Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu urmaresc de obicei ultimele antrenamente si calificarile.
    De fiecare data Vettel avea intarziere pe portiunile de viteza, ca apoi sa recupereze pe portiunile virajate spre final. La franare castiga, efectiv intarzia sa puna piciorul pe pedala.
    Castigi timp nu doar punand piciorul cat mai greu pe pedala, zecimi bune se castiga si pe franare. Iar sasiul RB7 suporta foarte bine franarile si n-ajungea in decor.

    Comment


    • in continuare iti spun ca la Monza nu ai cum sa castigi fara motor. ma uit la Monza in special de prin '95. este circuitul meu preferat. chit ca sunt pe luna si tot gasesc o modalitate sa ma uit la Monza

      Comment


      • Cred ca am sa caut o inregistrare a calificarilor de la Monza, sa vorbesc concret.

        Ca tot a ajuns threadul asta cam prafuit, trebuie sa facem ceva sa-l aducem la lumina.

        Comment


        • din pacate sunt doar doua checkpoint uri

          1 inainte de Variante de la Roggia
          2 inainte de Ascari

          Barichello 1.20"089

          si cea mai incredibila masina din istoria F1 http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F2004
          Last edited by alessandro; 25 November 2011, 14:47.

          Comment


          • Vettel interlagos pole

            la doar 0.5 secunde de un timp scos de un monopost cu 250 cai mai puternic http://en.wikipedia.org/wiki/Aut%C3%...A9_Carlos_Pace

            si un video superb http://www.youtube.com/watch?v=p-yxn...el_video_title
            Last edited by alessandro; 27 November 2011, 11:39.

            Comment


            • pt cei care se intreaba de ce nu participa renault in wrc, poate ar trebui sa se intrebe de ce nu participa cei din wrc si in f1. costuri, cumva? renautl a participat o singura data la nivel inalt in wrc, cu r5 maxi turbo, umilind audi quattro in raliul greicie, pe macadam, iar la raliul corsicii n-ar rost sa mai vorbim. de fapt, allmighty audi si-a cam furat-o si de la lancia037, tot ca si renault-ul, cu 200 de cai mai slaba si doar tractiune spate.
              in actualul wrc si irc, la grupa 2 roti motrice, meganu-ul rs si clio rs se iau de gat cu hondele vti si le cam scutura mucii-n cap la japonezi. in campionatul european, kit-car-urile renault au scris istorie in anii '90, deci exista oarece 'background' si la astia. eu sincer ii apreciez pt motoare. fiind fan ferrari, nu pot totusi uita cum renault i-a suflat vreo 3-4 titluri lui ferrari in 10 ani, deci i-a cam scuipat in ciorba in 40% dintre ocazii. si vorbim de ferrari, nu de trabant, lada sau wartburg.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • stii care este problema ? lumea se uita si este nemultumita de modelele de strada. si prin analogii de cea mai joasa logica trag ei concluzia fara macar sa dea un banal search pe google, cum ca Renault sunt bataia de joc a formulei 1. adevarul fiind taman pe dos.

                doar ne uitam si vedem ca in F1 renault sta langa Mercedes, Ferrari, Cosworth si problema nu este ca sta langa ei, problema este ca ii bate de le suna apa in cap.

                Comment


                • Renault doar un constructor de masini proletare carora le troncane toate cele, si afara si la bord.
                  Dar, au o divizie F1 bine pusa la punct, dar care nu da randament pe masura investitiilor.
                  2 titluri cu monopostul de uzina (si ala dezvoltat de altii, recte Benetton) reprezinta prea putin.

                  Cate podiumuri au cei 2 (3) piloti de uzina Renault anu' asta? Extrem, extrem de putine, parca doua?

                  Mercedes exista in motorsport pe vremea cand Renault nu stia sa se incheie la sireturi.
                  Last edited by mr.K; 28 November 2011, 16:02.

                  Comment


                  • omule. RBR Renault au motoare Renault. te pomenesti ca or avea Mercedes da scrie Renault pe ele

                    in al 2 lea an la rand campionatul este castigat de un motor Renault

                    si pentru a 4 a oara in 7 ani campionatul este castigat de un motor Renault.

                    in 7 ani Ferrari si Mercedes au cate 1 titlu respectiv 2. cu tote tehnologiile, motoarele si sasiurile lor haladite ii bat motoarele Renault de ii asculta cu urechea

                    pana cand mai invata macaronarii si nazistii sa faca motoare, Renault e taticul lor

                    Comment


                    • Red Bull e austriaca.
                      Lotus Renault, echipa de uzina, e jalnica.
                      Ce ai zis tu, am subliniat si eu, ca fac motoare decente.
                      Red Bull a castigat gratie sasiului, ca altfel, cu acelasi motor Lotus, cu Trulli si Kovalainen n-au vazut decat partea finala a grilei.
                      Ce-i asa greu de priceput?
                      Deci: la motoare identice, sasiu RBR si Lotus Renault, mare diferenta, chiar asa de prosti sa fie pilotii Lotus?


                      Probabil RBR castiga si mai net daca avea motoare Ferrari sau Mercedes.

                      Comment


                      • poti sa ai sasiu de nava spatiala ca fara motor degeaba. se stie si este arhi cunoscut ca sufletul unei masini de F1 este motorul

                        motorul Renault nu este bun la viteze de tot dar este al naibii de incapatanat la acceleratii si reprize cum celelalte nici nu viseaza

                        Comment


                        • Eu sustin ca RB cu motor Mercedes castiga mai multe curse anul asta.
                          Nu-i bun deloc la acceleratii motorul ala Mercedes, numai Renault e bun.

                          Comment


                          • uite te la lap uri on board. Propulsoarele Mercedes si Ferrari stau bine la viteze de top. pe sectoarele de acceleratie sunt lasate in urma de Renault

                            mercedes au tot avut timp 7 ani sa demonstreze ceva. astept in continuare. sau in 11 ani au doar 2 titluri castigate ? din care unu cu Mercedes GP si doar 1 Mclaren. Renault in 11 ani are doua asa ca ....

                            Comment


                            • uite te la lap uri on board. Propulsoarele Mercedes si Ferrari stau bine la viteze de top. pe sectoarele de acceleratie sunt lasate in urma de Renault
                              Eu vedeam altceva de pe masina lui Hamilton.
                              Daca n-ar fi sasiul ala de la RB, motoarele Renault de pe Lotus erau la bataie pentru evitarea retrogradarii sa zic asa. Noroc de firma mama, care a reusit cu bugetul imens la dispozitie, un loc spre coada clasamentului.
                              Poate-mi explici "performantele" echipelor Renault si Lotus prin prisma aportului imens al motoarelor cu care sunt echipate monoposturile.
                              Last edited by mr.K; 29 November 2011, 11:09.

                              Comment


                              • stii cat se investeste intr o masina de F1 pentru scaderea timpului pe o tura cu 0.1 secunde ? intre 1 si 1.5 milioane de euro

                                nu toate echipele au acest potential. motoarele sunt furnizate de Renault iar fiecare si l mai ajusteaza in functie de cum este capabil

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google