Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Costi-bc exact cum presupui tu presupunem si noi.
    aquaplanarea este o chestie extrem de pacatoasa.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    De fapt net-ul este plin de filmulete de genul asta.

    Hai totusi sa nu cautam justificari prostiei. Ploua? Mergi linistit.
    aquaplanarea are strict legatura cu viteza+cauciucuri necorespunzatoare.

    Comment


    • In general anvelopele de iarna stau slabut in conditiile unui drum umed; pe ploaie mai pe intelesul tuturor. Chiar si in conditiile de astazi, unde in anumite zone ninge iar asfaltul e umed, zapada nu se depune, o anvelopa de iarna este un adevarat test de siguranta.
      Daca loganul ala, cu toate problemele lui de stabilitate cunoscute, o fi avand si anvelope Debica Frigo, atunci nimic nu ma mira.
      Daca uiti ce masina si ce anvelope ai, atunci esti victima la orice curba pe un carosabil umed.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • eu ce-am presupus ? ca loganul e instabil ? ca "fuge" spatele in curbe ? vrei zeci de exemple ? ce aderenta mai ai cand deja o roata e in aer ?
        din experienta proprie iti spun ca asa e. suspensia e foarte elastica si daca nu ai greutate pe spate nu ai nici aderenta...

        daca mergi cu 30 la ora nu vei pati nimic , dar daca "te tii" de alte masini si nu adaptezi viteza la utilajul din dotare si la conditiile de drum o patesti.
        daca ai mers pe acelasi drum cu alte masini si te urci pe un logan trebuie sa fii mult mai precaut. ok ?

        Originally posted by Seba View Post
        toti mergeau "bine" peste limita legala, pe ploaie, intr-o curba cu inclinatie inversa si tu vii si ne spui ca esti baiat gigea ca nu-l injuri pe ala ca a mers prea incet mai un pic si-o sa ne spui ca daca erai in locul aluia cu totoyoda, i-ai fi dat flash-uri sa se grabeasca un pic
        trebuia sa se dea pe dreapta ca soferul ala profesionist care conducea autocarul.
        Last edited by Costi-bc; 20 April 2017, 18:27. Reason: Automerged Doublepost
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Da corect...trebuia sa nu uite ca nu-i pe soseaua lui...ci pe soseaua meseriasilor care veneau din spate.
          Deh...cand vezi ca vine regele soselelor...trebuie sa te dai la o parte.

          Comment


          • Si supraevaluarea performantelor in ale securitatii unei masini e de asemeni o inconstienta, ca tot vorbesc unii de supermasini. Imi vin in minte cazul Huidu, al unei vedete de la A3, ambii conducand bolizi plini de SRS, ASR, ESP, CFS, SRL, samd.
            Cand e sa se intample, se intampla.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Eu cel putin in accidentul de la Pielesti si am facut drumul ala si curba aia de n ori si pe ploaie si pe zapada si pe uscat si am urcat-o mai tare pe logan faza 2 pe ploaie.
              Eu vad asa: inainte de derapajul cel mare de la final in momentul in care se atinge cu rotile din stanga dunga de separatie ii derapeaza spatele dar finut rau spre dreapta aproape insesizabil pe film, se sperie, ia piciorul din gaz si cotrabracheaza prea mult si prea tarziu. Concluzia mea e ca e eroare "de pilotaj" cauzata de lipsa de reflexe, pentru ca in situatii din astea nu trebuie sa gandesti.

              Comment


              • Originally posted by proteinman View Post
                Eu vad asa: inainte de derapajul cel mare de la final in momentul in care se atinge cu rotile din stanga dunga de separatie ii derapeaza spatele dar finut rau spre dreapta aproape insesizabil pe film, se sperie, ia piciorul din gaz si cotrabracheaza prea mult si prea tarziu. Concluzia mea e ca e eroare "de pilotaj" cauzata de lipsa de reflexe, pentru ca in situatii din astea nu trebuie sa gandesti.
                si daca avea putin mai multa aderenta ? recomand suspensie sport pe logan , sau macar ceva greutate in portbagaj.

                chiar nu ati patit sa "topaie" loganul de spate in curbe luate mai strans si cu putina viteza chiar si pe uscat?

                @iancu : acolo e prostie pura. aici soferul loganului e surprins de comportamentul masinii sale .
                Last edited by Costi-bc; 20 April 2017, 19:11. Reason: Automerged Doublepost
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Nu cred ca facea cine stie ce diferenta (eu cred ca deloc nu facea diferenta)
                  Soferii romani sunt cei mai prosti din EU (am senzatia ca si bulgarii sunt mai buni soferi decat noi).
                  Noi consideram un sofer bun cel care merge tare, care face depasiri riscante, care ajunge cu 300 milisecunde mai repede la destinatie, care stie unde sunt radarele. Isi cumpara o rabla de masina ...si se crede pilot de curse...invicibil.
                  Un sofer bun este cel care ajunge in 100% din cazuri la destinatie. Atat.
                  De asta si suntem in stiuatia in care suntem (ca tara in ansamblu). Ne credem buricul pamantul, supermany, invincibil, miezul din dodasca, gaura din covrig etc. In realitate nu suntem in stare nici macar sa ne stergem la fund calumea (ca dovada ca avem si cele mai mici vanzari din EU la produse de igiena persoanal...)

                  Comment


                  • Originally posted by Costi-bc View Post
                    chiar nu ati patit sa "topaie" loganul de spate in curbe luate mai strans si cu putina viteza chiar si pe uscat?
                    Ba da. Se spune ca se aseaza masina pe curba.

                    Comment


                    • Originally posted by Costi-bc View Post
                      @iancu : acolo e prostie pura. aici soferul loganului e surprins de comportamentul masinii sale .

                      Admit ca e o oarecare lipsa de indemanare, ca sa fiu elegant, pe o masina care nu te ajuta in astfel de cazuri. Asta e.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Din ciclul: ma dau cocos, da' nu ma tine:



                        ...nu ca ala cu loganu' n-ar trebui macar dat afara.

                        Comment


                        • Taci mah, ca i-a facut un bine skodistului.
                          Se numeste educatie.
                          Nasol cu camerele astea auto, sau cele de pe stalpi, ca raman dovezi ale educatiei.

                          Comment


                          • Nici bataia nu mai e ce-a fost odata...

                            Comment


                            • Pai lache cu Skoda avea 50 de m liber in spate Loganului daca voia sa schimbe banda iar, de aia spun ca si-a meritat-o, de prost ce e.
                              Firma e din Iasi, o fi fost la volan vreun moldovean nervos.

                              Comment


                              • Totu' a pornit de la viraju' ala la stanga, in care loganaru i-a taiat fata micului skodist ambitios.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google