Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cel mai probabil fiindca 195/65 nu sunt prea cerute.
    in niciun caz ca 185/65.

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      hopa !!! lume noua ! bine ati revenit, dle Kojak.
      de unde le-ai luat ?
      Iti trimit linkul pe PM daca vrei.

      Originally posted by catalin08 View Post
      Ar mai fi acum intrebarea, de ce este diferenta aceasta de pret dintre 195 si 185?
      PS: Bine ai revenit Kojak
      Bine v-am gasit!

      Sunt mai scumpe pe 185 ptr. ca cererea e destul de mica ptr. dimensiuniea asta (ma refer strict la modelul asta de la Dunlop), chiar daca intra mai mult material la fabricarea celor de 195.
      195 - 250-270lei/buc vs. 185 - de la 300lei/buc.
      Last edited by Kojak; 19 April 2015, 19:10.

      Comment


      • Atunci asa voi lua si eu. Daca poti, sa-mi lasi si mie link pe PM te rog
        Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

        Comment


        • la 300 am gasit la vadrexim. credeam ca ai gasit undeva mai ieftine.
          de acolo le-ai luat si tu ?

          Comment


          • Nu, nu de la ei.
            La cei de care zici, cel putin cand le-am cautat eu (dupa a 2-a jumatate a lui martie a.c.), nu aveau cu dot din 2015.
            Last edited by Kojak; 19 April 2015, 19:28.

            Comment


            • problema cu michelinurile e ca, desi sunt foarte bune, te plictisesti de ele.
              le am din 2011 si am facut 45 de mii cu ele, dar sunt ca noi.
              daca iti pui mintea cu ele, te duc linistit 90 de mii.
              sunt foarte tentante dunlopurile, dar si michelinurile alea de vara cu omologare pentru iarna.
              cum ar fi sa scapi de schimbatul jantelor si al anvelopelor ?!
              din start as vinde tablele si as mai acoperi din costul anvelopelor.

              Comment


              • Michelin-urile mele Energy DOT3308 (si atat, nu Saver, nu Saver +, au fost initial pe o Kia C'eed) vor ajunge la gunoi direct deoarece sunt foarte crapate, pe alocuri imi pare ca au si cazut bucatele de cauciuc.
                Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

                Comment


                • Fostele mele (tot Michelin ES) sunt totusi mai ok, de-asta le-am si pus la vanzare...la un pret derizoriu, bineinteles.

                  Comment


                  • Originally posted by catalin08 View Post
                    Michelin-urile mele Energy DOT3308 (si atat, nu Saver, nu Saver +, au fost initial pe o Kia C'eed) vor ajunge la gunoi direct deoarece sunt foarte crapate, pe alocuri imi pare ca au si cazut bucatele de cauciuc.
                    ale mele sunt saver mo si n-au nicio crapatura. nimic...
                    totusi cred ca trebuia sa iau grnx, fiindca am impresia ca astea au talonul mai tare. cred ca de aia pare mai tractoras, desi dimensiunile sunt stock. am inteles ca mo ar fi pentru mercedes.

                    Comment


                    • flancuri tari = disconfort (in g-ral la gropi, denivelari s.m.d.), d.p.m.d.v.

                      Michelin ES au flancuri taricele, nu-s chiar asa de moi.

                      stai sa vezi ce flancuri moi au bluresponse, cred ca sunt cel mai moi flancuri pe care le-am vazut la o guma, initial "m-am speriat"...dar de fapt fac parte "din reteta" confortului, aproape ca pot zice ca am schimbat masina de cand am pus gumele astea, asta-i senzatia.

                      Comment


                      • Nu sunt foarte rulate, nu inteleg de ce au ajuns in halul in care sunt (vechimea? ).

                        Ca veni vorba de tarie, am acum rezerva Kormoran ce inlocuieste 1 din Michelin-urile ce nu a mai suportat si a decis sa piarda aer prin niste pori. Prima data am zis ca mi se pare, dar chiar "zdrangane" binisor masina pe acea roata (dreapta spate). Rezerva e prima data cand o pun pe masina, dar e tareee, aproape ca zici ca e plastic casant..
                        Last edited by catalin08; 19 April 2015, 20:26. Reason: typo
                        Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

                        Comment


                        • In ce an e fabricata rezerva?

                          Comment


                          • DOT1305 (ai dreaq astia de la Dacia, masina este fabricata iunie 2006)
                            Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

                            Comment


                            • pai si cum ai vrea sa fie o anvelopa low budget dupa 10 ani ?!

                              Comment


                              • Nici nu ma asteptam la altceva de la ea, norocul ei este ca a stat bine mersi la umbra, a vazut azi lumina soarelui prima data in viata ei, viata ce va fi scurta ca maine imi comand anvelope si trece inapoi in culcus. Ca rezerva eu zic ca merge, nu are sens sa mai investesc si in asa ceva nu?
                                Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google