Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de identice ce sunt, cam cei mai vocali aparatori ai daciei din vechea garda
    si-au luat altceva.
    dr.mke are bmw acum, marius nicolae (tin minte fiindca sunt dinamovist ) are Golf, Costibc parca tot golf... inca vreo doi au trecut la focusuri...
    deci, dacia e buna pana iti iei altceva, nu ?

    Comment


    • cred ca e buna si dupa aia; si eu intentionez sa imi iau una mai mare, de familie, dar loganul va ramane in curte, nu pleaca la schrott, pt ca si-a facut si-si face in continuare treaba ok. si o sa il folosesc in continuare pt mers la lucru, prin oras, drumuri scurte...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Un nou motor turbo pentru Dacia Logan și Dacia Sandero
        Noul motor are numele de cod HR10DDT și nu va avea un arbore de contraechilibrare, ci va dispune de două volante și un amortizor de vibrații la arborele cotit.

        Noul motor va dezvolta 117 CP și un cuplu maxim de 180 Nm/1.750-4.000 rpm cu un boost de 20 Nm pentru scurte perioade de timp.

        Motorul turbo de 1.0 litru va înlocui actualul 0.9 TCe de 90 CP și va debuta în premieră mondială pe noul Renault Clio în martie 2019 la salonul de la Geneva. Ulterior, acest motor se va monta și pe Nissan Micra și Dacia Sandero/Logan.

        Marc Suss, șeful gamei entry level de la Renault ne-a declarat acum două săptămâni la Salonul de la Paris că se lucrează la un nou motor de mică cilindree care va fi oferit și la Sandero și Logan.

        Ca și la noul motor turbo de 1,33 litri introdus recent pe Dacia Duster, și noul motor turbo de 1 litru va fi oferit în mai multe trepte de putere.

        Sursa:
        Motorul turbo de 1.0 litru va înlocui actualul 0.9 TCe de 90 CP și va debuta în premieră mondială pe noul Renault Clio în martie 2019.

        Comment


        • Prin urmare, vin si motoarele de peste 110 cai pe Logan.
          Repet; dacia face pasi mici, dar ii face.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Viitorul suna bine! Logan cu o noua caroserie, mai exact generatia a 3a a Logan-ului, un motor mai potent ...acum sa speram ca noile motoare vor fi fiabile si nu vor fi de unica folosinta . Asteptam!

            Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

            Comment


            • Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.

              Comment


              • Citat din clasici :

                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post
                  Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
                  1,2 16v cati ani a fost disponibil? Nu cumva e chestia cu strugurii acri aici?

                  Comment


                  • Motorul de 1.2 l si 16v, a fost poate cea mai neinspirata motorizare pe care a avut-o loganul; e parerea mea.
                    Referitor la noul motor ce va echipa Loganul, trebuie spus ca el este o rebreduire a unuia mai vechi conceput de alianta Nissan/Renault. Propulsorul face parte din familia HR si este un motor cu injectie directa si turbocompresor. Cu sistemul de injectie, aka injectie directa+turbo, ar fi ceva de comentat, avand in vedere ca cei de la vw si-au dat deja cu ...tesla.
                    In fine, sa mai spunem ca proiectul legat de acest motor de 1l a fost abandonat o perioada buna, optandu-se pentru varianta de 1,2l. (12DE)
                    Nu ne ramane decat sa asteptam sa vedem la treaba noul propulsor de pe Logan si Sandero.
                    Attached Files
                    Last edited by IancuMIC; 16 October 2018, 12:54.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by liviunvl View Post
                      1,2 16v cati ani a fost disponibil? Nu cumva e chestia cu strugurii acri aici?
                      1,2 s-a fabricat de prin 2000, cu o durata de viata de 18 ani, deci este un motor cu traditie si destul de fiabil, in fine la ce se reclama in prezent cu pornirea la 0,9 nici nu ma mira de ce il scot.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
                        se intampla la mai multi producatori, sa schimbe motoarele recente cu unele noi, cursa pentru euro7 a pornit de mult, sa vedeti ce repede vor scoate toti producatorii motoare in ultimii ani inainte de trecere la hibrid si full electric. mai ales ca nu atat euro7 ii doare, cat wltp se testeaza motoarele in regim apropiat de cel normal, nu laborator, conditii ideale...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Revista Spiegel a mai aruncat o bombă în februarie cu acuzaţii că marii producători auto germani au format un cartel încă din anii 1990 în chestiuni precum tehnică, furnizori şi costuri. Acesta ar fi unul dintre cele mai mari carteluri din istoria Germaniei.
                          sursa
                          Germania a bătut recordul cu corupţia la producţia de automobile
                          sursa
                          Un purtător de cuvânt al Volkswagen, care deţine Audi, a confirmat că Stadler a fost reţinut....
                          Dispozitivele au fost găsite iniţial în maşinile Volkswagen pentru ca apoi şi Audi să fie găsită vinovată.
                          Luna trecută, Audi a recunoscut că încă 60.000 de modele A6 şi A7 cu motoare diesel au probleme cu dispozitivele privind emisiile.
                          Anul trecut, Audi a retras de pe piaţă 850.000 de maşini, dintre care doar câteva au avut nevoie de modificări.
                          sursa

                          Volvo prezintă propulsorul Euro 7 cu 3 cilindri şi 180 CP!
                          sursa

                          Comment


                          • Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent.
                            Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent


                            adio tichete rabla pe piata neagra, ca o masina cu itp valabil nu va mai fi casata, daca e functionala

                            Comment


                            • Nu e chiar asa. Un vecin si-a pus la punct Dacia 1310 si a dat-o la rabla. Daca nu avea bani sa-si ia alta masina noua ar fi vândut tichetul. Se vorbea de anul asta chestia cu itp valabil etc., iar omul a rezolvat situatia.
                              Problema este ca poti sa iei electrocasnice mari în contul tichetului. Asa dispar "ocaziile".

                              Comment


                              • Caroseriile a milioane de maşini electrice curate care vor circula pe drumurile întregii lumi în următorii ani vor ascunde o baterie murdară, pentru...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google