Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cat lux si opulenta in aceste pontiacuri ........la care dintre producatorii europeni mai intalneai asa design si masini in perioade echivalente de timpi?!

    0:00 - Intro1:23 - 1967 Oldsmobile Delta 88 Custom Sport Coupe5:17 - 1967 Oldsmobile Delta 88 Custom Sport Coupe Drive7:57 - 1976 Pontiac Grand Prix Model SJ...


    de notat faptul ca cele 2 modele nu au fost niciodata restaurate, au totul original, deci si vopseaua si inca n-au ruginit....
    Last edited by cristi....; 30 June 2015, 00:11. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Europenii faceau niste carute cu motoare pe vremea aia.
      N-aveau cultura auto atat de dezvoltata cum o au americanii.
      Pe atunci porsche se lauda cu motoare de 1.1 si 50 de cai (356). Ceva pe acolo.
      Nici nu exista infrastructura americana.
      Extrapoland, e ca si cum ai merge intr-o tara africana subdezvoltata - 2-3 jepuri vechi si rapanoase, masini vechi si nenorocite de vreme comparativ cu Monte Carlo unde ai ce vedea. Cam asa era si cu Europa vs America.

      Comment


      • Conteaza ce era sau ce ESTE?
        Culturile auto sunt foarte diferite, dar americanii cu bani isi cumpara masini europene scumpe, europenii cu bani cumpara masini americane puternice...mie unul imi plac preturile masinilor americane.

        Renault-ul Talisman, chiar de aia spun ca va inlocui Laguna, a imprumutat elemente de design de la Latitude, un model cu vanzari ridicol de mici. Nu ca masina n-ar fi dotata, dar costa cat BMW, Mercedes si e totusi doar un Renault.

        Comment


        • Vel Satis, Latitude, Talisman, chiar sunt masochişti.
          În loc să joace în liga unde au rezultate (Clio, Megane, Captur), îşi ridică singuri ştacheta la un nivel pe care nu o să-l atingă niciodată şi unde tripleta BMW - Audi - Mecedes face legea de ani buni.

          Strict părerea mea!

          P.S Să vedeţi tăieri de costuri la modelele care se vând, tocmai pentru a putea susţine noua pierzanie a grupului.

          Comment


          • noul a4

            Am mers în Germania să vedem noul Audi A4 înainte de prezentarea oficială. În acest material vom răspunde la zece întrebări despre noul model de clasă medie al mărcii din Ingolstadt.


            spate de noul superb, interior de q7, fata de audi. totusi, farurile alea ma duc un pic cu gandul la opel astra, daca e sa ma iau dupa banda pt ledurile de zi...

            arata bine overall. no, cum sa faca francezii de la renault masini care sa concureze in clasa asta?!


            in alta ordine de idei

            pe asta o stiati?

            Renault a demarat o nouă fază în robotizarea uzinei Dacia din Mioveni. Potrivit Ziarul Financiar, compania are un program de plecări voluntare pentru angajații unor departamente.
            Last edited by cristi....; 30 June 2015, 12:30.

            Comment


            • Pentru cei care doresc sa vadă în avanpremieră noul Renault Talisman, aka SM7.

              Comment


              • Sigur e...Renault?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Sigur, la fel a fost şi Latitude, adică Renault Samsung SM5.

                  Comment


                  • Asteptam Renault Samsung Galaxy S6 Edge.

                    Comment


                    • A, deci sunteti mai multi .
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Hyundai i10 cu instalaţie GPL direct din fabrică.
                        P.S Costul instalaţiei GPL este doar 250 Euro.

                        "Diferenţa de preţ între varianta normală cu motor de 1,0 litri pe benzină este de circa 250 de euro, în condiţiile în care pe echiparea Duo S i10 pleacă de la 9.738 de euro cu TVA, iar pentru varianta cu GPL de la 9.986 de euro cu TVA, diferenţă care se poate amortiza în doar câteva luni."

                        Comment


                        • BMW revolutioneaza industria auto: Testeaza motorul cu injectie de apa

                          Atunci cand propulsorul lucreaza la sarcini mari, in camera de ardere sunt injectate si picaturi foarte mici de apa, in afara de carburant. Acestea ajuta la scaderea temperaturii, la reducerea consumului si la scaderea emisiilor nocive.

                          Din testele realizate pana acum de producatorul bavarez a rezultat ca temperatura din camera de ardere a scazut cu 25 de grade Celsius fata de un motor conventional, consumul de combustibil a scazut cu 8%, iar puterea a crescut cu pana la 10%.

                          Pentru modelul de teste BMW utilizeaza un mic rezervor de apa, insa faza urmatoare de dezvoltare ar prevede recuperarea apei provenita din utilizarea climatizarii.

                          Comment


                          • o chestie desteapta

                            in completarea informatiei adusa de mr.k

                            BMW ne-a invitat la Innovation Days 2015, evenimentul anual al mărcii, pentru a ne prezenta tehnologiile pe care germanii le vor folosi pe viitoarele lor modele. Ediția din acest an s-a concentrat pe sistemele de propulsie cu hidrogen.
                            Last edited by cristi....; 3 July 2015, 14:57.

                            Comment


                            • foarte tare ! dar mie să-mi facă şpriţ. cred ca motorizarea de top e cu Frâncuşă de Cotnari.

                              Comment


                              • Un clip tare fain.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google