Leduri In Schimbator!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa ne tii la curent in special cum faci sa afli in ce treapta de viteza e masina. Restul e simplu. Si da, poate o sa ma injuri, dar eu zic ca e moft verifica la cutia de viteze sa n-ai cumva un contactor (sau un locas unde intra o sonda ca aia de marsarier) care sa "spuna" daca masina e scoasa din viteza. E mai simplu, stiu ca multe cutii au asa ceva, nu stiu daca cea de logan.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Apoi asta chiar ar fi criminal ))))
      Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora.sigpic

      Comment


      • #18
        Iti pot da o idee
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Chiar ca arata bine!...Pus de fabrica...
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #20
            Nu stiu daca totusi ar merita o atfel de investitie eu ti-as recomanda totusi sa vezi plasma de la mihai chiar daca nu vrei plasma si poate te razgindesti sau ajungi la o alta concluzie.Oricum succes!!
            sigpic

            Comment


            • #21
              Imi pare rau ca ma repet:
              Ideea este ca nu este musai sa fie cu cifre, leduri si alte alde astea... Problema este, oricum, imi trebuie declarata pozitia 0 a schimbatorului. Si cum nu se poate altfel decat cu relee reed pozitionate pe cele 6 viteze... Atunci daca tot voi face montajul, nu stiam ce si unde sa pun... Cifre in bord pe nuca, pe undeva sau leduri dupa ce o prelucram. Dupa calculele mele, 200 euro este cam mult... Sunt convins ca voi iesi mai jos
              Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora.sigpic

              Comment


              • #22
                Sustin si eu problema cu ledurile....E ceva criminal....Ma bag si eu in proiect. Nu sunt specialist in electronica dar...Am un electronist in familie . Sunt in perioada de documentare.

                Comment


                • #23
                  Cu citirea mecanica a vitezelor e putin de munca...Restul e "parfum". Deci ...Idei?

                  Comment


                  • #24
                    Pentru citirea mecaniz a pozitie schimbatorului nu e chiar asa de greu eu mam gandit la asa ceva :
                    faci un suport dintrun material durabil izolator ceva plastic sau asemanator ca in poza 2 (desenat cu rosu) pe care lipesti niste contactoare de cursa lunga ceva ca alea de ti le monteaza la capota pt alarma in poza facute cu albastru pe tija schimbatorului eventual mai pui un disc sau ceva sa creasca diametrul ca sa nu fie atat de precis locul in care face contactul cu intrerupatorul cand e in treapta x e apasat contactorulx => tensiune pe un fir.......Samd

                    problema e cu punctul 0 nu stiu daca se poate daca exista un dispozitiv piesa electronica care sa fie legata in paralel cu fiecare iesire din contactor ( ele nefiind apasate in punctul 0) acea piesa electronica sa citeasca ca nu are +12 volti si sa dea ea voie la un alt +12 sa treaca prin ea catre alarma iad daca sesizeaza ca unul din acele contactore e apasat sa nu mai lase sa treaca acel +12


                    de asemenea se poate face si ceva invers adic asa se puna pe tija schimbatrului swichuri din aparat pocet ( microintrerupatoare) care sa fie apasate in momentul in care tija este "impinsa" catre o anumit viteza .....
                    Attached Files
                    ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                    YO2MKL
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Mda..E o idee buna. Sa vedem ce aplicabilitate are ...Deoarece posibilitatea de montaj e redusa la cativa cm.

                      Comment


                      • #26
                        Revin cu ceva specificari

                        pentru a evita neintrarea in viteza din cauza montajului se poate face ca in imaginea atasata unde zonele cu rosu sunt fixe iar cela cu numere ( reprezentand treapta de viteza) sa fie pe arc care saculuseze odata cunintrarea in viteza pentua a avea o cursa mai lunga.....


                        imi cer scuze pt calitatea desenului dar sunt in tren pe laptop....... Fara mouse )
                        Attached Files
                        ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                        YO2MKL
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Daca se reuseste asa ceva o sa fie super!!!
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #28
                            Dar daca se merge cu suport din masa plastica (se prelucreaza mai usor) ceva in genul Ferrari si la capat se pun acele relee, oare nu ar fi mai usor?
                            E drept ca, cursele vitezelor fiind mici, este mai greu de realizat, dar, never say never
                            Attached Files
                            Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora.sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Eu cred ca ar arata foarte frumos cu H-urile dar am impresia ca se schimba mai greu adcia eu mut in diagonala sa zic asa din 2 in 3.......
                              ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                              YO2MKL
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                H-urile nu vor fi vizibile, le va acoperi husa schimbatorului (H-ul de Ferrari era pur si simplu de orientare... La ora la care am trimis numai chef de facut desene nu aveam... )
                                Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora.sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google