Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Pana incepe F1, aflam salariile pilotilor:

    1. Fernando Alonso (McLaren): 40 milioane de dolari
    2. Lewis Hamilton (Mercedes): 31 milioane de dolari
    3. Sebastian Vettel (Ferrari): 30 milionae de dolari
    4. Valtteri Bottas (Mercedes): 8,5 milioane de dolari
    5. Kimi Raikkonen (Ferrari): 7 milioane de dolari
    6. Daniel Ricciardo (Red Bull): 6,5 milioane de dolari
    7. Felipe Massa (Williams): 5 milioane de dolari
    8. Nico Hulkenberg (Renault F1): 3 milioane de dolari
    9. Max Verstappen (Red Bull): 3 milioane de dolari
    10. Sergio Perez (Force India): 2,5 milioane de dolari
    11. Romain Grosjean (Haas F1): 1,5 milioane de dolari
    12. Kevin Magnussen (Haas F1): 1 milion de dolari
    13. Jolyon Palmer (Renault F1): 1 milion de dolari
    14. Daniil Kvyat (Toro Rosso): 750.000 dolari
    15. Carlos Sainz (Toro Rosso): 750.000 dolari
    16. Stoffel Vandoorne (McLaren): 300.000 dolari
    17. Marcus Ericsson (Sauber): 285.000 dolari
    18. Esteban Ocon (Force India): 185.000 dolari
    19. Pascal Wehrlein (Sauber): 150.000 dolari
    20. Lance Stroll (Williams): necunoscut

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cica Massa abia asteapta sa revina, fix in locul lasat liber de Bottas.
    N-as spune ca Bottas e un nr.2, e rapid, a fost cam tot timpul peste Massa.
    In F1 finlandezii sunt ca brazilienii in fotbal. Cine n-are un finlandez, sa-si transfere.

    Williams îl aduce pe si Paddy Lowe de la Mercedes.
    Last edited by mr.K; 24 December 2016, 00:00.

    Leave a comment:


  • Sifredi
    replied
    Parerea mea umila este ca il vor alege pe Valtteri Bottas. Toto e managerul sau si desi nu iese in evidenta cu nimic, e un pilot destul de bun (in special ca sa fie numarul 2), deja are experienta destula ca sa faca pasul urmator si nu cred ca va crea probleme cu Hamilton.

    Sper totusi ca la anul Red Bull si in special Ferrari sa se lupte cu Mercedes pentru titlu!

    Surpriza anului pt mine: retragerea lui Rosberg
    Cel mai bun moment: multe momente cu Verstappen, dar in special cursa din Brazilia! Pustiul are talent!
    Dezamagirea anului: Ferrari, nu neaparat prin piloti - ambii au facut treaba buna, cu exceptia unor scapari ale lui Vettel care m-au dezamagit, ci prin prisma echipei.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Toto Wolff, șeful celor de la Mercedes, a dat de înțeles că nu vrea să cheltuie sume exorbitante pe noul pilot care-i va lua locul campionului mondial, iar Pascal Wehrlein este unul dintre candidații cu șanse bune de a face marele pas, mai ales datorită trecutului său ca pilot de teste pentru constructorul cu sediul în Brackley.
    Degeaba e ieftin asta, daca face numai prostii pe pista. Trebuie sa se coaca.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    tu ai zis, da' te-ai intrebat si daca io am priceput?
    nu cred ca Mercedes il va lua pe Alonso, avand in vedere rateul de tura trecuta a echipei Alonso-Hamilton. doar daca se uita strict la bani ar face manevra. eu as merge pe unul dintre astia tineri si I-as taia vantul pionieresc lui Hamilton, in sensul ca le-as lasa mana libera ambilor piloti. sa vezi atunci domnizoara lewis cum o sa se vaite ca-l defavorizeaza echipa. vedea l-as la redbull, sa-l toace verstappen al mic ca pe spanac

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Poi eu ce-am zis bre de la inceput?

    Surpriza: Rosberg a anuntat ca se retrage!
    Renault e tata si mama aspiratelor in formula 1 si la turbaciuni au dat fail mai mereu.
    Dau ei lovitura in F1 cand se va limita cilidreea la 900cc.

