Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca tot suntem la capitolul siguranta...



    oare dusteru cate stele o scoate la americani? cred ca 1 stea

    Comment


    • Pai da dar daca masina care se vinde in Romania, nu e identica cu aia din State, degeaba se mandresc aici ))))
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • din articol asa reiese, ca e aceeasi masina...

        la colegul prometheus

        nu e nevoie sa te duci in gama premium sau de mijloc ca sa ai 5 stele. am mai zis. vw polo comfortline , la oferta, 1.2tsi 90 de cai e zilele astea la 10064 de euro. asta e premium sau de mijloc? sau poti merge la ford focus facelift, 12 mii pret de baza 5 stele 12 mii mi se pare ca e si o dacie, nu? pai se compara focus facelift cu dacia?

        in fine. depinde de viziunea fiecaruia

        e ca si cum vrei sa-ti faci o casa. vrei o casa cu o fundatie solida dar mai putin aranjata pe dinafara sau vrei o casa fancy pe dinafara si care se derama la prima furtuna mai puternica?
        Last edited by cristi....; 20 September 2015, 21:34.

        Comment


        • In cuvintele unui fost director dacia (era si interviul pe yt dar intre timp s-au sters toate urmele) la o intrebare referitoare la scorul praf obtinut de lodgy: la dacia nu conteaza siguranta. Oamenii cumpara un lowcost nou, nu pot sa aiba pretentii.
          Nu e niciun secret ca tinta mkt dacia sunt masinile sh si se merge tare pe ideea de masina noua vs sh.
          Ei bine, cum ar spune sudistii: buuull sheeeat!
          Si dupa aia vine agentul 007mio si zice ca stalpul A se rupe la impact intentionat pentru ca e proiectat sa faca asta pentru protectia pasagerilor.

          Comment


          • asta cu stalpu A ca trebuie sa se deformeze e o ineptie grosolana, tocmai, ca trebuie sa fie extrem de tapan.

            http://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/mai-a-comandat-400-de-vw-polo-mai-ieftine-decat-daciile-cumparate-in-trecut-27687.html


            hahaha
            Last edited by cristi....; 21 September 2015, 00:36. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Oare se deschide cutia pandorei, in legatura cu testele privind consumurile anuntate de producatorii auto?
              ...
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Euro6 la Renault, fara AdBlue, nu-mi miroase bine...nu stiu cum altfel au redus oxizii de azot, la un motor cu tehnologie ieftina. Probabil tot din soft.
                Eu sunt curios cine a dat in gat VW, ca americanii se prind de ceva doar dupa ce se da la TV ca ard turnurile gemene.
                Last edited by mr.K; 21 September 2015, 14:43.

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post
                  sau poti merge la ford focus facelift, 12 mii pret de baza 5 stele 12 mii mi se pare ca e si o dacie, nu
                  Esti amabil sa nu mai maninci rahat?
                  E 16500 de euro cel mai ieftin focus cu tot cu TVA, la 12500 trebuie sa vii cu tichet rabla. comparatia lu peste.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Tichetul ala nu e 4000 de euro, ca sa iasa calculele la 16.500 euro.
                    Rezulta ca cel mai ieftin Focus e 12.500+1477 euro tichetul=13.977 euro.
                    Last edited by mr.K; 21 September 2015, 14:51.

                    Comment


                    • E doar o promotie; in mod normal pretul sare bine de 14.000E
                      *Preţul exprimat include TVA și este valabil pentru Ford Focus, Trend, 5 uşi, 1.0 EcoBoost100 CP (Euro VI, consum mixt 4.6 l/100 km, emisii CO2 (g/km): 105), şi cuprinde contravaloarea tichetului Remat. Ofertă supusă unor termene și condiţii, valabilă în limita stocului disponibil, la dealerii Ford participanţi la promoţie.
                      Asta ca sa fim corecti si sa nu spunem doar ce ne convine.
                      ...
                      Focusul este mult peste Logan, nu incape discutie; si pretul de altfel.
                      Last edited by IancuMIC; 21 September 2015, 15:29.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • http://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/mai-a-comandat-400-de-vw-polo-mai-ieftine-decat-daciile-cumparate-in-trecut-27687.html

                        Când nu te pricepi....
                        Toate Daciile comandate(Logan și apoi MCV) atunci aveau dotări speciale (rampa de lumini și colantarea erau chestii mărunte) o a 2a baterie în portbagaj - evident și cablajul pentru ea, "alternator mărit", sistemul tetra de comunicații, sistemul radar (bee mph industries), sitemul de identificare video plăcute de înmatriculare.

