If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Spectacol in F1 nu prea mai e de pe timpul lui Lauda, Sena, etc...acum cursele se câștigă la schimbul de la boxe, setările mașinii si motoare. Pilotii, skill-ul lor contează, dar mai puțin. Eu nu am DOLCE! Astia de la Digi au cam înnebuni :|
Se pare ca Mercedes a trecut de etapa cand dominau doar calificarile. Cu 2 piloti ce par in forma si cu o masina buna, nu-i vad bine pe ceilalti.
Ferrari-iarasi fara orizont, RBR-au de recuperat. Se pare ca McLaren e in primele 3 ca valoare de moment.
3-4 podiumuri? Mai degraba 3-4 victorii! Anul asta il sustin pe Raikkonen, dar sper sa vad o lupta pentru titlu pana in ultima sau macar penultima cursa!
Am vazut cateva video-uri de la teste, nu suna rau motoarele turbo, cel putin nu asa de rau cum spuneau unii... Apropo, Nico Rosberg a facut 97 de tururi!!! Si nu a avut probleme de fiabilitate...
Acu', sa fie dezastru si in curse, pocni-le-ar chiuloasa.
Orice echipa are un ciclu cand face performanta, asa cum Ferarri a dominat cativa ani buni si apoi a cazut, asa cred ca perioada bunaa unora are sanse sa se termine acum cand se porneste de la zero in multe privinte si se egalizeaza iarasi sansele.
Cred ca sezonul asta, si Mercedes trebuie sa livreze rezultate bune, altfel cad capete la echipa. De Ferrari nu mai zis, o sa zboare Domenicali in maxim 5 etape, daca nu au macar 3-4 podiumuri.
Sa-l vad eu pe Vettel imbunatatind o alta masina, sa zicem McLaren, care acum e mai capabila decat era masina Ferrari la momentul cand a ajuns Schumi la italieni.
Mie mi-ar place sa il vad la McLaren sau la Ferrari pe Vettel, doar ca inteleg perfect de ce ramane la Red Bull. Si eu daca as fi in F1 la cea mai buna echipa, nu as pleca, doar ca sa demonstrez ceva unor oameni.
PCH-am văzut cursele de pe Digi sport . mr.K-Vettel are misiunea sa piloteze nu sa imbunatateasca monopostul.
De ce nu vreti sa comentam realitatea si sa nu mai facem presupuneri de genul-ce ar fi facut un anume pilot cu un anumit monopost.
Piloti precum Schumacher sau Senna lucrau foarte mult cu tehnicienii, pentru a imbunatati masina: tocmai, ca este si una dintre atributiile pilotului, fiindca el este cel care o scoate pe pista si o testeaza, e si normal sa aiba o contributie si aici.
Eu astept revenirea McLaren.
La Ferrari seful de echipa e moale, sa vina un geniu in inginerie si sa le faca masina aia odata.
Nu exista om de pe lumea asta care sa nu-si doreasca sa lucreze pentru Ferrari, e ca si cum ai juca la Real Madrid ca fotbalist.
RB va ramane doar o echipa cu masina facuta din bucati, motor Renault, sasiu propriu, pe caroserie scrie Infiniti........parca e o centrala Motan.
Are niste titluri, dar Red Bull va fi asociat ca brand, intotdeauna, cu o doza cu pishvaitzer ce contine taurina si cofeina.
Stie cineva cand va apare prima masina de strada Red Bull?
Nu cred ca seful e asa de important, cat o fi el de moale. Cred ca e foarte importanta echipa tehnica si pilotii. Pentru 2014, Ferrari exceleaza la capitolul piloti, parerea mea. Ramane de vazut cat de buna va fi "trotineta" lor.
Hai sa ne aducem aminte cine a castigat in 2005 si 2006, cu ce masina, cu ce motor, cu ce echipa...
Ia-o usor din 90 incoace si vezi de cate ori a catigat campionatul un motor Renault atunci cand a participat. Care este procentajul paticiparilor si victoriilor...vei fi socat!
De cand au intrat si au revolutionat motoarele in F1, le cam arata baietilor cu fumuri si nume scumpe cum se construieste un motor.
Motorul nu mai conteaza asa de mult! Daca are rol de 30% in ziua de azi, eu zic ca e mult! Nu ne spune noua cat a castigat Renault, cand aerodinamica conteaza cel mai mult in aceasta competitie! Daca Red Bull avea motorul Mercedes sau Ferrari, te asigur ca ar fi castigat la fel de mult (poate chiar mai mult fara problemele alea de fiabilitate pe care le aveau in 2010!).
Fiabile sunt si Renault si Mercedes si Ferrari, cel putin dupa acest regulament. E echipa tehnica cea care face diferenta cea mai mare, dupa care vine pilotul si de-abia dupa, motorul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: