B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saptamana frumoasa tuturor, eu astazi am sesiune de dat gauri in oalele spate. Si nu prea imi vine cheful
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Si tie la fel.Ce vreme benga! )
      Gandeste-te la rezultate si o sa iti vina!

      Comment


      • vezi ca ai roata stramba pe fata !

        Comment


        • Oricum hodoroaga sta la caldurica, in garaj...Mai pe la 14.00 ma apuc de fierarit
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • nu observasem ca e roata virata si mi se parea foarte ciudata caderea rotilor !
            Imi place cum ai lucrat bara aia , si poti sa te dai tu de 10 ori peste cap si sa ne spui ca nu te intereseaza aspectul ci functionalitatea ca nu-i asa ! dovada ca ai lucrat bara aia in detaliu

            Comment


            • Pai nu puteam sa o pun acolo ruginita, ca doar e in portbagaj, intr-un loc destul de vizibil

              Am dat cu chit peste suduri pe bara si pe tijele filetate, am slefuit apoi am vopsit. N-arata chiar foarte bine in detaliu, insa de departe e ok.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • nu e facatura, daca ai avea logan ai stii

                Comment


                • aaaa, poti fi mai explicit? Cine e facatura? Cum? Care logan?
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • dani...nu trebuia sa gauresti oalele??? ce cauti pe forum??? ) ...
                    0.9 tce SL plus

                    Comment


                    • Taci ca dadui una stramb... Mai tarziu salt masina sa-i scot amortizoarele, ca ma incurca...
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Gaurile nu le dai din interior? Sa-i pui niste saibe groase si strase bine. Dupa aia dat bine cu "maclavais" sa nu intre apa si rugina.

                        Apropos, o intrebare: De ce se rigidizeaza oalele (caroseria) si nu se prind capetele amortizoarelor intre ele?? (mai sunt bucsile alea de cauciuc - sunt de acord - insa mai demult vedeau masinile cu bare intre capetele amortizoarelor - si pe fata si pe spate. Dupa aia mai tarziu am vazut pe fata barele prinse cu suporti de suruburile pe care se prind flansele de oalele contraaripilor)

                        Comment


                        • Pai, pe fata este normal sa fie pe caroserie si nu pe amortizoare, deoarece la suspensia tip McPhaerson amortizoarele pivoteaza la schimbarea directiei. Ori daca prinzi o teava direct de amortizoare, ori nu mai virezi, ori renunti la bara


                          Pe spate banuiesc ca prinderea de amortizor ar fi fost cea mai simpla solutie. Nu si la Logan insa, deoarece nu este spatiu suficient, nu am cum sa strang o eventuala teava turtita acolo, in capatul amortizorului.

                          Folosesc suruburi cu piulite specifice Logan, tratate, si cu saibe sertizate.

                          Suportii de la bara sunt deja pe masina, totul tratat cu antifon cauciucat... Maine am teava pe masina


                          Gaura de care vorbeam mai sus nu este stramb facuta, mi s-a parut mie. N-am mai dat amortizoarele afara, am putut lucra asa, cu masina pe cric
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by dsign View Post
                            Pai, pe fata este normal sa fie pe caroserie si nu pe amortizoare, deoarece la suspensia tip McPhaerson amortizoarele pivoteaza la schimbarea directiei.
                            Foarte corect! Am omis mobilitatea necesara McPhaerson. Lucratura cu bara intre amortizoare am vazut la Dacia 1300. Multi pe fata puneau un cornier, care langa oala contraaripii aveau decupata aripioara verticala a cornierului.

                            Eu am crescut cu o Lada 1200. Amortizoarele erau mult mai jos plasate si capatul de jos al amortizorului se prindea de bascula inferioara. Bascula superioara era ca o potcoava care asigura "paralelogramul". Arcul se sprijinea sus pe contraaripa iar jos direct pe bascula inferioara. (era tanc Lada) Fiind cu tractiune spate, era mai simpla suspensia fata, fiinda altfel amortizorul nu putea fi amplasat asa din cauza planetarei.

                            Comment


                            • Hai cu teava sus, si cu impresiile cum se comporta masina a meritat sau nu atata munca?

                              Comment


                              • mi se pare cunoscuta brida de pe spate ... sper ca ai reusit sa o faci ...in week-end vin in control

                                A mai fost montata o teava pe spate pe un 16v ... in curbe nu se mai ridica si nu mai pleaca spatele aiurea... astept rezultatele si din partea lui Dani

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google