Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la Brasov e cam aceeasi problema cu iernile fara zapada. De cativa ani zapada e tot mai putina si se pare ca niste allseason e cea mai buna solutie.

    Comment


    • Eu cred ca iarna asta va fi total atipica. Adica vom avea zapada multa. Zic asta din cauza caldurilor pe care le avem acum. Mi-am pus rotile de iarna de ceva vreme sa nu "ma prinda nepregatit".
      Am Fulda Kristall Montero 3. E a 4-a iarna cu ele. N-am avut probleme decat pe polei asa cum ai cu orice anvelopa fara tinte.
      Spunea cineva mai sus ca sunt mai silentioase decat Conti de vara. Asa este.

      Comment


      • Ne-am "innoit". Întrucât am fost extrem de mulțumit de "CrossClimatele" cumpărate în nov. 2016, cu care am mers 47000 km, am recidivat și am mai contribuit o dată la bunăstarea firmei Michelin.
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          Eu cred ca iarna asta va fi total atipica. Adica vom avea zapada multa. Zic asta din cauza caldurilor pe care le avem acum. Mi-am pus rotile de iarna de ceva vreme sa nu "ma prinda nepregatit"
          Pai, ce le-ai mai schimbat? De Pasti, parca erai cu alea de iarna...

          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by Cherubino View Post
            Ne-am "innoit". Întrucât am fost extrem de mulțumit de "CrossClimatele" cumpărate în nov. 2016, cu care am mers 47000 km, am recidivat și am mai contribuit o dată la bunăstarea firmei Michelin.
            Uitasem să atașez și dovada.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Originally posted by emilian_rks View Post
              Eu am pus HANKOOK WINTER I CEPT RS2 W452 185/65R15 88T, luate anul trecut in toamna pe la 180 lei. Sunt anvelope fabricate in Ungaria iar Hankook e un producator sud correan care furnizeaza anvelope de prim montaj pentru Audi si Hyundai.
              Subscriu. Asa am facut si eu setul de iarna, cu Hankook Winter I CEPT RS2. Eu le am luat la 200 bucata anul asta. Am facut setul pe 15 si nu pe 16 cu dimensiunea 195 55 16 pentru ca erau foarte scumpe anvelopele. Asa pe 15 am luat si jante de tabla in aceeasi bani pe care ii dadeam daca luam DOAR anvelopele pe 16. Dimensiunea asta este foarte ciudata si atipica si o anvelopa de iarna decenta sare de 300 lei.

              Despre Hankook am auzit numai de bine. Pe anumite site-uri sunt catalogate ca fiind premium....

              Comment


              • Originally posted by Cherubino View Post
                Uitasem să atașez și dovada.
                Este un compromis bun.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Astazi am venit in întâmpinarea anotimpului friguros, chiar dacă nu avem, încă, drumuri acoperite cu zăpadă sau polei , cu anvelopele de iarnă Debica Frigo 2(f multumit), aflate în stare perfecta la al 3 lea sezon. Operatiunea s-a făcut în regie proprie, în curtea părinților, cu berea de rigoare, ocazie cu care am analizat si gradul de uzura al plăcuțelor, aflate la 1/2 in 24k km(la reprezentanta, în primăvara mi s-a sugerat schimbarea). Sper ca anul asta sa-si gaseasca utilitatea. Halloween placut!
                  Last edited by alex1ioan; 31 October 2020, 20:57.

                  Comment


                  • Cam cati km ai mers cu anvelopele pana acum?

                    Comment


                    • Ținând cont că le-am schimbat la începutul lui noiembrie si le-am dat jos la început lui aprilie, aceeași km lunar tot timpul anului, rezultă jumătate din km reali ai masinii(cu aproximatie), adică , cam 12k.
                      La munte ninge c-an povesti, asteptam si in "provincie"
                      Last edited by alex1ioan; 1 November 2020, 08:31.

                      Comment


                      • Am schimbat rotile la o vulcanizare. Baietii au strans suruburile cu cheie dinamometrica.

                        Comment


                        • OK, dar cum au infiletat suruburile?
                          Cea mai idioata manevra este exact asta: strang cu pistolul, apoi cheie D.
                          Este 0!
                          In functie de cum este setat acel pistol se poate produce "alungirea" surubului, practic se slabeste rezistenta acestuia.
                          Caz patit de mine, la masina tatalui: la un moment dat, cand am strans cu cheia masinii (!) desi nu l-am fortat, stiam foarte precis cat sa strang, mi s-a retezat in fuzeta!
                          Asta e cauza, mai sus expusa.
                          Este unul din motivele pentru care imi fac eu servisarea masinilor mele. Am cautat manualele producatorilor pentru a vedea exact ce cupluri sunt stabilite pentru diverse suruburi
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

                          Comment


                          • Cam asa este. Setarea pistolului pneumatic este foarte importanta si destul de imprecisa iar de cele mai multe ori cu efecte ”nedorite”. In opinia mea nu ar trebui sa fie folosit in vulcanizari (dar nu numai) pentru montarea\demontarea rotilor (atat la insurubare cat si la desurubare).
                            Desigur majoritatea stim ca suruburile rotilor se strang la 105 Nm. Dar daca a venit vorba atasez cateva capturi referitoare la momente\proceduri de strangere, sunt generale, extrase din manualul producatorului, foarte multi le cunosc, dar poate vor fi de interes pentru unii colegi (si clar ca sunt si cazuri cand se impun anumite cupluri de strangere particulare).
                            Attached Files

                            Comment


                            • Cea mai buna idee e sa ii pui sa le stranga la mana. Eu am o dinamometrica destul de ieftina, sincer 105 Nm e destul de putin, nu trebuie multa forta sa ajungi la valoarea aia.
                              Dupa niste prezoane rupte la VW m-am invatat minte, imi schimb singur rotile. Sa stai sa scoti la dalta prezonul rupt, care oricum nu prea mergea el usor, e de nepretuit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google