    Alonso ar veni cu un buget baban, nu cred ca Mercedes ar zice pas la niste bani.
    Last edited by mr.K; 4 December 2016, 23:24.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    initial intelesesem ca pleaca de la Mercedes, dar intre timp m-am documentat si eu un pic pe tema asta si Rosberg cica se retrage definitiv. nasol pt spectacol, ce sa zic? era unul dintre cei care il puteau tine in sah pe Hamilton (ceea ce-a si facut cu brio), ceilalti din pacate pt ei si din fericire pt Lewis, n-au masina astuia din urma. noul regulament nu cred ca va favoriza Ferrari sau Renault, la astia motorul e problema, iar ala nu stiu sa se fi schimbat. daca I-ar lasa iar cu motoare aspirate si kers-ul de acum, probabil Renault si Ferrari vor domina din nou. nici unii dintre astia doi nu stie sa faca motoare turbo. la aspiratoare, nu-I batea nimeni. as zice, uitandu-ma pe rezultate, ca Renault e tata si mama aspiratelor in formula 1 si la turbaciuni au dat fail mai mereu. o sa dureze ceva pana gasesc si ei reteta unei turbaciuni puternice si fiabile. Renault, la redbull, se pare ca sunt pe drumul bun, mai ramane sa-si faca si la masinile lor o aerodinamica de Doamne-ajuta, iar Ferrari, ei bine, astia sunt si ei pe-acolo, pe-aproape, dar inca nu sufficient de aproape.
    Last edited by Seba; 4 December 2016, 23:14.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Daca Hulkenberg nu semna un contract pe mai multi ani cu Renault, putea sa-l ia in calcul Mercedes: e neamt, e rapid si il cheama tot Nico.
    Cred ca avea dureri de cap Hamilton si cu el.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    si daca merge rosberg la Ferrari in locul li kimi si pleaca raikkonen la Mercedes, Hamilton e victima. de fapt, Alonso, vettel, kimi, verstappen, ricciardo si mai vreo doi-trei, i-ar face zile al dracu de fripte lui Hamilton daca ar fi coechipieri cu el. Hamilton nu realizeaza ca el cu o masina mai slaba decat concurenta, n-a iesit campion mondial, pe cand Alonso si kimi au reusit asta.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Conform presei, posibil inocuitor-Alonso.
    Nu stiu ce sa zic, Alonso nu-l inghite pe Hamilton. dar Mercedes are nevoie rapid de un pilot cu experienta flamand de performanta, iar spaniolul e candidatul perfect. Totusi, greu de crezut ca Alonso va fi pilot Mercedes la anul.
    Vettel ar fi varianta ideala pentru Mercedes ca e neamt, dar Ferrari atarna mai greu ca nume, chiar si acum, cand nu e masina perfecta. Vettel mai trage o fisa si la anul cu Ferrari, poate castiga potul, cu noile reglementari tehice.

    Eu spun ca il aduc pe Wehrlein, e tanar, ieftin, e si pilot Mercedes, si mai presus de toate, e neamt.

    Bine ar fi sa plece ca sa castige fara probleme Hamilton(stiu sunt subiectiv recunosc)
    Cum a zis unul: Lewis will remain the only world champion who has been beat by his teamate!
    Last edited by mr.K; 2 December 2016, 21:23.

    Leave a comment:


  • evilsheep
    replied
    Nico Rosberg, Monaco. 2.360.620 de aprecieri · 227 discută despre asta. www.twitter.com/nico_rosberg


    Chiar pe pagina lui oficiala de facebook este anuntul + conferinta de presa

    Leave a comment:


  • alinn28
    replied
    Nu cred ca e adevarat, nu stiu de unde a preluat toata lumea asta, nu am vazut sa zica el ca renunta. Bine ar fi sa plece ca sa castige fara probleme Hamilton(stiu sunt subiectiv recunosc)

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Surpriza: Rosberg a anuntat ca se retrage!
    Sa vedem cine va fi noul pilot Mercedes.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Mi-am adus aminte de acuzele lui Hamilton ca echipa il favorizeaza pe Rosberg, lasand la o parte faptul ca timp de 2 ani l-au favorizat pe el, chiar de Rosberg era bastinas cand a ajuns englezoiul la Mercedes.

    Se pare ca Hamilton a uitat cum la McLaren echipa l-a favorizat pe el in asa hal in 2007, ca Alonso si-a bagat picioarele si a plecat.
    Dar din sabotajul asta a lui Alonso, a iesit titlul pentru Kimi.

    Mercedes ar trebui sa scape de bronzat. Sa mearga la Williams, sa castige curse cu aia, daca e asa bun. Sau inapoi la McLaren, la schimb cu Alonso.
    Un Alonso cu masina buna e destul de motivat ca sa se bata pe pista cu astia mai tineri.
    Last edited by mr.K; 29 November 2016, 11:50.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    bolovan, altceva decat formula e n-ai gasit? penibilul ala de concurs in care schimbi masian ca ti se gata rezervorul? pana unde merge ipocrizia asta cu masina electrica? un gunoi pe roti, atata tot. ca si downsize-ingul. daca ma uit la v10-urile din 2005 si la 1.6t de-acu, ma ia groaza. 980cp vs 680cp. consuma intr-adevar 60% din cat consumau v10-urile, dar...degeaba o "arde" eco seful de la motoare de la Mercedes, cand cu gurita lui aurita recunoaste ca ERS de azi fac ca motorul 1.6 sa produca aproape aceeasi putere cu v10-le. adica fara motorul electric, aveau niste karturi mai performante si cam atat. in conditiile in care aspiratoarele aveau interdictie la materialele din care sa fie facute motoarele, trebuiau sa aibe injectie indirecta, mai mult de-atat, injectorul trebuia sa fie inaintea clapetei de admisie. adica legat de picoare, alearga frate la trompetele astea le-a dat frau liber la orice tehnologie, mai putin presiunea in turbo, au kers de 3-4 ori mai performant decat ala de pe vechile motoare aspirate si-acu sa dau rotunzi ce eco sunt ei. pacat ca nu au si marmotele concurs de f1..ca unii din actuala f1 se incadrau bine la "marmote".

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google