Accident Grav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    inseamna ca ai condus degeaba. are si cu controlul masinii. mai intereseaza-te sau mai fa un curs ceva.
    Concret; nu arunca cu vorbe. Spune-ne si noua celor care nu cunoasten tainele tale.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • @iancumic
      daca derapezi cum o redresezi?! sau in curba daca derapezi putin cum iesi ?! se accelereaza in ambele situatii pe langa manevrele facute cu volanul.
      daca ai calcat ambreiajul, deci ai redus turatiile si viteza crezi ca te ajuta in controlul masinii?

      Comment


      • numai NDL putea sa accelereze si atunci cand pune frana

        pe langa asta , pe masinile de tonaj se simte foarte clar franarea cu sau fara ambreiaj. banuiesc ca la actionarea franii se taie si alimentarea cu combustibil a motorului realizanduse frana de motor. cand calci ambreiajul parca iti da un sut suplimentar . desigur ambreiajul nu se calca la peste 40-50 la ora. sub aceste viteze e indicat sa se calce.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • daca ai putea intelege ce citesti ai vedea ca era vorba de controlul masinii nu de franare. si la franare iti poate fugi spatele si e bine sa poti accelera imediat pentru a redresa masina, ori cu ambreiajul calcat nu poti face asta.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            @iancumic
            daca derapezi cum o redresezi?! sau in curba daca derapezi putin cum iesi ?! se accelereaza in ambele situatii pe langa manevrele facute cu volanul.
            daca ai calcat ambreiajul, deci ai redus turatiile si viteza crezi ca te ajuta in controlul masinii?
            Dooaamne Nu te dezminti ; se pare ca nu mai e nimic de spus.
            Maine ma duc si predau carnetul; cu tot cu masina
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • du-te si preda-l ca faci un bine societatii. pe treaba asta era si un articol intr-o revista unde titi aur explica exact ce nu stii tu. daca vrei iti trimit revista ca sa te pui la punct.

              Comment


              • Nene Iancule, daca matale nu stii care-i legatura dintre ambreiaj si controlul masinii, poti sa te duci la politie linistit.

                Ambreiajul sta calacat doar in momentul in care schimbi viteza sau cand esti pe cale sa opresti, recte, cand turata scade sub 1500 (sub aceasta turatie, farna de motor nu mai functioneaza), in rest, legatura motorului cu transmisia nu are voie sa fie intrerupta.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • @vitriol;
                  Nu vrei sa citesti toata pagina sa intelegi si matale ce se mananca p-aicilea?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Am citit si pagina asta, si pe cea precedenta.
                    De aici am plecat:

                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Si care-i legatura intre ambreiaj si pastrarea controlului masinii?
                    In timpul franarii pastrarea controlului masinii cade in sarcina soferului ajutat de sistemul ABS.
                    N-are nici o treaba calcarea ambreiajului cu pastrarea controlului; cu franarea are, unde motorul nedeculpat de transmisie ajuta la aceasta.
                    Daca franezi cu ambreiajul sus, sarcina cade si in carca franei de serviciu, dar si a franei de motor. Soferul nu face decat sa apese o pedala. Oricine poate face asta (cu sau fara permis de conducere).

                    Imi este greu sa-ti explic ce face motorul cuplat cu transmisia pentru a ajuta la controlul masinii pentru ca nu am fost prea bun la fizica (vorbesc foarte serios), asa ca poate vine cineva si te lamureste exact.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      Ambreiajul sta calacat doar in momentul in care schimbi viteza sau cand esti pe cale sa opresti, recte, cand turata scade sub 1500 (sub aceasta turatie, farna de motor nu mai functioneaza), in rest, legatura motorului cu transmisia nu are voie sa fie intrerupta.
                      N-am nici o problema in acest sens; intru totul de acord. Astea ar fi motivele pentru care nu decuplezi motorul de cutie. In rest povesti cu nea Titi Aur care ne explica cum iesim cu bine in cazul unui derapaj...
                      Originally posted by B997NDL View Post
                      e adevarat ca avand ambreiajul calcat poti pierde usor controlul masinii
                      Aici era nedumerirea mea. In rest...toate bune.
                      Last edited by IancuMIC; 21 March 2012, 00:41.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Pana acum credeam ca in fiecare roman zace un spirit de fotbalist si unul de polititician... mai nou zace si unul de pilot. Au facut unii 3 drift-uri prin parcari si brusc au devenit asi in redresarea masinii, practica e uneori mai grea decat teoria.

                        Comment


                        • A, bine... cu Titi Aur n-am mai zis nimic. Am trecut linistit peste.

                          Originally posted by B997NDL View Post
                          si la franare iti poate fugi spatele si e bine sa poti accelera imediat pentru a redresa masina, ori cu ambreiajul calcat nu poti face asta.
                          NDL ne explica aici ca daca avem un obstacol in fata, e logic ca trebuie sa oprim. In cazul in care derapam in timp ce vrem sa oprim, atunci acceleram...

                          Ce as putea sa comentez aici? Pe bune acum...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • @ Costi ,alea de tonaj au butonas la picioare pentru frana de motor ,si vechile Roman Diesel Raba aveau asa ceva...

                            @ Vasile ,nici nu ai idee cati piloti sunt printre noi ! Sunt multi , numai ca ,o parte nu au inca permis ....Se stiu ei care..
                            Last edited by ROY; 21 March 2012, 00:55.

                            Comment


                            • Originally posted by vitriol View Post

                              NDL ne explica aici ca daca avem un obstacol in fata, e logic ca trebuie sa oprim. In cazul in care derapam in timp ce vrem sa oprim, atunci acceleram...

                              Ce as putea sa comentez aici? Pe bune acum...
                              eu nu cred ca franezi si te duci intins spre ala. tragi oricum de volan si datorita legilor fizicii e cel mai probabil sa derapezi. daca pe tine nu te intereseaza ce se intampla cu tine dupa ce pui frana, e treaba ta.

                              Comment


                              • asa baietiiiiii .......... sa va aveti ca fratiiiiiii ............ )))))))))))))))

                                dar lasati cutitele acasa ))))))))))
                                Last edited by RAZVAN-005; 21 March 2012, 01:46.
                                Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google