If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce ordinar! Si eu urmeaza sa fac fac ITP-ul; oricum n-aveam de gand sa merg acolo.
Ultima data am facut la fostul mare dealer dacia; stiu galatenii care; programare, ora respectata, mi-a adus la cunostinta in ce consta verificarea si faptul ca e posibil ca masina sa mai fie retinuta in service in caz de sesizare a celor ce supravegheaza aceste inspectii. Fara simulari, apropo-uri, bete in roate sau mai stiu eu ce; un baiat , care si-a facut meseria; bravo.
Si eu mi-am facut toate reviziile acolo cat a fost masina in garantie si am fost foarte multumit, ba chiar ma sunau uneori dupa vizita in service-ul lor si ma intrebau daca am fost multumit de serviciile lor, daca cel de la receptie n mi-a explicat clar in ce consta reviziile.
Deci baiatul ala si-a facut datoria si de frica sa nu ii zici nasoale dupa ce termini cu ITP-ul in caz ca te suna cei de la nalba
Ce ordinar! Si eu urmeaza sa fac fac ITP-ul; oricum n-aveam de gand sa merg acolo.
Ultima data am facut la fostul mare dealer dacia; stiu galatenii care; programare, ora respectata, mi-a adus la cunostinta in ce consta verificarea si faptul ca e posibil ca masina sa mai fie retinuta in service in caz de sesizare a celor ce supravegheaza aceste inspectii. Fara simulari, apropo-uri, bete in roate sau mai stiu eu ce; un baiat , care si-a facut meseria; bravo.
Mergand dupa sfatul multora dintre voi am mers si eu sa fac ITP la APAN si mare greseala am facut.
Inginerul ala care face ITP-ul e un ciubucar de joasa speta, a incercat sa gaseasca motive sa ii dau spaga. A gasit chipurile probleme cu franele. Stiti ca la testul de franare sunt 2 coloane cu gradatii , una pentru fiecare roata. La masina mea chipurile erau probleme la franare caci ajungeau gradatiile doar pana la vreo 87% si dupa el ar fi trebuit sa fie la 100%, ulteriror am aflat ca indicile minim de franare e 70%. Ma intreaba respectivul cum o rezolvam la care i-am zis sa-mi dea hartie din aia cu probleme, le rezolv si apoi revin, pentru ca nu mi se pare normal ca o masina cu 30000 km sa aiba astfel fe probleme. Dupa asta mai face ei o data testul si chipurile a franat el nu stiu cum si a iesit bine pana la urma. La sfarsit imi spune ca ma costa 100 lei, merge si plateste la caserie in locul meu, vine si imi da actele si factura.
Dupa ce am plecat vad ca in factura era trecuta suma de 75 lei si nu 100 lei.
In urma cu vreun cand am schimbat placutele de frana mi-au facut si un test de franare pe standul lor ITP la care nu aparuse nici un fel de problema, mi-e greu sa cred ca a aparut intre timp, mai ales ca respectivul trebuia sa scoata fisa aia cu indicii de franare si daca ar fi iesit nasol nu ar fi putut-o inregistra in sistem.
Ma simt inselat si furat de modul asta jegos de a scoate o spaga cu orice pret, desi nu ar trebui sa ma mire nimic atata timp cat traim in Romania.
O chestie care poate fi chiar utila: AICI poti verifica online daca nenea de la statia ITP ti-a inregistrat corect data de expirare a inspectiei.
Iti trebuie doar seria cartii de identitate din certificat (pct.4) si afli daca esti corect inregistrat in "scadentzarul" RAR. Bun-bun-buuuun!
Problema este ca pe unii din noi chiar ne intereseaza daca masina corespunde tehnic sau nu. Probleme pot apare cand nu te astepti, de aceea exista aceasta verificare periodica.
Sfatul meu este ca atunci cand aveti de facut itp sa mergeti intr-un centru cat mai panarama cu putinta. Nu de alta, dar sa nu va treziti ca le dati si bani si va resping pt prostii de genul trusa medicala expirata sau altele. Ultima oara cand am fost, am fost undeva la tara si in 10 min a fost gata toata treaba.
radule eu le`am schimbat recent...80 ron bucata 90 ron bracaju si vreo 50 parca montajul...in jur de 280-300 ron la sherr...totul a durat maxim o ora cu totul!
De montat nu e greu, se face foarte usor. In schimb geometria - recomand sa fie un stand computerizat, si un operator competent. Poate fi Nalba, Iatsa, Apan, Bosch, etc
Cat despre calitatea capetelor de bara "de origine" de la Popescu - eu nu as avea incredere. Alege tot un magazin serios de piese auto.
Salutare baieti, azi am fost si eu pe la doctorash (a.k.a. I.T.P.). Am fost respins pe motiv ca am joc in capetele de bara.
Rugamintea mea la voi e sa imi spuneti si mie unde pot gasi capete de bara de origina la un pret acceptabil....sau daca nu de origine ce recomandati in schimb si la fel de bun...
Am fost pe la popescu si am gasit capete de bara la 110, 150 si 220 de lei de origine cica.
LE: Spuneti-mi va rog si un service unde le-as putea monta cu tot cu geometrie, adica sa fie ca la carte montate, ca la directie nu trb sa te joci....
Am facut ITP-ul la Apan in Galati (pe Centura) - cost 70 RON. Nu au fost probleme (stingatorul nu mai avea presiune si cica ar trebui 2 triunghiuri reflectorizante, dar nu m-a blocat pentru astea).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: