Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut, am logan de anul acesta 3500 km, vreau sa ii pun anvelope iarna si am urmatoarea dilemă :
    indicele de viteza cu ce este echipată masina, la anvelope este H .. trebuie sa respect acest H la achiziția de anvelope de iarna?
    Afectează performanțele mașinii daca pun un indice inferior ?
    Am sapat dupa răspunsuri, nu am.gasit nimic clar ..asa ca va rog frumos sa ma ajutati cu câteva raspunsuri, sa stiu in ce directie sa o iau .
    Mulțumesc frumos !

    Comment


    • E cam greu să pui un indice inferior - pentru că nu prea vei găsi - de regulă vei găsi anvelope cu indice similar sau mai bun.

      Deci eu nu mi-aș face griji.

      Performanța pe uscat și ploaie e mai importantă decât indicele de viteză.

      Comment


      • Da' alea cu T ce au? Astea par a fi cele mai raspandite, nu H-urile.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • este marcaj indicator de viteza maxima, alea cu T este maxim 190 kmh, alea cu H este maxima 210 kmh de parca dacia ar merge vreo data cu 210 sau 190

          am intrebat eu la itp pentru gumele de iarna se accepta si cu indice mai mic, cica iarna nu merge nici un taxi cu 210 sau 190 la ora

          decit sa nu va prinda vara cu gume de iarna ca va beleste

          Comment


          • Multumesc pt răspunsuri.
            Știți cumva senzorul de presiune anvelope se află în valva?

            Comment


            • Salut.

              Tot citeam si ma documentam, daca merita sa bag azont sau nu. Este ok sa il schimbi acum iarna, sau doar vara? Sunt diferente notabile? Daca da, in Bucuresti o recomandare, care sa bage azont, nu doar sa schimbe capacelul la ventil ?


              Multumesc!

              Comment


              • cel mai bine sa ai grija la presiunea in gume sa fie corecta, azont ( sau azot !? ) sau aer sa fie la presiune corecta

                Comment


                • george.sce typo

                  Am fost si am bagat (imi e scarba sa stau sa verific presiunea) din ce am inteles de la cel care a facut presiunea, mini 2 luni nu mai am ce face. Ca e placebo sau nu, parca si micile denivelari, gropite peste care trec in fiecare zi, parca sunt mai bine luate acum, cu mai putin impact asupra masinii, habitaclului (aceasi presiune)


                  Overall, din primele 30,40 de minute, e mai bine. Vedem maine, am de facut cateva sute de km

                  Comment


                  • Chestia asta cu "mini 2 luni nu mai am ce face" nu are nici o legătură cu realitatea..., pe mașina precedentă făceam presiunea de 2, hai maxim 3 ori pe an - și NU am folosit NICIODATĂ azot. Adică presiunea era foarte stabilă. O mai măsuram și practic nu aveam de ce să o refac.

                    Deci NU, azot în anvelope nu produce minuni d'astea cu presiune stabilă.

                    La mașini personale azotul nu are nici un beneficiu perceptibil. El are rolul lui, dar nu la mașini personale.

                    Azotul în anvelope e ca benzina și motorina premium - bani aruncați pe fereastră.

                    Comment


                    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                      george.sce typo

                      Am fost si am bagat (imi e scarba sa stau sa verific presiunea) din ce am inteles de la cel care a facut presiunea, mini 2 luni nu mai am ce face. Ca e placebo sau nu, parca si micile denivelari, gropite peste care trec in fiecare zi, parca sunt mai bine luate acum, cu mai putin impact asupra masinii, habitaclului (aceasi presiune)


                      Overall, din primele 30,40 de minute, e mai bine. Vedem maine, am de facut cateva sute de km
                      Aerul pe care il respiram contine 78% azot. Sa fie diferenta de la 78% la 100% asa de mare?

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post
                        Chestia asta cu "mini 2 luni nu mai am ce face" nu are nici o legătură cu realitatea..., pe mașina precedentă făceam presiunea de 2, hai maxim 3 ori pe an - și NU am folosit NICIODATĂ azot. Adică presiunea era foarte stabilă. O mai măsuram și practic nu aveam de ce să o refac.

                        Deci NU, azot în anvelope nu produce minuni d'astea cu presiune stabilă.

                        La mașini personale azotul nu are nici un beneficiu perceptibil. El are rolul lui, dar nu la mașini personale.

                        Azotul în anvelope e ca benzina și motorina premium - bani aruncați pe fereastră.
                        eu de 3 luni de cand am masina, am facut de 3 ori si de 3 ori a fost varza, 2.1, 2.3, 2.0 pe fiecare cauciuc. probabil sunt eu mai ghinionist vedem la astea. eu din majoritatea cunostintelor care au folosit/folosesc azot, au spus ca au uitat de presiuni vedem...

                        Comment


                        • Tu nu ai nevoie de azot - tu ai nevoie să-ți fie date jos anvelopele de pe jante, curățat bine, bine inelele de etanșare de pe jantă (la toate, evident...), pus la loc anvelopa, presiune, echilibrat, totul ca la carte și apoi supravegheată presiunea, văzut dacă mai scade aiurea.

                          Comment


                          • In general fac presiunea o data pe an / set anvelope...cu aer, acasa, la schimbul vara/ iarna, iarna / vara.
                            La verificarile inainte de drum lung nu am inregistrat diferente de presiune....

                            Ideea este ca presiunea trebuie masurata cu acelasi manometru, Este foarte posibil sa avem masuratori deferite cu aparate diferite.
                            Last edited by anduvirgil; 4 days ago.
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • De 2 ori pe an, odată în martie, odată în noiembrie, scade presiunea la cele depozitate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google