Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Eu cred totusi ca cei de pe podium ar avea combinezonul patat la spate. Nu ies iei din strategia echipei pentru atata lucru.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Mdea...si asta-mi intareste vorba: laxativele sunt soltuia pentru aproape toate problemele umanitatii...cine sa se mai razboiasca? Daca sta pe buda? Cine sa mai fure daca sta pe buda? Iar daca-ti vine la buda...termin treaba rapid...si te duci la buda...si uite asa se poate reforma intreaga umanitate...cu un pumn de laxative.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    toti pilotii sa primeasca laxative inainte de cursa...sa vezi motivatie sa termine primul
    Ahaha, corect.
    Stiam si un banc, care arata ca ar avea efect masura.
    Un mini-van opreste in singurul loc de camping ramas liber. Patru copii ies din masina si incep de indata sa scoata echipamentul si sa instaleze cortul.
    Baietii se grabesc apoi sa adune lemne, in timp ce fetele si mama scot repede vesela si toate cele trebuincioase.
    Un vecin de cort ramane uimit:
    - Domnule, in viata mea nu am vazut o organizare asa rapida...
    - Da, multumesc. Am un sistem dom‘le...nimeni nu are voie sa se duca la toaleta pana cand tabara nu e aranjata.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Seba corect ce spui. Dar cand limitezi totul. Cand daca cineva vine cu o idee grozava...3 sezoane domina competitia. Cand nimeni nu mai risca nimic...nu ai omorat si competitia si spectacolul?

    Sincer...eu as scoate 90% din limitariile tehnice...si as baga ceva limitari cretine: minim 2 pitstop-uri, maxim 3 butoane pe care se poate apasa/suci pe monopost (din care unul pt comunicatii), de la pitstop nu se poate interveni in setariile masinii...si 30% din piese sa aibe originea in comert (ca sunt prelucrate...etc...nu conteaza). Tot ramai ca prototip...dar asa si tehologia F1 ajunge in comert....si cazi din costuri. Iar distributia baniilor...cine are cele mai multe tururi rapide in cursa...primeste bani (nu trebuie sa castige, nu trebuie sa termine...doar sa faca tururi rapide)...bine...mai imi casunase o idee la betie: toti pilotii sa primeasca laxative inainte de cursa...sa vezi motivatie sa termine primul

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nici sa omori competitia de dragul spectacolului nu e ok. pana la urma, cine e mai rapid si-si gestioneaza masina mai bine sa castige. e totusi un concurs, nu spectacol de varietati unde la sfarsit toti actorii trebuie aplaudati. eu m-am uitat la f1 si wrc de dragul performantelor masinilor. tot de aia nu m-am uitat prea des in ultimii ani, ca a scazut nivelul de performanta.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Aia de la Indy baga cateva pace-cars pe cursa si rezolva spectacolul. Toti intra la boxe pentru gume si etanol, apoi sunt unul langa altul la restart, e greu sa evadezi in cursa.
    Mult mai spectaculoase cursele.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    mr.K da...asta-i cred ca cea mai buna solutie.
    Sincer...m-am plictisit...de 5-10 ani tot cautam cauze...ne dam cu parerea...discutam analiza...dar asta se intampla intre noi amatorii de F1...astia de sus...se pare ca nu sunt prea ocuriosi sa faca ceva. Inca au profituri imense

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Managementul pneurilor omoara spectacolul.
    Max a avut de fiecare data aproape alta strategie de schimburi, in general era un schimb in plus fata de ceilalti si folosea mai multe seturi de gume moi decat concurenta.
    A mai incercat Ricci asa ceva, in vreo 2 curse.
    In rest, toti merg cu gume cat mai rezistente, nimeni nu merge cu masina la limita, ca deh, se duc gumele. Bine, Mercedes scotea timpi identici sau mai buni cu gume tari decat concurenta cu gume moi.
    Eu as baga o regula cu minim 3-4 schimburi functie de lungumea cursei, sa vezi atunci spectacol.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Seba si cand domina...in pluton mai vedeai imbranceli...piedici, gioale etc. Acum...vezi niste babe virgine care in loc sa-si dea coate...stau si plang...ca au vazut o chestie paroasa...si ele sunt prea decente si finute si fragile...nici macar nu se pot uita.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    pacat ca cea mai titrata "baba" lipseste si mai rau, nici macar sa stea pe scaun la bucatarie nu poate...chiar daca omora spectacolul, macar mergea, atunci cand era nevoie, cu 2 secunde/tur mai repede decat oricare altul. era placere sa vezi cum merge masina pe viraje, curat, precis, pana si derapajele erau controlate cat sa nu omoare gumele. la ora actuala inca nu e unul care sa mearga asa. la kimi se vede timpul petrecut in wrc in felul in care ataca virajele si cum tine masina, dar ala are alte probleme la "mansarda"

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Eu n-am favoriti...eu doar vreau sa vad cum isi dau la gioale...imi lipseste o F1 agresiva. Asa...parca-i baletul babelor virgine

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Mai sunt 2 manji tineri, poate vedem ceva nou.
    Anul asta am 2 favoriti: Vettel-acum ori niciodata, Verstappen-acum e momentul sa devina mare, cand e tanar si nu i se cere sa respecte orice litera din regulamentul echipei..

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Max Verstappen trebuia sa primeasca inclusiv cota parte din taxele de difuzare TV...la cat spectacol a facut anul trecut...a facut cat pentru toate echipele la un loc. Daca anul asta nu se schimba mare lucru...eu ma las de F1...a inceput sa ma plictiseasca foarte tare si sa fie extrem de previzibila.Noroc ca Max din cand in cand se mai incoarda.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    A lui Pascal Wehrlein de exemplu e fara bonusuri, ca nu sta nimeni in F1 pe 150.000 dolari.
    Mai mult avea in DTM.

    Leave a comment:


  • catalin27182
    replied
    Salariul lui Alonso e cu bonusuri, a lui Hamilton fara si tot asa...

    sursa: http://www.totalsportek.com/f1/formu...iver-salaries/

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google