cozonacii ies pufosi daca le acorzi destul timp si atentie!

                  Vopsea la spray luata din Vitan, de la magazinele alea de vopseluri care au multe sprayuri la usa. Este speciala pentru etriere.

                  Se curata bine de rugina si alte depuneri (au am avut avantajul ca am avut etrierii demontati, i-am dus la sablat si apoi le-am pus garnituri noi), se degreseaza bine cu spray de frana sau cu nitrodiluant, se protejeaza suprafetele ce nu trebuiesc vopsite (culise si cilindru) si apoi se da cu spray in 2-3 straturi, cu 15 minute timp de uscare intre ele. Temperatura ambientala sa fie aprox 20-25 gr.

                  Periodic se curata cu o carpa imbibata in alcool sau diluant suprafetele la vedere, se izoleaza si apoi se revopseste. Altfel nu tine.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Hmmm arata bine franele,motor nou frane noi bun asa,maine vin sa dam o cheie?
                    sigpic

                    Comment


                    • dar cartea.... cum ai intrat in posesia ei?
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • www.titiaur.ro > contact

                        Am gasit pe Facebook o notificare si am sunat imediat.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Incet si sigur, nu vreau sa ramana nici un surub in urma...

                          Fiecare garnitura desfacuta a fost cumparata de noua, unde nu are garnituri i-am facut din silicon negru.

                          Odata cu noua inima, Zambilici va primi si incaltamintea de vara, ca doar i-am pregatit adidasi noi asta toamna, 205/40/17, Yokohama si Dunlop


                          Astazi incerc sa-i dau o cheie, sa invarta motorul de cateva ori sa ia ulei din baie. Maine ii cuplez bujiile sa si porneasca.

                          Poza bonus : disc uzat de 260mm vs disc nou de 280mm
                          Attached Files
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • In fine vad si eu o poza cu Zambiloaica pe anul 2013 ) Astept primele filmulete cu noul motoras
                            Last edited by Christnacht; 11 March 2013, 22:50.
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • In seara asta la fix orele 22 am dat cheie. Succes din prima, desi si-a cam numarat dintii si pistoanele la primele invarteli.


                              Maine ies in primele probe de drum
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Sa scoata jar pe toba
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google