B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu conteaza caii ...conteaza ca proprietarul sa fie multumit de masina lui ...de raspunsul acceleratiei ,de raspunsul pe viraje ... si CUP -ul credeti-ma pe cuvant ca raspunde bine ...Dsign stie ce face si face numai lucruri care sa se vada

    din cunostintele mele are peste 100cp

    Comment


    • Originally posted by dsign View Post
      La fel cum, de obicei, nu esti cool ca modifici un Logan, cand, cu banii cheltuiti, ai fi putut sa-ti iei o "pisicuta"...
      Deci asta e de nota 10

      Comment


      • Pai nu-i asa? Eventual una ieftina, inmatriculata in Bulgaria, din care cad tablele si pivotii pe drum
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • da fratee dar am 2.5 vanos 192 de cai ... cand plec de la semafor iti cadeee fata ... )
          Cand am fost sa-mi las permisul la ipj era o pisica facuta pachet ! 4 morti si un grav ranit ! "chilotul" a crezut ca emplema "tuning" de pe portbagaj in ajuta sa faca o depasire imposibila )))

          Comment


          • Exact. Chestia cu cumpararea unui bmw,fie el urs,pisica sau orice alta "fiara" trecuta de a 3a tinerete tine pana la urma de capacitatea mentala.
            Noi sa fim sanatosi cu ligheanele noastre,ca si cu ele putem sa depasim limita de viteza fara nici cea mai mica problema!

            Comment


            • Sa ne vedem de ligheanele noastre. Cateva poze din seara asta, am masurat cum vine bara stabi de spate. Am mai facut 2-3 poze sa vedeti cu sta roata de fata "cazuta"
              Attached Files
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • nu e cam mare unghiul?? nu neg ca ar fi mai stabila dar mie mi se pare totusi cam mult , avand in vedere ca mergi cu ea pe strada !

                Comment


                • Era roata un pic virata spre stanga. Unghiul e cam de un grad si 30 minute. Nu e foarte mult, se poate duce la 2 grade si 30 minute
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • sunt alea de la monroe? sau tot h&r?

                    arata bine bara aia, profi, frumos,
                    spor la bani si vreme buna
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • Originally posted by silviu_cos View Post
                      da fratee dar am 2.5 vanos 192 de cai ... cand plec de la semafor iti cadeee fata ... )
                      sa nu exageram , ca deja 2.5u e masina tare si putini is aia care au una de aia .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Eu cred ca avem toti o psihoza referitoare la BMW-uri, si cand avem ocazia incercam sa le "demonstram" in fel si chip.
                        Cum spunea si xp-ul, putini sunt cei care au o masina cat de cat serioasa.
                        Cat despre ceilalti, cei cu troace inmatriculate pe BG, are rost sa discutam? Nivelul lor creste doar pt ca li se da importanta, cand de fapt nici n-ar merita bagati in seama.

                        Comment


                        • cezar, frumos spui. oricum cup-ul nostru le mananca pe viraje cu fulgi cu tot . vreau si eu ceva detalii cu acel corp marit. haleste mai mult?

                          Comment


                          • nea dsign, crezi ca merge asa bine cu bara fixata pe oale asa sus?
                            acolo intareste doar caroseria, dupa parerea mea.
                            sub masina am vazut ca se fixeaza cel mai des pe spate.

                            bafta, numai bine!
                            Attached Files
                            Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...

                            Comment


                            • Rolul barelor stabilizatoare postate de tine este preluat la noi de puntea deformabila . Eu urmaresc intarirea caroseriei, nu a puntii. Daca va fi nevoie, schimb puntea cu una mai solida de MCV/Pick-up/VAN, care are bara stabilizatoare incorporata mai groasa.

                              Deci ce am pus noi in fata si in spate se numesc "bare de rigidizare".


                              Corpul clapeta cu diametru marit imbnatateste raspunsul la acceleratie, insa daca ai mila cu pedala, consumul ramane acelasi. Am o nedumerire cu privire la soft, insa zilele astea ma lamuresc eu.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Am aflat lucruri noi, mersi pentru descriere.

                                O zi frumoasa, salut!
                                Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google