If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bravo vecineeee...TE asteptam cu poze cu masina curata ca azi am muncit toata ziua la ea! Ai grija acu ca abia ti-ai luat permisu tre sa ai grija de el sii sa il uzi la intalnire ca asa se face
Nu mai fi nervos ca nu rezolvi nimic... vrei prea multe de la o masina cu 200 de km la bord care a vazut numai consumabile... si tu ii dai cheie si la 1 zi te duci sa te dai ...ce a mai inteles motorul ala?
Eu nu am inteles niste chestii :
1. te-ai usurat (banchete, portbagaj gol,scaun pasager) ?
2. ai scos filtrul de aer ?
3.ai mers si tu pe benzina pana acolo sa mai desfunzi una alta la o masina care a stat atata timp pe bara ?
Imi pun si eu semne de intrebare, sunt multumit de cum trage insa:
1. In seara aia nu aveam banchete si acareturi, aveam doar scaunele fata si fetele de usi.
2. Nu l-am scos, am luat unul nou in ziua aia iar corpul clapeta este curat.
3. Da am mers, ce e ciudat pe autostrada, deci usurat cum am scris mai sus + inca doua persoane in masina, nu trecea de 175 pe benzina cand veneam spre casa (deci dupa toate forjele...) nici s-o pici cu ceara, ii dadeam inferioare, degeaba, la 175 se oprea cand culmea, am rotile mai mici decat cele normale ca si talon = eroare mai mare de viteza decat cu cele stock...si inainte cu aliajele lui tata si 185/65/15 ii dadusem 177 km/h si eram 3 in masina si evacuare stock (doar toba schimbata)...nu-mi explic.
Imi pun si eu semne de intrebare, sunt multumit de cum trage insa:
1. In seara aia nu aveam banchete si acareturi, aveam doar scaunele fata si fetele de usi.
2. Nu l-am scos, am luat unul nou in ziua aia iar corpul clapeta este curat.
3. Da am mers, ce e ciudat pe autostrada, deci usurat cum am scris mai sus + inca doua persoane in masina, nu trecea de 175 pe benzina cand veneam spre casa (deci dupa toate forjele...) nici s-o pici cu ceara, ii dadeam inferioare, degeaba, la 175 se oprea cand culmea, am rotile mai mici decat cele normale ca si talon = eroare mai mare de viteza decat cu cele stock...si inainte cu aliajele lui tata si 185/65/15 ii dadusem 177 km/h si eram 3 in masina si evacuare stock (doar toba schimbata)...nu-mi explic.
mai are si ea momente...doar stii cum sunt fetele
man...masina ta cred ca e suparata pe tine...fa-i ceva sa te placa dinn nou,baga-i benzina scumpa,un aditiv ceva...fa-o sa rupa
Am Carrera 100 in ea de cand am permisul, aditivi niciodata, aici e o poza din seara aia, top speed, o sa fac un top speed maine seara cu tablele, sa vad daca are cine face poze, de preferat vreau sa vad singur. Azi i-am pus tablele, arata fix ca inainte de Boarbetii, n-am avut de ce-i face poze. Masina are fix 215.000 km. acum.
mai Alex, eu acuma as cauta un 1.6 rasturnat dauna totala, iau frumos motoru, cutia si calculatoru si gata. ai serpii care sunt buni si la 1.6, ai si restul de evacuare. pui o axa smechera si treci de 100 de cai lejer. amu vad si eu ca 1.4 asta e foarte anti-tuning. filtru si "chip" ajunge ca tuning. ori tot ca mcd-ul ori asa. tu ai si gaz, si ac. cred ca daca o alerg o saptamana te ajung si eu. hai sa zicem fara filtru.
pe de alta parte nu cred ca mototrul tau mai e la prima tinerete. poti incerca o planare de chiulasa si reglaj culbutori pana una-alta. si daca n-ai ce face cu serpii fa-mi un pret bun
Nu se ducea, testez maine cu tablele cu talon standard, teoretic n-ar trebui sa treaca de 165 pe ceas din moment ce cu roti mici mi-a luat abia 175 foarte nereali.
mai Alex, eu acuma as cauta un 1.6 rasturnat dauna totala, iau frumos motoru, cutia si calculatoru si gata. ai serpii care sunt buni si la 1.6, ai si restul de evacuare. pui o axa smechera si treci de 100 de cai lejer. amu vad si eu ca 1.4 asta e foarte anti-tuning. filtru si "chip" ajunge ca tuning. ori tot ca mcd-ul ori asa. tu ai si gaz, si ac. cred ca daca o alerg o saptamana te ajung si eu. hai sa zicem fara filtru.
pe de alta parte nu cred ca motorul tau mai e la prima tinerete. poti incerca o planare de chiulasa si reglaj culbutori pana una-alta. si daca n-ai ce face cu serpii fa-mi un pret bun
1.6-le MPI costa 13 milioane fara ECU (nu am gasit cu tot cu ECU). Cutia merge cea de pe 1.4, este cea mai buna ca are volanta cea mai usoara dintre benzinare. Axa ma costa vreo 15 milioane, softul pe dyno vreo 8, distributia noua inca 3...bla bla, foarte multe cheltuieli pe care nu are rost sa le enumar si sunt 100% convins ca as avea un castig prea mic dat fiind ca am multe pe ea (la cat as mai baga in performante ca sa bat si eu un 16v stock sa zicem, as investi cat nu merita). Nu stiu de ce ma compari mereu cu MCD, eu am masina cu juma' de tona mai grea decat a lui. Nu vand nimic de pe ea, stii bine ca nici daca ii dai forja forjelor nu ma faci din moment ce te faceam din mers si pe gaz fara evacuare.... I-am pus tablele, am de gand sa-mi repar sau schimb un buton de geam electric ca are o mica problema + aeroterma, jantele in primavara si am de gand tot in primavara sa-i verific compresia, sunt foarte curios. Culbutorii abia-s reglati, motorul n-are absolut nicio problema de functionare, merge perfect, se poate sa fie "obosit", nu contest, dar de mers merge foarte ok.
edit: in cazul unui 1.6, mai pune si pretul manoperei, RAR-ul eventual, mers la atelierul de GPL pentru un soft nou de 1.6...foarte mare bataie de cap.
Nena nenea si daca pui 1.6 cu ambreiaju de 200 si cutie de 1.4 ce-are?.tare curios sunt cum ar rezista un ambreiaj de 1.4(180mm) la un 1.6 cu axa chiulasa serpi etc...
Cateva poze cu Distrigazu' de astazi si de ieri, multam' Jockeresu' & ZuzU. Butonul problema s-a reparat, multumesc frumos DaciaShop.
Cu tablilii' plec super bine de pe loc fata de Boarbetii' care au intrat la conservat iar viteza maxima a fost de 170 km/h pe ceas cu rotile normale, m-am linistit, sunt super multumit chiar daca dci-ul stock al lui tata ia 180 km/h pe ceas dar trecem cu vederea. N-am putut face poze aseara pe autostrada, era prea greu aparatul ca sa-l iau cu mine)).
dci are 85 cp...stai ma calm, daca e sa fie mai buna, tre sa bagi bani nenica..daca te hotarasti, strange bani, bagi un 16v ( sau 1.6 8v ) si termini balciul ;)
bafta fratzik
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment