Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba
    replied
    renault de cand s-a renuntat la motoarele aspirate nu are nici o sansa. cred ca abar n-au sa faca un motor turbo calumea. ma mir de ferrari ca au ajusn asa in spate...

    Leave a comment:


  • GT 1.2
    replied
    Trebuie sa recunosc ca cel putin dupa prima cursa din Australia ''bolovan'' are dreptate. Renault se zbate in mediocritate in timp ce Red Bull Honda reuseste sa prinda un loc pe podium depasind lejer ambele masini Ferrari.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    e posibil, rb avea probleme serioase pe circuitele de viteza, insa pe cele tehnice, unde puterea mai buna la turatii intermediare si aerodinamica il ajutau extrem de mult si acolo da, domina. adu-ti aminte de monza, unde veneau linia dreapta pe limitator, iar mercedes de-abia batea limitatorul la punctul de franare de dinainte de sicana

    Leave a comment:


  • GT 1.2
    replied
    In intervalul 2010-2013 RB a castigat 44 de curse din 77. E imposibil sa domini de o asemenea maniera cu un motor mai slab. Intr-adevar dupa estimarile specialistilor motoarele Mercedes si Ferrari erau mai puternice, dar nu cu foarte mult, insa Renault compensa din plin acest mic deficit printr-o curba de putere superioara la turatii mici si medii si printr-un consum mai mic de combustibil. In ceea ce priveste greutatea aceasta a fost egala pentru toate cele 3 modele, mai exact 95kg. In concluzie cel mai bun motor nu este cel mai puternic ci acela care cumuleaza cele mai multe calitati.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Pai cam in perioada in care domina RB (era V8)...
    motorul in esenta din cate imi aduc aminte...era cu 30CP mai slab decatg concurenta...in schimb avea avantajul ca era cel mai usor motor si cel mai economic...ce permitea o distributie a greutatii mai buna...si o cantitate mai mica de combustibil...prin urmare...avantaja foarte mult aerodinamica.

    Leave a comment:


  • GT 1.2
    replied
    Originally posted by bolovan View Post
    Eu zic ca la renault o sa fie la fel ca pana acum...mediocrii spre slabi. Or sa se lupte sa sara de mijloc.
    RB...o sa fie la inaltime (sa nu uitam, RB a castigat campionate fara sa aibe cel mai bun motor).
    Ferrary o sa fie iar pe locul doi...cu o masina comparabila cu MB...dar foarte multe greseli strategice.
    Nu's de ce...dar dupa cum am vazut tendintele...poate doar RB-ul sa urce usor mai sus...dar parca si anul viitor o sa fie ca anul asta
    Cand a castigat RB campionate cu motor mai slab?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    la loto...

    Leave a comment:


  • bogdanfloresu
    replied
    Alonso sau Kimi castiga sigur sigur!

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Eu zic ca la renault o sa fie la fel ca pana acum...mediocrii spre slabi. Or sa se lupte sa sara de mijloc.
    RB...o sa fie la inaltime (sa nu uitam, RB a castigat campionate fara sa aibe cel mai bun motor).
    Ferrary o sa fie iar pe locul doi...cu o masina comparabila cu MB...dar foarte multe greseli strategice.
    Nu's de ce...dar dupa cum am vazut tendintele...poate doar RB-ul sa urce usor mai sus...dar parca si anul viitor o sa fie ca anul asta

    Leave a comment:


  • GT 1.2
    replied
    Hamilton si-a asigurat cu doua curse inainte de finalul campionatului cel de-al 5-lea titlu, devenind al 3-lea pilot din toate timpurile care reuseste aceasta performanta dupa Fangio si Schumacher!
    Un pronostic pentru 2019: Red Bull o va da in bara cu Honda, Renault va fi revelatia anului.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    corect. si eu ma asteptam la n nume mai "cu greutate". si da, Ricciardo mi-a venit in minte.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Doar ca nu Leclerc era raspunsul, Ferrari aduce valori certe, nu face experimente, crescand pusti.
    Eu îl vedeam pe Ricciardo la Ferrari, probabil ca s-au opus Vettel inca de cand au aparut primele discutii sezonul trecut.

    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    vettel e stressat ca are masina evident mai buna decat emrcedes dar ca de cateva ori si-a facut-o singur. si nu rezista presiunii pe care singur si-o creeaza. asa vad eu acum lucrurile. iar raikkonen si fara ordine de echipa, a avut momente cand n-a performat, desi n-avea nici un motiv sa n-o faca.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Am impresia ca sunt momente in care-i mai bun decat Vettel...
    Vettel este cam in cadere libera...nu mai straluceste (si nu, nu are treaba cu masina)...ci am impresia ca si-a lasat amprenta italianismul.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Mda, i se imputa ca are aceeasi masina ca Vettel, dar cateva zeci de puncte in minus.
    Daca nu erau ordinele de echipa, cred ca era echilibru la puncte.

    Ca are o varsta. Are, dar omul termina frecvent in primiii 3, pole position la Monza, ce naiba vorbim?
    Asa si Federer are o varsta, dar a castigat 3 din ultimele GS, la ce naiba sa se retraga daca e in top 3, iar pana recent era nr. 1?
    Leclerc o fi el bunisor, dar nu mi se pare pilot de geniu, gen Schumacher, care sa faca diferenta din tinerete.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google