                        La astea noi(L52), cu chiu cu vai au reușit faza cu a2a baterie, în rest sunt chele, nici tetra nu au.

                        Apoi vine polo cu rampă și sticker dar fără tetra, frumos nu? A și ieftin - pentru necunoscători - în realitate mai scumpe ca MCV-urile
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Din cate vad in presa, din partea industriei auto miroase din ce in ce mai urat; pana la urma s-a intamplat ce era sa se intample. Standardele in privinta noxelor, impuse de la Bruxelles industriei auto, inseamna costuri mari, in perioada scurta de timp, pe care cumparatorul de rand nu le poate suporta. Iar producatorii, ce fac?; fac probabil cum se banuieste ca au facut cei de la VW. Adica triseaza si ne otravesc in continuare.
                          Noxele duc la crearea unui strat toxic de ozon la suprafaţa solului, iar particulele microscopice rezultate în urma arderii incomplete a motorinei sunt puternic cancerigene. Praful pe care-l găsim zilnic pe mobila de acasă nu este altceva decât un amestec extrem de toxic, pe care-l regăsim de altfel şi în plămânii noştri. Atâta doar că nouă nu ne pasă atât de tare de sănătatea noastră, se pare. Producătorii auto ne spun, pe de altă parte, că lor le pasă.
                          Pe scurt: pentru a limita emisiile de CO2 (care întăreşte efectul de seră ce duce la încălzirea excesivă a planetei), există mai multe căi. În general, însă, ele au legătură cu limitarea consumului efectiv de carburant, în timp ce limitarea noxelor şi a particulelor cancerigene (la diesel, mai ales), are legătură cu eficientizarea procesului de ardere, precum şi cu folosirea de aditivi speciali, care costă. Acest echilibru nu este uşor de realizat, în special atunci când producătorii de maşini au fost forţaţi să coboare limitele maxime ale noxelor de la 1.000 mg/km la maşinile non-euro, până la 60 de mg/km la maşinile Euro 6, în acelaşi timp cu înjumătăţirea emisiilor de CO2 în aceeaşi perioadă. În plus, limita microparticulelor rezultate în urma arderii motorinei a coborât de la 140 g/km la Euro 1 (era fără limită la Euro 0), la 5 g/km la Euro 6.
                          Şi aici intervin şmecheriile de genul celei care ar fi fost utilizate de grupul Volkswagen în SUA (în Europa nu ştim încă dacă au aplicat aceeaşi metodă): pentru a le oferi clienţilor un consum cât mai mic de carburant, cu care eventual să se laude şi să atragă mai mulţi clienţi, dar fără a-şi creşte prea mult costurile, producătorii tind să creeze sisteme mai puţin eficiente de curăţare a gazelor de eşapament.
                          http://www.************/masini-noi/o...astre-14730864
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Cand va ziceam...

                            Scandalul VW se extinde si in Europa
                            UPDATE Volkswagen s-ar putea confrunta cu amenzi de 18 miliarde dolari in SUA. Autoritatile de reglementare americane au cerut germanilor sa recheme aproximativ 500.000 de vehicule, in urma acuzatiilor privind instalarea unor sisteme electronice speciale pentru evitarea standardelor referitoare la poluare, transmite Deutsche Welle. Volkswagen a pierdut aproape un sfert din valoarea de piata. Actiunile VW au scazut, luni, la Bursa de la Frankfurt, cu 23%, la 125,40 euro, noteaza Bloomberg.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Normal.
                              Cand am pus acum doua zile stirea asta pe forum, luata din theguardian, lumea a tratat-o ca pe un ...fapt divers. In realitate treburile au radacini adanci, iar adevarata amploare a acestor presupuse indeletniciri ale constructorilor auto, de abia de acum se vor vedea.
                              Pentru ca nu e un lucru oarecare sa fii descoperit ca-ti pacalesti clientii, ca te joci cu sanatatea acestora; ori, cine face asa ceva, nu cred ca-si poate justifica gestul, in mod credibil.

                              Acum, imaginaţi-vă că emisiile de noxe ale modelelor diesel Volkswagen testate de americani erau de 40 de ori mai mari decât, de exemplu, limitele Euro 5, şi vă veţi da seama de magnitudinea minciunii din reclamele care ne prezintă vehicule curate, Bluemotion şi aşa mai departe: erau mai mult decât duble decât pentru un motor non-euro!
                              INCREDIBIL
                              Last edited by IancuMIC; 21 September 2015, 19:43.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Totul se rezumă la goana după profit şi obţinerea lui cu orice preţ, indiferent de consecinţe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google