A calcat frana spate, a vazut ca nu are timp sa opreasca dupa care s-a urcat pe frana fata. Uitati-va cu atentie la slow-motion cat tarsie roata spate blocata.
Nesimtire Romaneasca
Collapse
X
-
Originally posted by mumus View PostSi la bicicleta si mai ales la motor, frana principala e cea fata, doar ca se dozeaza
eu la bicicleta nu stiu daca am folosit de 10 ori(apasata un sfert sau mai putin) frana fata si mergeam de n-aveam treaba...
la motor e doar legat de greutate... spatele e mai usor (cred ca la astea sport se aplica)
Comment
-
Va rog frumos, daca nu aveti 1000 de km mersi pe motocicleta pe locul din fata nu mai comparati cu bicicleta (200 de kile in plus , suspensii cu cursa si frane diferite). Bicicletele (mai ales alea rigide) NU FAC TRANSFER DE MASE SPRE PUNTEA FATA la franare, la motoreta franezi cu spatele la inceput ca sa incarci fata si dupa aia franezi cu fata ca spatele E IN AER!
Da motociclistul putea evita. Accidentul e din vina masinii (desi daca nu a lovit-o asigurarea ii da mumu), ca putea sa se pazeasca si el (sa incetineasca inaintea unei intersectii aglomerate desi avea prioritate) e alta poveste.Last edited by einstein1984; 18 May 2015, 11:56.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Idem si la bicla, la franare puternica spatele va bloca repede si la dozaj fin, frana principala e cea de fata, masa tot in fata vine.
Te rog frumos daca nu ai mers macar 1000km pe bicicleta sa nu compariUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment